Μαρκετάκης Ιωάννης Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2010 Συνάδελφοι καλησπέρα. Θα ήθελα τα "φώτα" σας αν γνωρίζετε κάτι για το εξής: Στα μπεκ ψεκασμού στους καυστήρες πετρελαίου υπάρχει "χτυπημένο" ένα νούμερο π.χ. 0,5 ή 0,7 ή 2,5 κτλ. Αυτό σημαίνει τα lit/h πετρελαίου που εγχύει το μπεκ, τα USgallon/h, ή απλά είναι η διάμετρος της οπής έγχυσης; Το πρόβλημα που έχω είναι να υπολογίσω τον ρυθμό κατανάλωσης καυσίμου σε ένα βιομηχανικό φούρνο βαφής μεταλλικών αντικειμένων προκειμένου να δώσω προσφορά για χρήση του φούρνου αυτού από εργολάβο. Ο φούρνος έχει δύο καυστήρες πετρελαίου και τα μπεκ έχον νούμερο 3.5. Είναι δόκιμο να υποθέσω ότι το πετρέλαιο καταναλώνεται με ρυθμό 7kg/h ή 7 USgallons/h γιά όση διάρκεια δουλεύουν και οι δύο καυστήρες;
miltos Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2010 Δες κάποες πληροφορίες εδώ: http://heating.danfoss.com/PCMPDF/DKBDPD060G322.pdf Επίσης εδώ: http://heating.danfoss.com/QSelect/190_MNU17379073_SIT54.html στην αριστερή στήλη, στην ομάδα "Oil nozzles" θα βρεις το "nozzle calculator (excel)" Συνοπτικά, το 3,5 δείχνει ότι το μπεκ έχει παροχή 3,5 USgal/h όταν δουλεύεται σε πίεση 7bar. Δεν ξέρω τι παίζει με τους καυστήρες των φούρνων. Πάντως οι καυστήρες που χρησιμοποιούνται σε λέβητες θέρμανσης νερού (κεντρική θέρμανση) δουλεύουν γύρω στα 12bar. Αυτό αντιστοιχεί σε ισχύ φλόγας 145.000 Kcal/h. 2
Μαρκετάκης Ιωάννης Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2010 Συνάδελφε, σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Πραγματικά με βοήθησες πολύ με την πληροφορία σου. Και πάλι ευχαριστώ
ΛΙΑΚΟΥΡΑΣ Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2010 Όταν έχουμε ένα μπέκ π.χ. 1,00 αυτό σημαίνει ότι ειναι παροχής 1,00 USgal/h. Όμως πάνω στο στέλεχος του μπέκ γράφει την αντίστοιχη παροχή σε Kgr/h. Για να υπολογίσεις την κατανάλωση ενός καυστήρα πρέπει να ξέρεις τα εξής: 1. Την παροχή του μπέκ σε Kgr/h 2. Την πίεση της αντλίας σε bar ώστε απο πίνακες να βρείς την διορθωμένη παροχή σε Kgr/h 3. Tον πραγματικό χρόνο λειτουργίας του καυστήρα Αν δυσκολεύεσαι πές μου τα παραπάνω στοιχεία να σου εξηγήσω
Μαρκετάκης Ιωάννης Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2010 Συνάδελφε "Λιάκουρα" ευχαριστώ και σ' εσένα. Η πίεση του καυστήρα πρέπει να είναι γύρω στα 12bar. Το πρόβλημα είναι ο χρόνος λειτουργίας του καυστήρα. Η χρήση του αερολέβητα είναι για να ζεστάνει τον εσωτερικό χώρο του βαφείου γύρω στους 35οC όταν εκτελείται η βαφή για να "φύγει" η υγρασία. Μετά, αν θέλουμε να γίνει γρήγορη ξήρανση ανεβάζουμε την θερμοκρασία έως τους 60oC. Μάλλον θα πρέπει να κάνω μια δοκιμή και να χρονομετρήσω την λειτουργία του καυστήρα για να δω τι καίει. Ευχαριστώ πολύ πάντως για το ενδιαφέρον.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2010 Αν μπεις σε τέτοια διαδικασία, τροφοδότησέ τον από ένα μπιτόνι (δοχείο γνωστού όγκου) και βγάλε κατευθείαν λίτρα ανά βαφή.
Μαρκετάκης Ιωάννης Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2010 Το σκέφτηκα, αλλά έτσι πως είναι η εγκατάσταση είναι πραγματικά δύσκολο να το κάνω. Ευχαριστώ πάντος για το ενδιαφέρον
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2010 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2010 Γιατί; Συνήθως αρκεί να ξεβιδώσεις τα δύο σπιράλ του καυστήρα (τροφοδοσία - επιστρεφόμενα) και να τα "βουτήξεις" μέσα στο δοχείο (αφού κλείσεις την βάνα του πετρελαίου ). Υ.Γ: συγνώμη που επιμένω, με τρώει όμως και η περιέργεια...
Μαρκετάκης Ιωάννης Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 25 , 2010 Βασικά είναι πολύ στριμογμένη η εγκατάσταση αλλά μάλλον έχεις δίκιο. Ίσως ένα βαθμονομιένο δοχείο είναι ότι καλύτερο και απλούστερο. Θα δω. Thanks anyway.
antloukidis Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 8 , 2012 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 8 , 2012 (edited) [quote name=miltos' timestamp='1290713876' post='23034 Επίσης εδώ: http://heating.danfo...9073_SIT54.html στην αριστερή στήλη, στην ομάδα "Oil nozzles" θα βρεις το "nozzle calculator (excel)" Συνάδελφοι προσέξτε το excel της danfoss γιατί πιστεύω ότι έχει κάποια λάθη. (το διαπίστωσα σήμερα)1. Χρησιμοποιεί ειδικό βάρος πετρελαίου 0,983 που πιστεύω είναι λάθος (ίσως 0,83 είναι πιό σωστό) 2. Χρησιμοποιεί αρχική πίεση για την παροχή σε USG/H 10 Bar αντί 7 Bar που είναι το σωστό. Οι τύποι μετατροπής είναι : Αρχική Παροχή σε Kg/h = USG/H x 3,785 x 0,83 Τελική παροχή σε Kg/H = Αρχική παροχή σε Kg/H x sqrt ((Τελική πίεση =12 Βar)/ (Αρχική πίεση = 7 Bar)) Edited Αύγουστος 8 , 2012 by antloukidis
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα