kleidaras Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2010 Γνωρίζει κάποιος την διαδικασία και τον τόπο που γίνεται ο έλεγχος των δοκιμίων του μπετόν που αφήνουν οι βαρέλες? Παρατήρηση: Τα κεφαλαία απαγορεύονται τόσο στους τίτλους των θεμάτων, όσο και στο κείμενο των δημοσιεύσεων. Χρησιμοποιείστε σας παρακαλώ την εντολή "Edit" και διορθώστε. Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής! Ευχαριστώ, terry
ΘΕΟΧΑΡΗΣ Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2010 τα δοκίμια παίρνονται στην έξοδο του αυτοκινήτου μεταφοράς αν πρόκειται γαι εργοστασιακό σκυρόδεμα το σκυρόδεμα που διαστρώνεται σε μία ημέρα αποτελεί μία παρτίδα και αντιπροσωπεύεται απο δειγματοληψία 6 δοκιμίων εκτός αν η ποσότητα είναι μικρότερη απο 20 κυβικά αν η ποσότητα σκυροδέματος που θα διαστρωθεί σε μια ημέρα υπερβαίνει τα 150 κυβικά η δειγματοληψία περιλαμβάνει 12 δοκίμια απο ένα αυτοκίνητο μεταφοράς παίρνεται το πολύ 1 δοκίμιο για τον έλεγχο συμμορφώσεως και αν η σκυροδέτηση συμπληρώνεται με λιγότερο από 6 αυτοκίνητατότε επιτρέπεται η λήψη μέχρι και 2 δοκιμίων απο το ίδιο αυτοκίνητο κάθε δοκίιμιο παίρνεται αφού εκφορτωθεί 1 κυβικό σκυροδέματος αυτά σε γενικές γραμμές ο επιβλέπων την κατασκευή συνάδελφος θα σας ενημερώσει πληρέστερα 1
ilias Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2010 Και να συμπληρώσω ότι ο έλεγχος των δοκιμίων μπορεί να γίνει και στα εργαστήρια που διατηρεί η Νομαρχία σε κάθε Νομό, πληρώνοντας ένα παράβολο στο Δημόσιο Ταμείο, της τάξεως των 25 ευρώ (24 και κάτι για την ακρίβεια). Εκεί γίνεται και η απαραίτητη συντήρηση σε ειδικό φούρνο.
kostassid Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 22 , 2010 Συντήρηση σε πιστοποιημένο εργαστήριο για 28 μέρες και δοκιμή φόρτισης σε πιστοποιημένη πρέσα. Επίσης η λήψη των δοκιμίων πρέπει να γίνεται από πιστοποιημένο συνεργείο-εργαστήριο και να έχει ενημερωθεί εγγράφως η εταιρία σκυροδέματος ώστε σε περίπτωση αντιπαράθεσης σε δικαστήριο, το τελευταίο να κάνει αποδεκτά τα δεδομένα.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2010 Τα δοκίμια να λαμβάνονται ως εξης 2 απο την αρχή, 2 απο την μέση και δύο απο το τέλος της βαρέλας. Εαν υπάρχουν πρόσθετα τότε έχουμε και τα παραστατικά τους μαζί με τα τεχνικά φυλλάδια.
ΘΕΟΧΑΡΗΣ Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2010 δεν προβλέπεται τέτοια διαδικασία κε Καθηγητά δηλ 6 δοκίμια απο μία βαρέλα ισχύουν όσα γράφω στο μήνυμα #2 για εργοστασιακό σκυρόδεμα τα ξαναλέμε
Highlander Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2010 άλλη μία, άχρηστη προφανώς για μένα ερώτηση. Και αν βρεθεί ένα δοκίμιο και είναι κακής ποιότητας τι γίνετε?
Brasco Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2010 http://www.michanikos.gr/showthread.php?t=1206
terry Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2010 άλλη μία, άχρηστη προφανώς για μένα ερώτηση. Και αν βρεθεί ένα δοκίμιο και είναι κακής ποιότητας τι γίνετε? Υπαρχει ενας κλαδος των μαθηματικων που λεγεται Στατιστικη, μαλλον δεν σε ενημερωσανε... Δλδ δοκιμια να μην παιρνουμε ετσι??? Αφου καποιο θα βγει σκαρτο.... Δεν ξερω στα εργα που εσυ επιβλεπεις τι γινεται...(σιγουρα και κανενα στατικουλι εχεις επιβλεψει...) κ. Ροδοπουλε η διαδικασια που προβλεπει ο ΚΤΣ ειναι αυτη στο ποστ #2. Δεν ξερω αν προβλεπει κατι διαφορετικο το ΕΝ206 ή ο ΑCI κτλ....
gzin Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 23 , 2010 Και αν βρεθεί ένα δοκίμιο και είναι κακής ποιότητας τι γίνεται? μέχρι ένα "όριο ασφαλείας" καλύπτεται από τη στατιστική όπως αναφέρθηκε βάσει των σχετικών Κριτηρίων Συμμορφώσεως από εκεί και πέρα δεν ήρθε το τέλος του κόσμου.υπάρχουν προοδευτικές ενέργειες που αναλύονται στο άρθρ. 13.7 ΚΤΣ με κοινό παρονομαστή τη λήψη καρώτων.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα