Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

κ Ροδοπουλε 14 μετρα ειναι τεραστιο υψος. Και η αποληξη της που ειναι, τι εχει παραπανω-διπλα της-παρακατω τι διατομη, τι πραγμα ειναι, ειναι μονωμενο? κτλ και οι μηχανολογοι να πουν εδω τωρα πρεπει. Αν χρειαζεται μειωση η διατομη της με τετοιο υψος (εκτος κ αν τ γραψατε λαθος) η αυξημενη περιφερεια (υψος-περιμετρος) ισως ειναι μια τεραστια ψυκτρα και δεν μπορει να ξεκινησει η ροη.

  • Απαντήσεις 71
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Τι να πω ρε παιδια. Τα μέτρησα με ακρίβεια. Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι μεγάλο ύψος. Στις πολυκατοικίες είναι λιγότερο?

Δημοσιεύτηκε

Εκφραστηκα λαθος, επρεπε να τραβαει με τετοιο υψος ηθελα να πω. Με ανοιχτο παραθυρο επρεπε σιγουρα να τραβαει.

Με προυποθεση οτι ειναι σωστη κατι γινεται στο τελειωμα της. Δεν ξερουμε πως ειναι εκει, που τελειωνει σε σχεση με αλλη και με αλλα σημεια διαφυγης αερα του συνολικου κτιριου. Φανταστειτε το αλφαδονερο (αλφαδολαστιχο). Κατι την εξισοροπει. Μια φωτο απο μακρυα θα εδειχνε αν ειναι αυτο, αν δεν ειναι πατε σε λυσεις οπως αυτη του Γιαννη πχ. Για το θεμα του αερα για καυση..

Αερα απ το χωρο του καυστηρα δεν κανει να δωσετε (δεν ξερω αν κανει) και αντιστοιχα να αυξησετε την δικη του παροχη?

Δημοσιεύτηκε

Στέλιο, μου έχει τύχη το ίδιο πρόβλημα πριν, και τελικά αυτοί που είχαν κάνει την καμινάδα,είχαν βάλει μέσα ένα τάκο φελιζόλ και την είχαν κλείσει στην έξοδο.

Εγώ απλός είχα ενώσει από κάτω.

Το δεύτερο που δεν μας είπε, είναι αν έχει καπέλο επάνω, και τι καπέλο είναι αυτό.

Ακόμα, μήπως το τάπερ είναι σκουριασμένο και κλειστό?

Δημοσιεύτηκε

Υπάρχει καπέλο σαν αυτό που μοιάζει με πουλί. Το λάδωσα κιόλας για να γυρίζει. Εαν σκύψω απο κάτω βλέπω τον ουρανό.

Δημοσιεύτηκε

Το τζάκι είναι προκατασκευασμένο με στάνταρ διαστάσεις?

 

Αν ναι, τότε το πρόβλημα είναι ότι η καμινάδα κάνει ανάποδη αναρρόφηση.

 

Αυτό μπορεί να οφείλετε στο ότι είναι υπόγειο, και μεταξύ υπογείου και δρόμου, ( από κάποιο άνοιγμα ) δημιουργείτε αναρρόφηση, ανάποδη, αναγκάζοντας την καμινάδα σε καθοδικά ρεύματα. (Δηλαδή το υπόγειο λόγο υψομετρικής διαφοράς με τον δρόμο, λειτουργεί σαν δεύτερη καμινάδα. )

 

Για κλείσε τις πόρτες του υπογείου, και κάνε μία δοκιμή.

Αν δεις κάποια βελτίωση, τότε

προτείνω την λύση της σωλήνας με το μοτέρ.

 

Άλλη λύση είναι να βάλεις ένα μοτέρ αναρρόφησης στην έξοδο της καμινάδας

Πρέπει όμως η φτερωτή να μπει κατά κάποιο τρόπο έτσι, που η θερμοκρασία να μην επηρεάζει το μοτέρ.

 

Αν ανάψεις ένα τσιγάρο, και πας σε διάφορα μέρει του υπογείου, θα δεις τον καπνό προς τα που πάει, και θα καταλάβεις το μέρος που δημιουργεί το πρόβλημα των ανοδικών ρευμάτων του υπογείου προς τον δρόμο, που αναγκάζει την καπνοδόχο σε ανάποδα καθοδικά ρεύματα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.