Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Μιλάμε για C30/37.

Κατά τη σκυροδέτηση (10.00-15.00), οι θερμοκρασίες θα κυμαίνονται μεταξύ 10-16 C.

Παγετός σαν ενδεχόμενο παίζει για το βράδυ, οπότε η θερμοκρασία θα είναι περί το 0, ίσως ελάχιστα πάνω ίσως ελάχιστα κάτω (-2_+2)!

  • Απαντήσεις 29
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Με θερμοκρασία την ώρα της σκυροδέτησης 13°C και -πιθανή- θερμοκρασία την νύχτα -2°C δεν διατρέχεις κάποιο σοβαρό κίνδυνο.

 

Καθαρά για προληπτικούς λόγους θα φροντίσεις να κάνεις λελογισμένη χρήση επιβραδυντή - ρευστοποιητή, ώστε να μην καθυστερήσει υπερβολικά η ενυδάτωση.

 

Όπως είπε ο Θεοχάρης, δεν θα χρησιμοποιήσεις νερό για την συντήρηση. Μία καλή λύση θα ήταν να ψεκάσεις προστατευτικό εξάτμισης, που θα σε απαλλάξει από κάθε φροντίδα συντήρησης...

 

Αν δεν περιμένεις κάτι χειρότερο από -2°C, δεν χρειάζονται άλλα μέτρα.

 

Edit: Τώρα είδα κατηγορία C30/37. Μην φοβάσαι τίποτα.

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Ρευστοποιητής έτσι κι αλλιώς θα απαγορευθεί!

Η συντήρηση με προβληματίζει μόνο. Δηλαδή για όσο καιρό διαρκέσει η συντήρηση θα είναι επαρκής μια επάλειψη με ένα τέτοιο υλικό http://www.polat.gr/userfiles/file/TDS/BIOMHXANIKA/POLCURE_1134-E.pdf ?

 

Ευχαριστώ πάντως όλους τους συναδέλφους. Θα μιλήσω και αύριο με το μελετητή και θα γράψω και τη γνώμη του. Όποιος έχει οποιαδήποτε κάποια άλλη ιδέα, παρακαλώ να την ακούσω!

Δημοσιεύτηκε

Δεν γνωρίζω το συγκεκριμένο υλικό. Υπάρχουν υλικά που πρακτικά αποτρέπουν πλήρως την απώλεια ύδατος. Αν ο αρχικός λόγος ν/τ είναι επαρκής για την ενυδάτωση (προφανώς είναι αφού δεν χρησιμοποιείς υπερευστοποιητή), δεν θα χρειαστείς άλλο νερό.

Δημοσιεύτηκε

C30/37

 

λεπτομέρειες? Ν/Τ, τύπος τσιμέντου, κιλα κλπ. Κοίτα ρωτάω διότι εαν το Ν/Τ είναι υψηλό > 0.55 τότε θα χρειαστείς και ένα μειωτή μαζί.

Δημοσιεύτηκε

λίγο αργά δεν είναι να έχεις την μελέτη σύνθεσης μιά μέρα πρίν?

ο μελετητής τι να σου πεί, είναι θέμα εγοταξίου

αν απο όλα τα παραπάνω δεν μπορείς να κάνεις τίποτε αν και κατά την γνώμη μου δεν έχεις ιδιαίτερο πρόβλημα, βρές μερικά λάστιχα αυτοκινήτων αχρηστα !!!!

  • 2 weeks later...
Δημοσιεύτηκε (edited)

Το σάιτ βρήκε να πέσει την κατάλληλη ημέρα...τη μελέτη σύνθεσης συνάδελφε γιατί οφείλω να την έχω από πολλές ημέρες πριν??Παραγγέλνω συγκεκριμένο σκυρόδεμα σε πιστοποιημένη μονάδα έτοιμου σκυροδέματος, οκ την παίρνω, την καταθέτω και στην υπηρεσία και τα δοκίμια οφείλουν να επαληθεύσουν τις προδιαγραφές!(Υπάρχει κάτι που δεν ξέρω?)

Θαρρώ πως η γνώμη του μελετητή πάντα έχει ενδιαφέρον!

Εν τέλει, διαβάζοντας και την ΠΕΤΕΠ για τη συντήρηση σκυροδέματος, η λύση που προκρίθηκε ήταν η κάλυψη της πλάκας με πλαστικά φύλλα, ήτοι νάιλον (12*35), που έκανε πράγματι εξαιρετική δουλειά και γενικά πήγαν όλα πολύ καλά!

Ευχαριστώ άπαντες για τη βοήθεια και τις απαντήσεις τους!

Edited by AKK

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.