Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε
Όχι είναι τυπικός φωταγογός

οπότε όλα τα F τα βάζω 1;

0 ειναι η πληρης σκιαση...

  • Απαντήσεις 2,1k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε
Λειτουργικά έξοδα ατοκινήτου:

- ασφάλεια

- λάστιχα (κάθε 4 χρόνια, μοίρασε την τιμή ανά έτος)

- σέρβις

- πάρκινγκ όταν πηγαίνεις σε "δύσκολη" για παρκάρισμα περιοχή

- διόδια (ιδιαίτερα στην Αττική η Αττική οδός είναι στάνταρ)

- καύσιμα. Με τυπική χρήση 20.000χλμ τον χρόνο και μέση κατανάλωση 6.5lit/100Km και τιμή λίτρου βενζίνης 1.6 είναι 2080€.

 

Δεν έχω υπολογίσει και την απόσβεση.

 

Αν μπορείς έχε ένα "σκονάκι" στο αυτοκίνητο και σημείωνε κάθε έξοδο που σχετίζεται με αυτό. Θα εκπλαγείς σε ένα χρόνο από το ποσό.

Εχω αυτοκινητο και μαλιστα το χρησιμοποιω ΚΑΙ για επαγγελματικη χρηση, συν τοις αλλοις...

Απλως εγω εχω το πλεονεκτημα, ως Σαλονικιος, να εχω πολυ μικροτερο χρονο απαιτουμενο για τις μεταφορες μου, σε βαθμο που να μπορουν να εξυπηρετουνται και με Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. 6.5lt/100km ειναι εξωπραγματικη καταναλωση για τα δικα μου δεδομενα, που κυμαινονται ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2-3lt πιο πανω, παρολα ταυτα, οι βενζινες δεν βγαινουν πανω απο 100€ μηνιαιως.

Παρκινγκ και διοδια απλως δεν υφιστανται, οποτε αυτο το ποσον που ανεφερα, αυξημενο κατα τελη κυκλοφοριας, λαστιχα κατα αναγωγη, ασφαλιση και σερβις να βγει 1000€ επιπλεον. Αρα φτανουμε στις 2.500€ maximum, το 70% αναγνωριζεται φορολογικα ως δαπανη, ητοι 1.750€

Αρα φτανουμε στο ποσον που υπολογισα πιο πανω... :)

 

Οπως βλεπεις το σκονακι μου το εχω κανει ηδη :P

 

End of off-topic

Δημοσιεύτηκε

Να βάλετε υγραέριο κύριοι :smile:. Τι Ενεργειακοί Επιθεωρητές είστε άλλωστε; Καλό στην τσέπη και στο περιβάλλον. Έχω ήδη εδώ και 10.000 χιλιόμετρα και είναι μεγάλη λύση.

Sorry για το off-topic

_______________________________________________

Κάνω edit στο υπάρχον ποστ μου, για να μη γεμίζω με off-topic.

Εγώ έχω αύξηση κατανάλωσης 20% περίπου 10,5 (l/100km) πριν 12,5-12,9 τώρα

Τιμή υγραερίου στην περιοχή μου 0,779 & 0,75 (Βενζίνης αν και δεν παρακολουθώ πρέπει να είναι περίπου στο 1,65)

Με χοντρικούς υπολογισμούς έχω ένα καθαρό κέρδος 40%

Κάνω 30.000 km/έτος και κερδίζω στο περίπου 2.200 ευρώ ανά έτος (απόσβαση στις 20.000 περίπου για την δική μου περίποτωση).

Και ας μην υποτιμάμε το γεγονός ότι κάνω καλό και στο περιβάλλον.

---------------------------------------------------------

Δημοσιεύτηκε

Επειδη ειμαστε μηχανικοι, εχουμε υπολογισει και τον απαιτουμενο χρονο αποσβεσης, βασει κοστους μετατροπης κινητηρα και διαφορας κοστους υγραεριου-βενζινης, με τα υπαρχοντα δεδομενα και παντα σε συναρτηση με τα χιλιομετρα που διανυονται ετησιως...

Για να μην αναφερουμε και την αυξηση καταναλωσης στο αυτοκινητο, οπως και το ενδεχομενο να ανεβει η τιμη του υγραεριου κι αλλο, με την ανοδο της βενζινης και τους ολοενα και περισσοτερους οδηγους που "γυρνανε" το αμαξι τους σε υγραεριο

Δημοσιεύτηκε

Στην περιπτωση διαμερισματος σε κτηριο μετα 1980, αναζηταμε μελετη θερμομονωσης?

 

Στο σεμιναριο του ΣΜΗΒΕ στο ΤΕΕ στη Θεσσαλονίκη το Σαββατο μας ειπαν οτι μπορει μεν απο το 1980 να τεθηκε σε ισχυ ο ΚΘΚ, ομως απο 1985-1986 αρχισε να εφαρμοζεται στην πραγματικοτητα.

 

Στα στελεχη οικοδομικων αδειων φαινεται η καταθεση μελετης θερμομονωσης?

Και αν ειναι μετα 80 αλλα δεν βρεθει η μελετη, παιρνουμε συντελεστες max σαν να εχει γινει πραγματικα?

 

Το βασικο μου ερωτημα εχει να κανει με τα κουφωματα. Στη μελετη θερμομονωσης, απο οσο θυμαμαι και γνωριζω, υπολογιζεται συντελεστης για το καθενα. Στην επιθεωρηση θα παρω τιμες απο εκει η απο την αυτοψια και επειτα απο πινακες?

Αν δεν υπαρχει μελετη, τοτε παμε σε πινακες, οπως και σε κτηρια προ 80?

Δημοσιεύτηκε
..................

Καμιά ιδέα; Γιατί απλά και μόνο βάσει των m2 του χώρου όπου είναι εγκατεστημένο το καθένα δεν μου φαίνεται σωστό. Μπορεί να υπερκαλύπτουν τις ανάγκες του μπορεί εξίσου και να υπολείπονται αυτών.

...........................................................

 

Υπάρχει θεματάκι με την ψύξη όπως λες.

Επίσης αν έχει το διαμέρισμα πχ δύο split διαφορετικής ενεργειακής απόδοσης και κάνεις καταχώρηση σε δυο γραμμές αναλυτικά οι απώλειες αυξάνονται δραματικά.

 

Μέχρι νεωτέρας συμφωνώ με hkamp για τον τρόπο προσέγγισης του θέματος (εφαρμόζοντας το παράδειγμα του ΤΕΕ...)

Δημοσιεύτηκε

Δοκίμασες να βάλεις σαν ένα split (αθροιστικά) με την μικρότερη απόδοση;

Δημοσιεύτηκε

Ναι έτσι, ειδάλλως οι απώλειες στα ύψη.

 

Ωστόσο δεν είναι και τόσο σωστό αυτό το πάντρεμα, υποτίθεται ότι κάνουμε καταγραφή της υπάρχουσας κατάστασης.

Δημοσιεύτηκε

Τί γίνεται με την σελίδα του buildingcert ????....

Εχετε καταφέρει να μπείτε στα αρχεία των ενεργειακών επιθεωρήσεων σήμερα????....

Δημοσιεύτηκε
Τί γίνεται με την σελίδα του buildingcert ????....

Εχετε καταφέρει να μπείτε στα αρχεία των ενεργειακών επιθεωρήσεων σήμερα????....

 

και εγω δυκολευομαι

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.