Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Γνωρίζει κάποιος την διαδικασία και τον τόπο που γίνεται ο έλεγχος των δοκιμίων του μπετόν που αφήνουν οι βαρέλες?

 

 

Παρατήρηση:

Τα κεφαλαία απαγορεύονται τόσο στους τίτλους των θεμάτων, όσο και στο κείμενο των δημοσιεύσεων. Χρησιμοποιείστε σας παρακαλώ την εντολή "Edit" και διορθώστε. Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής!

Ευχαριστώ, terry

Δημοσιεύτηκε

τα δοκίμια παίρνονται στην έξοδο του αυτοκινήτου μεταφοράς αν πρόκειται γαι εργοστασιακό σκυρόδεμα

το σκυρόδεμα που διαστρώνεται σε μία ημέρα αποτελεί μία παρτίδα και αντιπροσωπεύεται απο δειγματοληψία 6 δοκιμίων εκτός αν η ποσότητα είναι μικρότερη απο 20 κυβικά

αν η ποσότητα σκυροδέματος που θα διαστρωθεί σε μια ημέρα υπερβαίνει τα 150 κυβικά η δειγματοληψία περιλαμβάνει 12 δοκίμια

απο ένα αυτοκίνητο μεταφοράς παίρνεται το πολύ 1 δοκίμιο για τον έλεγχο συμμορφώσεως και αν η σκυροδέτηση συμπληρώνεται με λιγότερο από 6 αυτοκίνητατότε επιτρέπεται η λήψη μέχρι και 2 δοκιμίων απο το ίδιο αυτοκίνητο

κάθε δοκίιμιο παίρνεται αφού εκφορτωθεί 1 κυβικό σκυροδέματος

αυτά σε γενικές γραμμές

ο επιβλέπων την κατασκευή συνάδελφος θα σας ενημερώσει πληρέστερα

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Και να συμπληρώσω ότι ο έλεγχος των δοκιμίων μπορεί να γίνει και στα εργαστήρια που διατηρεί η Νομαρχία σε κάθε Νομό, πληρώνοντας ένα παράβολο στο Δημόσιο Ταμείο, της τάξεως των 25 ευρώ (24 και κάτι για την ακρίβεια).

Εκεί γίνεται και η απαραίτητη συντήρηση σε ειδικό φούρνο.

Δημοσιεύτηκε

Συντήρηση σε πιστοποιημένο εργαστήριο για 28 μέρες και δοκιμή φόρτισης σε πιστοποιημένη πρέσα. Επίσης η λήψη των δοκιμίων πρέπει να γίνεται από πιστοποιημένο συνεργείο-εργαστήριο και να έχει ενημερωθεί εγγράφως η εταιρία σκυροδέματος ώστε σε περίπτωση αντιπαράθεσης σε δικαστήριο, το τελευταίο να κάνει αποδεκτά τα δεδομένα.

Δημοσιεύτηκε

Τα δοκίμια να λαμβάνονται ως εξης 2 απο την αρχή, 2 απο την μέση και δύο απο το τέλος της βαρέλας. Εαν υπάρχουν πρόσθετα τότε έχουμε και τα παραστατικά τους μαζί με τα τεχνικά φυλλάδια.

Δημοσιεύτηκε

δεν προβλέπεται τέτοια διαδικασία κε Καθηγητά δηλ 6 δοκίμια απο μία βαρέλα

ισχύουν όσα γράφω στο μήνυμα #2 για εργοστασιακό σκυρόδεμα

τα ξαναλέμε

Δημοσιεύτηκε

άλλη μία, άχρηστη προφανώς για μένα ερώτηση. Και αν βρεθεί ένα δοκίμιο και είναι κακής ποιότητας τι γίνετε?

Δημοσιεύτηκε
άλλη μία, άχρηστη προφανώς για μένα ερώτηση. Και αν βρεθεί ένα δοκίμιο και είναι κακής ποιότητας τι γίνετε?

 

Υπαρχει ενας κλαδος των μαθηματικων που λεγεται Στατιστικη, μαλλον δεν σε ενημερωσανε...

 

Δλδ δοκιμια να μην παιρνουμε ετσι??? Αφου καποιο θα βγει σκαρτο....

 

Δεν ξερω στα εργα που εσυ επιβλεπεις τι γινεται...(σιγουρα και κανενα στατικουλι εχεις επιβλεψει...)

 

κ. Ροδοπουλε η διαδικασια που προβλεπει ο ΚΤΣ ειναι αυτη στο ποστ #2. Δεν ξερω αν προβλεπει κατι διαφορετικο το ΕΝ206 ή ο ΑCI κτλ....

Δημοσιεύτηκε
Και αν βρεθεί ένα δοκίμιο και είναι κακής ποιότητας τι γίνεται?

 

μέχρι ένα "όριο ασφαλείας" καλύπτεται από τη στατιστική όπως αναφέρθηκε βάσει των σχετικών Κριτηρίων Συμμορφώσεως

από εκεί και πέρα δεν ήρθε το τέλος του κόσμου.υπάρχουν προοδευτικές ενέργειες που αναλύονται στο άρθρ. 13.7 ΚΤΣ με κοινό παρονομαστή τη λήψη καρώτων.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.