Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα. Στο μαγαζί μου έχω μια ντουλάπα ψύξης και σήμερα στην λειτουργία θέρμανσης έβγαλε τον κωδικό Ε1 στην οθόνη και δεν λειτουργούσε.

 

σύμφωνα με το manual το πρόβλημα οφείλετε

 

1. Εμπόδιο μπροστά από τον συμπυκνωτή.

2. Προβλήματα του κυκλώματος ελέγχου.

3. Λειτουργία ψύξης όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι μεγαλύτερη από 43οC.

4. Η πίεση στον αγωγό είναι πολύ υψηλή

 

το 1 και το 3 οκ.

 

το 2 σημαίνει πρόβλημα στο πρόγραμμα?

 

πίεση στον αγωγό εννοεί πίεση φρεον?

 

καμιά ιδέα απο δική σας πείρα ?

 

ευχαριστώ εκ το προτέρων

Δημοσιεύτηκε

Δες αν πιάνει πάγο το στοιχείο. Αν ναι τότε μάλλον είναι φραγμένο το φιλτράκι του ψυκτικού υγρού ή έχει πρόβλημα ο "τρίχας".

Δημοσιεύτηκε
Δες αν πιάνει πάγο το στοιχείο.

 

Αν το στοιχείο πιάνει πάγο τότε μπορεί να οφείλεται και σε έλλειψη φρέον. Σε κάθε περίπτωση και σωστό troubleshooting να κάνουμε, δεν νομίζω ότι θα μπορέσεις να το φτιάξεις μόνος σου. Κάλεσε έναν ψυκτικό.

Δημοσιεύτηκε
Αν το στοιχείο πιάνει πάγο τότε μπορεί να οφείλεται και σε έλλειψη φρέον. Σε κάθε περίπτωση και σωστό troubleshooting να κάνουμε, δεν νομίζω ότι θα μπορέσεις να το φτιάξεις μόνος σου. Κάλεσε έναν ψυκτικό.

Αφού του κόβει από υψηλή. Αν δεν είχε φρεόν θα του έκοβε από χαμηλή. Πάντως συμφωνώ. Το εργαλείο θέλει μάστορα, δεν σηκώνει γιατροσόφια.

Δημοσιεύτηκε

το ίδιο μου έβγαλε σήμερα και η 2η μονάδα που είναι ακριβώς δίπλα.

 

τα φίλτρα ήταν σκονισμένα αλλά οχι υπερβολικά.

 

θα τσεκάρω και τα στοιχεία ( μέσα - έξω μονάδα ) μήπως θέλουν καθάρισμα αλλά περίεργο μου φαίνεται να κόβουν και τα 2 λόγω υψηλής την ίδια μέρα.

 

την υψηλή πως την βλέπει? έχουν οι ντουλάπες πρεσσοστατη?

 

υπάρχει κάποια άλλη ασφαλιστική διάταξη εκτός απο πρεσσοστατη σε αυτές της μονάδες?

 

ευχαριστώ για τον κόπο σας παίδες :)

Δημοσιεύτηκε

Δεν εννοώ το φίλτρο του αέρα αλλά το φίλτρο στη γραμμή του φρέον. Εάν είναι φραγμένο αυτό, τότε το φρέον δεν εκτονώνεται σωστά στην τριχειδή βαλβίδα και δημιουργεί το πρόβλημα αυτό. Το μηχάνημα έχει αισθητήρα για υψηλή και χαμηλή πίεση φρέον, για θερμοκρασίες και ίσως θερμικά στα μοτέρ. Σε κάθε περίπτωση, δεν νομίζω ότι μπορείς να το διορθώσεις μόνος σου.

Δημοσιεύτηκε
Δεν εννοώ το φίλτρο του αέρα αλλά το φίλτρο στη γραμμή του φρέον. Εάν είναι φραγμένο αυτό, τότε το φρέον δεν εκτονώνεται σωστά στην τριχειδή βαλβίδα και δημιουργεί το πρόβλημα αυτό. Το μηχάνημα έχει αισθητήρα για υψηλή και χαμηλή πίεση φρέον, για θερμοκρασίες και ίσως θερμικά στα μοτέρ. Σε κάθε περίπτωση, δεν νομίζω ότι μπορείς να το διορθώσεις μόνος σου.

 

φίλε μου έχω της γνώσεις. εχω ασχοληθεί με το αντικείμενο αρκετά στο παρελθόν. αλλιώς δεν υπάρχει περίπτωση να το ακουμπούσα. είναι αρκετά ακριβό το μηχάνημα.

 

αν ήταν βουλωμένο το φίλτρο θα είχα πρόβλημα και στην ψύξη η οποία δουλεύει ικανοποιητικότατα. οπότε διαγράφουμε το βουλωμένο φίλτρο και τα θερμικά του μοτέρ.

 

έχουν οι ντουλάπες πρεσοστατη για Χ.Π και Υ.Π ?

 

καμία άλλη ιδέα?

Δημοσιεύτηκε

Και μια σκέψη, αν επιτρέπεται, από έναν πολιτικό μηχανικό. Μήπως έχει υγρασία στο κύκλωμα του ψυκτικού; Η εμφάνιση πάγου στο τριχοειδές ρίχνει την απόδοση και αυξάνει την πίεση, χωρίς να σταματάει την ψύξη...

Δημοσιεύτηκε
Και μια σκέψη, αν επιτρέπεται, από έναν πολιτικό μηχανικό. Μήπως έχει υγρασία στο κύκλωμα του ψυκτικού; Η εμφάνιση πάγου στο τριχοειδές ρίχνει την απόδοση και αυξάνει την πίεση, χωρίς να σταματάει την ψύξη...

 

δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο. η ψύξη δουλεύει κανονικά και με πάρα πάρα πολύ καλή απόδοση.

 

αυτό που με μπερδεύει ακόμα περισσότερο ειναι το πως γίνεται και οι 2 μονάδες έχουν το ίδιο πρόβλημα!!!!

Δημοσιεύτηκε

είναι η 1η φορά που δουλεύουν στην θέρμανση ?

Κοίτα το να σου κλείνει από υψηλή, ενώ με την ίδια ποσότητα δούλευε καλά στην ψύξη, έχει να κάνει με τον αέρα στην εξωτερική μονάδα.

Οταν η μονάδα "σηκώσει" πίεση "κόβει" τον ανεμιστήρα της εξωτερικής μέχρι να "πέσει" στα επίπεδα λειτουργίας, με αποτέλεσμα να πιάνει πάγο η εξωτερική. Αυτόματα ξεκινάει ο ανεμιστήρας και λιώνει τον πάγο συνεχίζοντας την συγκεκριμένη διαδικασία.

Μήπως δεν "κόβει" τον ανεμιστήρα ? οπότε μπορεί να οφείλετε σε πρόβλημα του κυκλώματος ελέγχου (περίπτωση 2)

αν σκεφτώ κάτι άλλο θα προσθέσω....

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.