AlexisPap Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 27 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 27 , 2012 (edited) ...Ο τεχνικός ισχυρίζεται ότι φταίει το πετρέλαιο αλλά το θεωρά λίγο απίθανοεφόσον τόσο καιρό δούλευε κανονικά... Ο τεχνικός να μάθει να κάνει υπεύθυνα την δουλειά του και αφήσει στην ησυχία του το πετρέλαιο. Το πρόβλημα αυτό 99 στις 100 φορές είναι λόγω λάθους στην ρύθμιση. Να υποθέσω ότι όπως τον έβγαλε από το κουτί τον βίδωσε κι έφυγε; Όταν θα ρυθμιστεί σωστά η θέση του μπέκ, η πίεση πετρελαίου, η αναλογία αέρα, όταν θα μετρηθεί η αντίθλιψη, τότε θα δουλεύουν όλα ρολόι. Θα έχει σταθερή φλόγα και θα ανάβει πάντα, ακόμη και με μηχανόλαδο αντί για πετρέλαιο (καλά, δεν είναι ανάγκη να το δοκιμάσεις το τελευταίο). Edited Φεβρουάριος 27 , 2012 by AlexisPap
giorgakis1 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 1 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 1 , 2012 Ο καυστήρας αλλάχθηκε λόγω της εμπιστοσύνης του ιδιοκτήτη στον τεχνικό(δεν ήμουν παρών). Το πιθανότερο πάντως είναι να είναι βουλωμένη η καπνοδόχος,γιατί ο νέος τεχνικός που ήρθε και έκανε τις απαραίτητες ρυθμίσεις(τοποθέτησε και στη σωστή θέση τον καυστήρα γτ ήταν πολύ έξω) κατάφερε και τον έβαλε μπρος και γενικά δουλεύει αλλα σταματά και κάνει επανεκκινηση στο 5λεπτο.Οπότε το λογικό είναι να μην διοχετεύονται τα καυσαέρια στην καπνοδόχο και για αυτό έβγαζε πολύ καπνό στην εκκίνηση.Θα γίνουν οι απραίτητες εργασίες τις επόμενες ημερες. Ευχαριστώ πάντως για την βοήθεια.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα