terry Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2010 Εγω αμφιερειστο θα το το εκανα...Βαλλε τα αγκυρια να παραλαμβανουν μονο τεμνουσα...Και αφηνεις και μικρο κενο για τις μικρομετακινησεις... Στην μερια του δρομου πληρη πακτωση δεν θα εχεις.. Για τις συστολοδιαστολες κανε μια δοκιμη με ΔΤ=30 βαθμους να δεις ποσο ειναι το Δλ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ιταλος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2010 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 30 , 2010 για τη μερια του δρομου εχεις δικαιο,αποκλειεται να πετυχω πακτωση,θα το λυσω και με ΔΤ να δω αν οντως το Δλ ειναι αξιο προσοχης... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2010 Δl = 30*7,2*0,00001=2mm. Είναι και δεν είναι ανάξιο λόγου. σίγουρα είναι ικανό να κουνήσει το τοιχείο. Το θέμα είναι, "πειράξει"; αν ναι, απλή έδραση ώστε να έχει περιθώριο ολίσθησης... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sdim Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2010 Σαν μηχανολόγος τα 5mm για το δάπεδο μου φαίνονται πολύ λίγα. Σκέψου ότι από τους 3 τόνους το βάρος μοιράζεται σε μια μικρή επιφάνεια μερικών τετραγωνικών εκατοστών στην κάθε ρόδα. Μην υπολογίσεις 1/4 στην κάθε ρόδα, η κατανομή βάρους ανάλογα με το όχημα μπορεί να φτάσει και πάνω από 70% στον μπροστινό άξονα λόγω της μηχανής. Υπολόγισε και την κόπωση του μετάλλου αν μπορείς. Σε 50 χρόνια με καθημερινή χρήση θα έχεις πάνω από 50.000 κύκλους φόρτισης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2010 Δεν είναι λίγα. Κόπωση δεν παίζει, οι εντάσεις είναι πολύ μικρότερες του ορίου διαρροής. Παίζουν φαινόμενα δευτέρας τάξεως, για μικρά βέλη κάμψης, επειδή το άνοιγμα της κάθε "πλάκας" είναι πολύ μικρό. Ένας ναυπηγός λογικά θα ξέρει καλύτερα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ιταλος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2010 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2010 δηλαδη κυλιση απο την μερια που θα παταει στο υψος του δρομου και αρθρωση απο την μερια του τοιχειου.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2010 Εγώ θα το έλεγα ανάποδα. άρθρωση από την μεριά του δρόμου... Αν το τοιχείο είναι επιδεκτικό παραμορφώσεως θα μπορούσε να έχει και εκεί άρθρωση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
terry Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2010 Tην εδραση απο τη μερια του τοιχειου μπορεις να την κανεις με ενα ισχυρο γωνιακο με βλητρα στο τοιχειο και η δοκος να εδραζεται πανω του.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sdim Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2010 Την οριζόντια δύναμη λόγω φρεναρίσματος-επιτάχυνσης του οχήματος την έχεις λάβει υπ'όψιν;. Link to comment Share on other sites More sharing options...
terry Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 1 , 2010 Το πηγες πολυ μακρια...Δεν εχει προβλημα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα