thanosboy Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 7 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 7 , 2010 Θα ήθελα την βοήθεια σας σχετικά με την υλοποίηση μιας ιδέας... είμαι φοιτητής στο Pολυτεχνείο Κρήτης και μαζί με τους συναδέλφους μου τα τελευταία χρόνια έχουμε δημιουργήσει ένα ηλεκτροκίνητο αμαξάκι το οποίο μετάσχει σε αγώνες. Βελτιώνοντας χρόνο με το χρόνο τα χαρακτηριστικά του φέτος αποφασίσαμε να ασχοληθούμε και με την βελτίωση της μετάδοσης.Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν γνωρίζεται κάτι σχετικά με μεταβλητή σχέση μετάδοσης, τύπου scooter κλπ αλλα για ηλεκτροκινητήρες.(έχουμε προμηθευτεί ήδη ενα variator απο scooter 50cc με σκοπό να το προσαρμόσουμε, αλλά ψάχνουμε για περαιτέρω λύσεις όπως πχ http://www.fallbrooktech.com/. Ευχαριστώ
nikxan1 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2011 ειναι συνεχως μεταβαλλομενη σχεση μεταδοσης ετσι?? χωρις να ειμαι απαραιτητα σιγουρος, θα πρεπει να εχεις το εξης: εναν σερβομηχανισμο, ο οποιος θα κινει την μεταβαλλομενη τροχαλια, ο οποιος θα ελεγχεται απο μια μοναδα (ισως κανα plc) το οποιο θα λαμβανει υποψιν του το φορτιο του κινητα (το οποιο εξαρταται απο την πιεση στην εισαγωγη του κινητηρα) ταχυτητα οχηματος και ποσο πατημενο ειναι το γκαζι. αυτο ειναι αν θελεις να κανεις ηλεκτρονικα την δουλεια. αν θελεις να την κανεις απλα μηχανικα, πρεπει να φτιαξεις σερβομηχανισμο να λειτουργει απο την υποπιεση στην εισαγωγη. νομιζω κατι παλια fiat punto μοντ 96 ειχαν ecvt οποτε μπορεις να ψαχτεις εκει.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2011 Τα CVT με τραπεζοειδή ιμάντα έχουν μεγάλη απώλεια ισχύος σε τριβές. Είναι απλούστατοι μηχανισμοί -ενεργοποιούνται φυγοκεντρικά, μηχανικά απολύτως- αλλά δεν κάνουν κάτι φοβερό... Για τις ανάγκες ενός ηλεκτρικού αγωνιστικού οχήματος είναι ακατάλληλοι παντελώς. Αλλά, εφόσον το ηλεκτρολογικό μέρος του οχήματος (κινητήρας - controller) είναι σχετικά ανεπτυγμένα δεν χρειάζεται CVT. Όλη η δουλειά μπορεί να γίνει με το μοτέρ. Τι μοτέρ χρησιμοποιείτε; Παραδοσιακό με καρβουνάκια ή brushless;
mechpanos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 Συμφωνώ απόλυτα με τον φίλο AlexisPap...το cvt δεν έχει να προσφέρει απολύτως τίποτα! Καλύτερα να ελέγχετε τον κινητήρα κατευθείαν (άλλωστε τα μοτέρ έχουν τέτοια ροπή, που είναι περιττό το κιβώτιο).
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα