ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ Δημοσιεύτηκε December 21, 2010 at 06:24 πμ Δημοσιεύτηκε December 21, 2010 at 06:24 πμ Παρακαλώ να μου δώσετε πληροφορίες για να ρυθμίσω σωστά την θερμοκρασία του λέβητα και του καυστήρα, ευχαριστώ.
CostasV Δημοσιεύτηκε December 21, 2010 at 06:54 πμ Δημοσιεύτηκε December 21, 2010 at 06:54 πμ Προφανώς εννοείτε την ρύθμιση των δύο θερμοστατών : του καυστήρα και του κυκλοφορητή. Ρίξτε μια ματιά εδώ http://www.levitostasia.net/viewtopic.php?f=14&t=63 και ό,τι απορία έχετε, εδώ είμαστε. ΥΓ. Το να γράφει κανείς με κεφαλαία, στο διαδίκτυο, ισοδυναμεί με το να φωνάζει, και εξάλλου απαγορεύεται από τους κανόνες συμμετοχής.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε December 21, 2010 at 06:57 πμ Δημοσιεύτηκε December 21, 2010 at 06:57 πμ Χμ... η σωστή οδηγία είναι να καλέσεις έναν συντηρητή καυστήρα που θα κάνει ρύθμιση καυστήρα (πίεση, καταλληλότητα μπεκ, αναλογία αέρα), καθαρισμό φλογοθαλάμου και φλογαυλών, έλεγχο καυσαερίων και βαθμού απόδοσης. Μέσα σε αυτά θα ρυθμίσει και την θερμοκρασία σωστά. Τώρα, γενικά, εφόσον έχεις καλοριφέρ, μία θερμοκρασία γύρω στους 80° ~ 90° είναι λογική. Θα μπορούσε να είναι και μικρότερη, ανάλογα με τον λέβητα και την επάρκεια των σωμάτων. Edit: CostasV, με πρόλαβες!
Μαρκετάκης Ιωάννης Δημοσιεύτηκε December 21, 2010 at 07:02 πμ Δημοσιεύτηκε December 21, 2010 at 07:02 πμ Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα. Φέρε ένα συντηρητή να σου ρυθμίσει με όργανα την θερμοκρασία. Να προσθέσω ότι εάν δεν έχεις σωστή θερμοκρασία στα καυσαέρια, μπορεί να δημιουργηθούν συμπυκνώματα και υγροποιήσεις στην καμινάδα, με αποτέλεσμα να έχεις και προβλήματα διαβρώσεων ακόμα και στους σοβάδες ή στα ταβάνια. Μην παίζεις μόνος σου με τους θερμοστάτες.
abyron Δημοσιεύτηκε February 1, 2011 at 08:22 πμ Δημοσιεύτηκε February 1, 2011 at 08:22 πμ Καλημέρα κ απο μενα Σε μια τριοροφη κατοικια , που καθε οροφος έχει ξεχωριστώ θερμοστάτη (3 ηλεκτροβάνες), έχω θερμοκρασία καυστήρα 65 οC και θερμοκρασια κυκλοφορητη 35 οC. Στους 65 βαθμούς "κόβει" ο καυστήρας. Άλλα ο δείκτης της θερμοκρασίας ανεβαίνει ακομα λίγο και φτάνει 70 και καμια φορά και 75 βαθμούς. Φαντάζομαι πως αυτο συμβαίνει λόγω απόκλισης. Σωστά? Σε ποια θερμοκρασία είναι λογικό να ξεκινήσει πάλι ο καυστήρας? Στη περίπτωση μου (σύμφωνα με τον παραπάνω δείκτη θερμοκρασίας) στους 60 με 62 οC ξεκινάει πάλι ο καύστήρας. Ειναι λογικό ? Είναι σωστό ?
AlexisPap Δημοσιεύτηκε February 1, 2011 at 08:35 πμ Δημοσιεύτηκε February 1, 2011 at 08:35 πμ Το θέμα έχει αναλυθεί διεξοδικά εδώ...
abyron Δημοσιεύτηκε February 1, 2011 at 09:46 πμ Δημοσιεύτηκε February 1, 2011 at 09:46 πμ το διαβασα το αρθρο. συγνωμη αλλα δεν μπορω να καταλαβω αν εχει σχεση με το δικο μου θεμα. εγω απλα ρωταω αν ειναι λογικο που αναβει ξανα ο καυστηρας τοσο κοντα εκει που σβηνει ? αν η ερωτηση δεν μπορει να απαντηθει με ενα ναι ή οχι , τοτε οκ
aithilenio Δημοσιεύτηκε February 1, 2011 at 11:17 μμ Δημοσιεύτηκε February 1, 2011 at 11:17 μμ Οι θερμοστάτες εκεί περίπου παίζουν στους 5 βαθμούς.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε February 2, 2011 at 06:13 πμ Δημοσιεύτηκε February 2, 2011 at 06:13 πμ Δεν συμβαίνει λόγω "απόκλισης". Αφού "έκοψε" λες στους 65°. Συνεχίζει να ανεβαίνει, είτε διότι μετράει σε ακατάλληλη θέση, είτε διότι εκ κατασκευής ο λέβητας έχει μέρη μεγάλης μάζας που υπερθερμαίνεται από την φλόγα.
abyron Δημοσιεύτηκε February 2, 2011 at 08:49 πμ Δημοσιεύτηκε February 2, 2011 at 08:49 πμ Ευχαριστώ για τις απαντησεις σας. Αυτο που εγραψες AlexisPap ("είτε διότι μετράει σε ακατάλληλη θέση") με προβληματισε. Για να πω ολοκληρη την ιστορια : εδω και μια εβδομαδα , εχω αλλαξει τον θερμικο ασφαλειας που κοβει σε περιπτωση υπερθερμανσης. (πανω απο το μπουτον ον-οφ). Απο τοτε βλεπω πως εχω μεγαλη καταναλωση πετρελαιου. (συμφωνα με τη σταθμη πετρελαιου της δεξαμενης). Μηπως επειδη πειραξα και τις αλλες επαφες κατα την αντικατασταση εκανα "πατατία" ? Κατα την αντικατάσταση έβαλα και λάδι μηχανής αυτοκινήτου , για να εχει καλυτερη επαφη ο αισθητηρας. Για να πω την αληθεια, τωρα κοβει στην θερμοκρασια που ζηταω. Παλιοτερα ομως εκοβε οπου ηθελε. Μηπως όμως χρειαζεται να φερω καποιον καυστηριατζη να μου ρυθμισει τον καυστηρα?
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα