panagism9 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 21 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 21 , 2010 το ότι συνεργάζεται με την tasso δεν μου λέει τίποταο Alexispap πλησιάζει τις αιτίες που μπορεί να οφείλεται η διακοπή. Φέτος έκανες καθαρισμό στον λέβητα και στην καμινάδα μήπως έχουν φράξει ? Το κουμπάκι πάνω στον καυστήρα ανάβει όταν υπάρχει πρόβλημα με την φλόγα στον φλογοθάλαμο και δεν φταίει ο εγκέφαλος του ... Σου πρότεινα τον καθαρισμό γιατί από τα συμπτώματα που μου λες μάλλον δεν έχει επαρκή έξοδο στα καυσαέρια και "μπουκώνει" και λόγω έλλειψης οξυγόνου->κακή καύση ->κλείνει ο καυστήρας. να αναφερω σε οτι αφορα τον καθαρισμο κ τα φιλτρα ειναι ολα οκ!μαλιστα αυτοσ ειναι ο δευτεροσ τεχνικος που εφερα κ εκανε τις ριθμισεις απο την αρχη...τωρα τ αλλο να πω απ τη στιγμη που εχει γινει ο καθαρισμος,τ οξυγονο θα πρεπει να ειναι οκ που χρειαζεται για την καυση!τ αλλο μπορει να εχει προβλημα εκτοσ απ αυτα που αναφεραμε?
fraafr Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 21 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 21 , 2010 κάνε και μια εξ-υδάτωση καυσίμου (το κάτω-κάτω της δεξαμενής, περίπου 1 κουβά) και δες εάν έχει νερό Η καμινάδα είναι καθαρή ?
panagism9 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 21 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 21 , 2010 κάνε και μια εξ-υδάτωση καυσίμου (το κάτω-κάτω της δεξαμενής, περίπου 1 κουβά) και δες εάν έχει νερό Η καμινάδα είναι καθαρή ? δν ξερω αν καθαρισε κ την κανιναδα γιατι δεν ημουν εδω αλλα θα το κοιταξω εγω αυριο!και θα ενημερωσω!
fraafr Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 21 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 21 , 2010 κοίταξε τα οριζόντια τμήματα, τις γωνίες και το "καπέλλο"
panagism9 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 21 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 21 , 2010 κοίταξε τα οριζόντια τμήματα, τις γωνίες και το "καπέλλο" ok θα ενημερωσω αυριο!
panagism9 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 22 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 22 , 2010 ok θα ενημερωσω αυριο! λοιπον παιδια, η καμιναδα ειναι οκ!το τσεκαρα σημερα...επισης σημερα λειτουργησε (ελπιζω να μην το ματιαξω) μεχρι τωρα κανονικα....
Μαρκετάκης Ιωάννης Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 23 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 23 , 2010 Μάλλον εννοείς το κουμπάκι λειτουργίας με το "κόκκινο" λαμπάκι επάνω στον καυστήρα. Όταν ξεκινάει η λειτουργία του καυστήρα, πρώτα ξεκινάει το βεντιλατέρ και το ακούς. Μετά η αντλία δίνει πετρέλαιο στο μπεκ το οποίο διαβρέχει τους φλωγοαυλούς για μερικά δευτερόλεπτα και μετά δίνεται ο σπινθιρισμός από τα ηλεκτρόδια και ξεκινάει ο καύση και η θέρμανση του νερού. Τότε λογικά το κουμπάκι - λαμπάκι γίνεται κόκκινο. Όλα αυτά σε φυσιολογική λειτουργία. Στην περίπτωσή σου η λειτουργία φτάνει μέχρι που? Α) Ακούς το βεντιλατέρ? Β) Δουλεύει η αντλία ή σφυρίζει? Αν σφυρίζει, από κάπου παίρνει αέρα το κύκλωμα πετρελαίου ή δεν ανοίγει η ηλεκτρομαγνητική του φίλτρου γραμμής πετρελαίου. Γ) Δίνεται ο σπινθήρας? Ακούς το "τσακ"? Μήπως τα ηλεκτρόδια είναι σπασμένα ή έχουν πιάσει μάκα? Δ) Το φίλτρο γραμμής πετρελαίου μήπως είναι φραγμένο? Ε) Τα πετρέλαιά σου είναι πετρέλαια ή λάσπες? Μήπως έχουν νερό? ΣΤ) Άλλαξες μπεκ κατά τη συντήρηση? Μήπως είναι το μπεκ παλιό και "κατουράει" Ζ) Καθε πότε το κάνει? Μήπως όταν φυσάει πολύς αέρας από μία διεύθυνση και δημιουργεί μεγάλες αντιθλήψεις μέσα στον θάλαμο καύσης? Η) Μήπως έχεις πλακώσει με τίποτα βαρύ τα εύκαμπτα σωληνάκια του πετρελαίου και δεν υπάρχει σταθερή ροή στο πετρέλαιο? Θ) Το φωτοκύταρο που βλέπει την φλόγα λειτουργεί κανονικά ή κάνει διακοπές? Μήπως έχει πιάσει μαυρίλα και δεν βλέπει την φλόγα, και δικόπτει την λειτουργία? Ψάξ' τα όλα αυτά και αν δεν βρεις άκρη, απευθύνσου στον σύλλογο των συντηρητών καυστήρων (νομίζω "ΗΦΑΙΣΤΟΣ" λέγεται ) να σου δώσει τηλέφωνα από αδειούχους σντηρητές. 1
panagism9 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 23 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 23 , 2010 Μάλλον εννοείς το κουμπάκι λειτουργίας με το "κόκκινο" λαμπάκι επάνω στον καυστήρα. Όταν ξεκινάει η λειτουργία του καυστήρα, πρώτα ξεκινάει το βεντιλατέρ και το ακούς. Μετά η αντλία δίνει πετρέλαιο στο μπεκ το οποίο διαβρέχει τους φλωγοαυλούς για μερικά δευτερόλεπτα και μετά δίνεται ο σπινθιρισμός από τα ηλεκτρόδια και ξεκινάει ο καύση και η θέρμανση του νερού. Τότε λογικά το κουμπάκι - λαμπάκι γίνεται κόκκινο. Όλα αυτά σε φυσιολογική λειτουργία. Στην περίπτωσή σου η λειτουργία φτάνει μέχρι που? Α) Ακούς το βεντιλατέρ? Β) Δουλεύει η αντλία ή σφυρίζει? Αν σφυρίζει, από κάπου παίρνει αέρα το κύκλωμα πετρελαίου ή δεν ανοίγει η ηλεκτρομαγνητική του φίλτρου γραμμής πετρελαίου. Γ) Δίνεται ο σπινθήρας? Ακούς το "τσακ"? Μήπως τα ηλεκτρόδια είναι σπασμένα ή έχουν πιάσει μάκα? Δ) Το φίλτρο γραμμής πετρελαίου μήπως είναι φραγμένο? Ε) Τα πετρέλαιά σου είναι πετρέλαια ή λάσπες? Μήπως έχουν νερό? ΣΤ) Άλλαξες μπεκ κατά τη συντήρηση? Μήπως είναι το μπεκ παλιό και "κατουράει" Ζ) Καθε πότε το κάνει? Μήπως όταν φυσάει πολύς αέρας από μία διεύθυνση και δημιουργεί μεγάλες αντιθλήψεις μέσα στον θάλαμο καύσης? Η) Μήπως έχεις πλακώσει με τίποτα βαρύ τα εύκαμπτα σωληνάκια του πετρελαίου και δεν υπάρχει σταθερή ροή στο πετρέλαιο? Θ) Το φωτοκύταρο που βλέπει την φλόγα λειτουργεί κανονικά ή κάνει διακοπές? Μήπως έχει πιάσει μαυρίλα και δεν βλέπει την φλόγα, και δικόπτει την λειτουργία? Ψάξ' τα όλα αυτά και αν δεν βρεις άκρη, απευθύνσου στον σύλλογο των συντηρητών καυστήρων (νομίζω "ΗΦΑΙΣΤΟΣ" λέγεται ) να σου δώσει τηλέφωνα από αδειούχους σντηρητές. επειδη ειναι παρα πολλα θα τα κοιταξω εξονυχιστικα!σε ευχαριστω πολυ! θα ενημερωσω για περεταιρω..
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 24 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 24 , 2010 ...πρώτα ξεκινάει το βεντιλατέρ και το ακούς. Μετά η αντλία δίνει πετρέλαιο στο μπεκ το οποίο διαβρέχει τους φλωγοαυλούς για μερικά δευτερόλεπτα και μετά δίνεται ο σπινθιρισμός από τα ηλεκτρόδια και ξεκινάει ο καύση και η θέρμανση του νερού... Ορθή επανάληψη: εκκινεί το μοτέρ (αεραντλία και αντλία πετρελαίου) με την ηλεκτρομαγνητική της αντλίας να μην επιτρέπει την ροή πετρελαίου. παράλληλα παίρνει ρεύμα ο πολλαπλασιαστής και ξεκινάει ο σπινθήρας. περνάνε αρκετά δευτερόλεπτα κατά την διάρκεια των οποίων απλώς γίνεται αερισμός του φλογοθαλάμου (για προφανείς λόγους). Η ηλεκτρομαγνητική της αντλίας αποδεσμεύεται και αρχίζει ο ψεκασμός καυσίμου το οποίο αναφλέγεται πάραυτα. Η απότομη έναρξη της καύσης στον ψυχρό φλογοθάλαμο και η σχεδόν ακαριαία διαστολή του αέρα προκαλεί στιγμιαία αύξηση της πίεσης και αστάθεια της φλόγας. Ο σπινθήρας διαρκεί λίγα δευτερόλεπτα μετά την έναυση για τηνσταθεροποίηση της φλόγας. Ο σπινθήρας σταματάει. Αν η φλόγα σβήσει το μοτέρ σταματάει και ανάβει το κόκκινο λαμπάκι. Ο συνηθέστερος λόγος ανάματος του ενδεικτικού σφάλματος είναι η αστάθεια της φλόγας. Ο δεύτερος συνηθέστερος λόγος είναι η κάλυψη από αιθάλη του φωτοκύτταρου ανίχνευσης της φλόγας. Το πρώτο συμβαίνει συνήθως λόγω συσσώρευσης καταλοίπων της καύσης στην πλάκα αγκίστρωσης της φλόγας. Δηλαδή η λύση μπορεί να είναι απλώς ο καθαρισμός του καυστήρα. Το δεύτερο είναι ένδειξη κακής ρύθμισης - κακών επιλογών, αν και προσωρινά αντιμετωπίζεται με καθάρισμα... Γενικά, αν θες η δουλειά να γίνει σωστά, χρειάζεσαι τεχνίτη που να ξέρει από καυστήρες για να ελέγξει και να ρυθμίσει όλα όσα έγραψα σε προηγούμενο μήνυμα + άλλα τόσα...
aginor Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 25 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 25 , 2010 αν ο καυστηρας εκκινει μια φορα και ζεσταινει το νερο, αλλα δεν εκκινει την δευτερη, σιγουρα (εστω λογικα) δεν φταινε τα μερη του συστηματος που δεν ζεσταινονται. μερη οπως αντλια, φιλτρα, μπεκ, και φωτοαντισταση δεν ειναι λογικο να εχουν προβλημα. ή εχεις προβλημα με την ηλεκτρομαγνιτικη πετραιλεου (μενει ανοικτη κατα την πρωτη λειτουργεια αλλα δεν "παιρνει" στην δευτερη) αυτο διαπιστωνεται ευκολα. αν μετο που αναψει λαμπακι, πατησεις και παρει αμεσως τοτε δεν ειναι αυτο. το πιθανοτερο ειναι να εχουν μπει λαθος τα ηλετροδια. αν δεν κανω λαθος ειναι το μονο μερος του καυστηρα, που λειτουργει ενω ειναι κρυος, και οταν ξεκινησει η φλογα δεν "χρειαζεται", οποτε οταν ζεσταθει, μπορει να μην λειτουργισει την 2 φορα. ΠΧ απο διαστολες να αλαξει ελαχιστα η θεση του και να μην δινει την σπιθα που πρεπει, αν στην πρωτη λειτουργεια την δινει οριακα. τα περισοτερα ηλεκτροδια δεν εχουν μια θεση που μπορουν να μπουν αλλα συγκρατουνται απο μια βιδα σε πολλες θεσεις. Φυσικα χερι στον καυστηρα ΔΕΝ θα βαλεις εσυ, απλα μπορεις να καταλαβεις τι κανει ο συντηρητης, ή να του δωσεις και καμια ιδεα.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα