Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Γνωριζει καποιος αν για τη μελετη ανελκυστηρα χωρις μηχανοστασιο (MRL) μπορει να υπαρξει καποιο προβλημα με την Πολεοδομια κατα τον ελεγχο; Υπαρχει περιπτωση να μη γινει δεκτη;

  • Απαντήσεις 35
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Γνωρίζω ότι η Mitsubishi έχει βγάλει ένα τέτοιο τύπο ανελκυστήρα που θέλει όλο-όλο μια ντουλάπα. Αλλά η ντουλάπα αυτή δεν πρέπει να είναι κάτω από σκάλα. Για περισσότερα, πάρε ένα φίλο μου, πιστοποιημένο επιθεωρητή ανελκυστήρων, κ. Βασιλειάδη τηλ. 6945-293050 για να σου το επιβεβαιώσει.

Δημοσιεύτηκε

όλες οι εταιρίες έχουν τέτοιους ανελκυστήρες (μηχανικούς όχι υδραυλικούς), προσωπικά έχω περάσει τέτοιο ανελκυστήρα σε άδεια. Αλλά δυστυχώς είναι λίγο ζήτημα σε ποιόν μηχανολόγο θα πέσεις...

Δημοσιεύτηκε

Υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να μη γίνει δεκτή. Σιγουρέψου πριν προχωρήσεις......

Δημοσιεύτηκε

Αν βρείς μηχανολόγο που να το δέχεται...........Πολεοδομία που να δέχεται μελέτες όπου περνά ο ανελκυστήρας με χωρίς μηχανοστάσιο τύπου αυτούς που έχουν το μηχανισμό στο ταβάνι να μας το πεις και εμάς να ξέρουμε...............

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 χρόνια η πολεοδομία του δήμου Αθηναίων το δέχτηκε χωρίς πρόβλημα...για κτίριο γραφείων στην Πειραιώς....5 υπόγεια και 7 όροφοι...

Δημοσιεύτηκε

Εγώ έχω περάσει στα Ιωάννινα τέτοιες μελέτες. Αρκεί να είναι τεκμηριωμένες, και το μηχανοστάσιο να είναι τοποθετημένο σε χώρο ο οποίος να μην είναι πως να το πώ, όδευσης (πχ δίπλα απο το κλιμακοστάσιο κλπ). Οσον αφορά τους MRL, καλό είναι να συνεννοηθείς, εαν είναι εύκολο, και να τεκμηριώσεις την μελέτη σου με πλήρη σχέδια και προδιαγραφές.

Οσον αφορά τους επιθεωρητές ανελκυστήρων (επειδή είμαι και τέτοιος!!!!!) δεν μπορούμε να κανουμε τους συναδέρφους στην πολεοδομία να σκέφτονται λιγάκι με την εποχή τους!!!

Τεσπα...Καλή επιτυχία!

  • 3 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

Δύο φορές έχω περάσει MRL σε Πολεοδομία. Εφόσον έχει πιστοποίηση CE και τους δώσεις το πιστοποιητικό το δέχονται. Ένα τηλέφωνο όμως πριν γίνει η μελέτη δε βλάπτει..

Δημοσιεύτηκε

ε με τους λαλάκες! Ο κτιριοδομικός λέει ότι το άνοιγμα της πόρτας πρέπει να βρίσκεται στην στενή πλευρά του φρέαρ και η πλατιά πλευρά προς τα πίσω. Και οι λαλάκες δεν το δέχονται, τώρα πλέον όπου το έμβολο μπορεί να μπεί και πλά"ι................

 

Εξέτασε άλλη μια περίπτωση. Το ύψος της τελευταίας σου πλάκας να είναι κάτω απο 9 μ όπότε η μελέτη (ανελκυστήρα) δεν είναι υποχρεωτική.

 

Cmkapos, εγώ είχα περίπτωση μη υποχρεωτικού ανελκυστήρα όπου η πολεοδομία φυσικά δεν ζήτησε μελέτη και ο εγκαταστάτης τον έβαλε κάτω απο τη σκάλα (το μηχανοστάσιο) και ουδέν πρόβλημα. Τσικ τσικ.

 

Αλλη μια ερώτηση...............έχω ένα ανελκυστήρα μεζονέτας 2ου 3ου ορόφου και στην πλάκα του δευτέρου δεν έχει αφεθεί "φρεαρ" (βάθος) ώστε να πάει το μηχάνημα πιο κάτω. Πως θα τον κατασκευάσω ώστε στην πλάκα του 2ου να μην μου κάνει σκαλοπάτι?

  • 2 months later...
Δημοσιεύτηκε

Έχει την καλωσύνη κάποιος μηχανικός που έχει περάσει ανελκυστήρα χωρις μηχανοστάσιο σε Πολεοδομία να του στείλω σχέδια (κατόψεις και τομές) για να μου πεί αν θα έχω πρόβλημα με τον έλεγχο της μελέτης απο την Πολεοδομία ?

Και μια που είπα μελέτη, έχω το πρόγραμμα της γνωστής εταιρείας που χρησιμοποιούμε οι περισσότεροι για Η/Μ μελέτες, αλλά για τον Ανελκυστήρα δεν έχει επιλογή για τη μη ύπαρξη μηχανοστασίου..Τι κάνουμε εκεί ?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.