Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Εγω αμφιερειστο θα το το εκανα...Βαλλε τα αγκυρια να παραλαμβανουν μονο τεμνουσα...Και αφηνεις και μικρο κενο για τις μικρομετακινησεις...

 

Στην μερια του δρομου πληρη πακτωση δεν θα εχεις..

 

 

Για τις συστολοδιαστολες κανε μια δοκιμη με ΔΤ=30 βαθμους να δεις ποσο ειναι το Δλ...

  • Απαντήσεις 21
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δημοσιεύτηκε

για τη μερια του δρομου εχεις δικαιο,αποκλειεται να πετυχω πακτωση,θα το λυσω και με ΔΤ να δω αν οντως το Δλ ειναι αξιο προσοχης...

Δημοσιεύτηκε

Δl = 30*7,2*0,00001=2mm.

 

Είναι και δεν είναι ανάξιο λόγου. σίγουρα είναι ικανό να κουνήσει το τοιχείο. Το θέμα είναι, "πειράξει"; αν ναι, απλή έδραση ώστε να έχει περιθώριο ολίσθησης...

Δημοσιεύτηκε

Σαν μηχανολόγος τα 5mm για το δάπεδο μου φαίνονται πολύ λίγα.

 

Σκέψου ότι από τους 3 τόνους το βάρος μοιράζεται σε μια μικρή επιφάνεια μερικών τετραγωνικών εκατοστών στην κάθε ρόδα. Μην υπολογίσεις 1/4 στην κάθε ρόδα, η κατανομή βάρους ανάλογα με το όχημα μπορεί να φτάσει και πάνω από 70% στον μπροστινό άξονα λόγω της μηχανής.

Υπολόγισε και την κόπωση του μετάλλου αν μπορείς. Σε 50 χρόνια με καθημερινή χρήση θα έχεις πάνω από 50.000 κύκλους φόρτισης.

Δημοσιεύτηκε

Δεν είναι λίγα. Κόπωση δεν παίζει, οι εντάσεις είναι πολύ μικρότερες του ορίου διαρροής. Παίζουν φαινόμενα δευτέρας τάξεως, για μικρά βέλη κάμψης, επειδή το άνοιγμα της κάθε "πλάκας" είναι πολύ μικρό. Ένας ναυπηγός λογικά θα ξέρει καλύτερα...

Δημοσιεύτηκε

δηλαδη κυλιση απο την μερια που θα παταει στο υψος του δρομου και αρθρωση απο την μερια του τοιχειου..

Δημοσιεύτηκε

Εγώ θα το έλεγα ανάποδα. άρθρωση από την μεριά του δρόμου... Αν το τοιχείο είναι επιδεκτικό παραμορφώσεως θα μπορούσε να έχει και εκεί άρθρωση.

Δημοσιεύτηκε

Tην εδραση απο τη μερια του τοιχειου μπορεις να την κανεις με ενα ισχυρο γωνιακο με βλητρα στο τοιχειο και η δοκος να εδραζεται πανω του....

Δημοσιεύτηκε

Την οριζόντια δύναμη λόγω φρεναρίσματος-επιτάχυνσης του οχήματος την έχεις λάβει υπ'όψιν;.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.