terry Δημοσιεύτηκε November 30, 2010 at 06:53 μμ Δημοσιεύτηκε November 30, 2010 at 06:53 μμ Εγω αμφιερειστο θα το το εκανα...Βαλλε τα αγκυρια να παραλαμβανουν μονο τεμνουσα...Και αφηνεις και μικρο κενο για τις μικρομετακινησεις... Στην μερια του δρομου πληρη πακτωση δεν θα εχεις.. Για τις συστολοδιαστολες κανε μια δοκιμη με ΔΤ=30 βαθμους να δεις ποσο ειναι το Δλ...
ιταλος Δημοσιεύτηκε November 30, 2010 at 10:36 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε November 30, 2010 at 10:36 μμ για τη μερια του δρομου εχεις δικαιο,αποκλειεται να πετυχω πακτωση,θα το λυσω και με ΔΤ να δω αν οντως το Δλ ειναι αξιο προσοχης...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε December 1, 2010 at 12:33 πμ Δημοσιεύτηκε December 1, 2010 at 12:33 πμ Δl = 30*7,2*0,00001=2mm. Είναι και δεν είναι ανάξιο λόγου. σίγουρα είναι ικανό να κουνήσει το τοιχείο. Το θέμα είναι, "πειράξει"; αν ναι, απλή έδραση ώστε να έχει περιθώριο ολίσθησης...
sdim Δημοσιεύτηκε December 1, 2010 at 01:15 πμ Δημοσιεύτηκε December 1, 2010 at 01:15 πμ Σαν μηχανολόγος τα 5mm για το δάπεδο μου φαίνονται πολύ λίγα. Σκέψου ότι από τους 3 τόνους το βάρος μοιράζεται σε μια μικρή επιφάνεια μερικών τετραγωνικών εκατοστών στην κάθε ρόδα. Μην υπολογίσεις 1/4 στην κάθε ρόδα, η κατανομή βάρους ανάλογα με το όχημα μπορεί να φτάσει και πάνω από 70% στον μπροστινό άξονα λόγω της μηχανής. Υπολόγισε και την κόπωση του μετάλλου αν μπορείς. Σε 50 χρόνια με καθημερινή χρήση θα έχεις πάνω από 50.000 κύκλους φόρτισης.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε December 1, 2010 at 06:21 πμ Δημοσιεύτηκε December 1, 2010 at 06:21 πμ Δεν είναι λίγα. Κόπωση δεν παίζει, οι εντάσεις είναι πολύ μικρότερες του ορίου διαρροής. Παίζουν φαινόμενα δευτέρας τάξεως, για μικρά βέλη κάμψης, επειδή το άνοιγμα της κάθε "πλάκας" είναι πολύ μικρό. Ένας ναυπηγός λογικά θα ξέρει καλύτερα...
ιταλος Δημοσιεύτηκε December 1, 2010 at 07:01 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε December 1, 2010 at 07:01 πμ δηλαδη κυλιση απο την μερια που θα παταει στο υψος του δρομου και αρθρωση απο την μερια του τοιχειου..
AlexisPap Δημοσιεύτηκε December 1, 2010 at 07:19 πμ Δημοσιεύτηκε December 1, 2010 at 07:19 πμ Εγώ θα το έλεγα ανάποδα. άρθρωση από την μεριά του δρόμου... Αν το τοιχείο είναι επιδεκτικό παραμορφώσεως θα μπορούσε να έχει και εκεί άρθρωση.
terry Δημοσιεύτηκε December 1, 2010 at 07:29 πμ Δημοσιεύτηκε December 1, 2010 at 07:29 πμ Tην εδραση απο τη μερια του τοιχειου μπορεις να την κανεις με ενα ισχυρο γωνιακο με βλητρα στο τοιχειο και η δοκος να εδραζεται πανω του....
sdim Δημοσιεύτηκε December 1, 2010 at 07:32 πμ Δημοσιεύτηκε December 1, 2010 at 07:32 πμ Την οριζόντια δύναμη λόγω φρεναρίσματος-επιτάχυνσης του οχήματος την έχεις λάβει υπ'όψιν;.
terry Δημοσιεύτηκε December 1, 2010 at 07:34 πμ Δημοσιεύτηκε December 1, 2010 at 07:34 πμ Το πηγες πολυ μακρια...Δεν εχει προβλημα...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα