AlexisPap Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 28 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 28 , 2010 Νομίζω ότι το #17 του erling απάντησε πλήρως στα των ενεργειακών επιθεωρητών. Δεν έχει κανένα νόημα να τρωγόμαστε για τα επαγγελματικά δικαιώματα. Υπάρχει μεγάλη προϊστορία για το πως προέκυψε η δυνατότητα, πχ, των ΠΜ να υπογράφουν αρχιτεκτονικά και αντιστρόφως. Ο νομοθέτης δεν ήταν ούτε βλάξ, ούτε λαμόγιο, ούτε κλίκα. Η προνοητικότητά του κάλυψε και καλύπτει συγκεκριμένες ανάγκες. Όσο για τα περί ΤΕΙ και ΑΕΙ, το θέμα είναι γνωστό και δεν πρόκειται να λυθεί από το πληκτρολόγιο... Ας μην ρεζιλευόμαστε δημοσίως με συμπεριφορές που θα μας κάνουν να ντρεπόμαστε.
SeNNinhA Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 28 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 28 , 2010 Ούτως ή άλλως για επαγγελματικά είναι το θέμα αλλα για αλλα ζητηματα ξεκίνησε η συζητηση οπότε ας ξαναπιασουμε το σωστό θέμα.
g-volos Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2010 Ξεφυλλίζοντας το τεύχος του ΤΕΕ αριθμός 2614-27 Δεκεμβρίου 2010-διάβασα ένα άρθρο στην σελίδα 44 ενός κυρίου Θ.ΧΑΝΑΚΟΥΛΑ πολιτικού μηχανικού Ε.Μ.Π..Μου δημιουργήθηκε ένα αίσθημα θλίψης αλλά και οργής διαβάζοντας τις «απόψεις» του. Θα ήθελα να απαντήσω σε κάποια θέματα στον εν’ λόγω κύριου θέλοντας έστω και λίγο να δώσω σε κάποιους να καταλάβουν πως είναι να είσαι «περιθωριοποιημένος» και να διαβάζεις σχεδόν κάθε ημέρα απόψεις ανθρώπων χωρίς καμία βάση, τεκμηρίωση και αίσθημα ευθύνης. ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ Ο κύριος Θ.Χ. αρχίζει το άρθρο του με την βάση εισαγωγής στα ΤΕΙ. Αναφέρει πως δεν μπορεί ένας φοιτητής που μπήκε σε ΤΕΙ με 8 ,9 ή 10 να συγκριθεί με έναν φοιτητή που πέρασε με 19 και 20 στο πολυτεχνείο. Θα ήθελα να απαντήσω στην άγνοια και την ημιμάθεια του κυρίου Θ.Χ.. Η βαθμολογία εισαγωγής σε τριτοβάθμιο ίδρυμα εξαρτάται από την ζήτηση που θα έχει στις προτιμήσεις των υποψηφίων. Όταν ένας υποψήφιος όμως ξέρει πως τα ΤΕΙ δεν παρέχουν κανένα επαγγελματικό δικαίωμα γιατί να τα προτιμήσει? Έτσι τα ΤΕΙ σχεδόν ποτέ δεν είναι στις πρώτες επιλογές των υποψηφίων και πολλές φορές δεν είναι καν στις επιλογές τους. Που θα ήταν η βάση των ΤΕΙ αν είχαν σοβαρά επαγγελματικά δικαιώματα? Θα έφτανε στα ύψη (π.χ.ΤΕΙ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ).Που θα ήταν η βάση των πολυτεχνείων αν δεν είχαν κανένα δικαίωμα? Στον πάτο (π.χ. μηχανικών οικονομίας αιγαίου με βάση 12.5).Αυτό μου θυμίζει το καθεστώς του apartheid που οι λευκοί απαγόρευαν στους μαύρους να πάνε σχολείο και μετά τους κατηγορούσαν πως είναι αμόρφωτοι. Επίσης υπάρχει και η απαξίωση από το κοινωνικό σύνολο. Οι περισσότεροι γονείς είναι της άποψης 'το δικό μου το παιδί σε ΤΕΙ? Με τίποτα' .Έτσι τα ΤΕΙ δεν δηλώνονται από πολλούς και η βάση τους κατρακυλά. ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ Τα επαγγελματικά δικαιώματα των τεχνολόγων είναι μία ιστορία που κρατά δεκαετίες αλλά ας δούμε τα πράγματα όπως είναι σήμερα .Ένας τεχνολόγος μηχανικός που παίρνει πτυχίο σήμερα έχει ελλιπέστατα επαγγελματικά δικαιώματα. Σε μελέτη ελάχιστα , σε επίβλεψη επίσης ελάχιστα και σε εγκατάσταση πολύ περιορισμένα. Άρα τι αποκομίζει ένας τεχνολόγος από τα 4 χρόνια σπουδών του( 4 χρόνια είναι κύριε Θ.Χ. και όχι 3)?Μάλλον τίποτα. Άρα τι έχουμε? Νέους ανθρώπους που σπουδάζουν σε τριτοβάθμια ιδρύματα 4 χρόνια και στην ουσία δεν είναι τίποτα. Είναι φαντάσματα. Δεν υπάρχουν. Ο κύριος Θ.Χ. αναρωτιέται πως είναι δυνατόν να βαφτίσουμε τους εμπειροτέχνες-εργοδηγούς-υπομηχανικούς διπλωματούχους και να τους παρέχουμε και επαγγελματικά δικαιώματα .Μου κάνει εντύπωση πως εκτός του ότι δεν προτείνει καμία λύση για τους χιλιάδες αυτούς νέους δευτέρας διαλογής-όπως αφήνει να εννοηθεί- δεν ακουμπά καθόλου τα επαγγελματικά δικαιώματα του κλάδου του. Ενός κλάδου που έχει καταχραστεί με τον πλέον φασιστικό τρόπο σχεδόν όλα τα δικαιώματα των άλλων ειδικοτήτων. Τι θέλετε λοιπόν κύριε Θ.Χ. να είναι οι τεχνολόγοι? Καμία απάντηση. Μόνο μίσος. Μάλλον τίποτα. Να σας απαντήσω εγώ. Θέλετε να είναι ο τζάμπα υπάλληλός σας με ασφάλιση υπαλλήλου γραφείου που θα σας κάνει όλοι την δουλεία και δεν θα μπορεί να σας «φύγει».Γιατί αφού μισείται τόσο πολύ τα ΤΕΙ δεν προτείνεται την πλήρη κατάργηση τους? Γιατί δεν κάνετε καμία αναφορά και καμία σύγκριση με τους χιλιάδες διπλωματούχους μηχανικούς που έχουν σπουδάσει σε Βουλγαρία Ρουμανία και σε άλλες χώρες του εξωτερικού με προβληματικά εκπαιδευτικά ιδρύματα(προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα με τους συναδέρφους) και που μπαίνουν μέσα χωρίς καν εξετάσεις?. Γιατί δεν μας λέτε που κατατάσσετε τους πολλούς τεχνολόγους που έφυγαν από την Μπανανία , πήγαν στο εξωτερικό ,έκαναν μεταπτυχιακά και διδακτορικά και έγιναν μέχρι και καθηγητές πανεπιστημίου? Πως είναι δυνατόν ένας εμπειροτέχνης-εργοδηγός-υπομηχανικός όπως λέτε και με ελλιπέστατες γνώσεις να είναι καθηγητής πανεπιστημίου στο εξωτερικό και να έχει φοιτητή έναν μελλοντικό διπλωματούχο στην Μπανανία? Που κατατάσσεται αυτός ο άνθρωπος? Είναι μηχανικός ,είναι εργοδηγός ,είναι καθηγητής? Ιδού η απορία…. Νομίζω όμως πως ο κύριος Θ.Χ. δεν είναι σε θέση να απαντήσει στα παραπάνω. Η ημιμάθεια και η περιορισμένη αντίληψη του δεν του το επιτρέπει. Ας κάνω λοιπόν μία προσπάθεια εγώ ο φτωχός το πνεύματι ΤΕΙτζης. Τα ΤΕΙ θα έπρεπε να καταργηθούν. Να μην υπάρχουν μηχανικοί 2 ταχυτήτων. Να μην υπονομεύεται το μέλλον χιλιάδων νέων και πάνε χαμένα τα όνειρα της νιότης τους (όπως αναφέρεται στην τελευταία γραμμή της επιστολή σας. Έχουμε και εμέις οι ΤΕΙτζήδες όνειρα ξέρετε και ζητάμε ταπεινά συγγνώμη για αυτό). Δυστυχώς όμως δεν γίνεται αυτό διότι οι καφετέριες θα χάσουν τους πελάτες τους και οι εταιρείες το φτηνό προσωπικό. Άρα τι προτείνω? Διαχωρισμός .Τι εννοώ. Είσαι κύριε διπλωματούχος μηχανικός με υψηλότατο επιστημονικό επίπεδο? Θα υπογράφεις μόνο μελέτη. Είσαι κύριε τεχνολόγος-εργοδηγός? Θα υπογράφεις μόνο εσύ την επίβλεψη άντε και την εγκατάσταση. Θέλεις κύριε τεχνολόγε να υπογράφεις μελέτες? Σου δίνω το δικαίωμα να μπεις σε πολυτεχνείο χωρίς εξετάσεις , να παρακολουθήσεις άλλα 3 ή 4 χρόνια ανώτατων θεωρητικών σπουδών και να αποκτήσεις έτσι το δικαίωμα σε υπογραφή μελετών. Το ίδιο να ισχύει και για τους διπλωματούχους. Θέλεις κύριε να αποκτήσεις πρόσβαση σε καθήκοντα εργοδηγού και εγκαταστάτη? Θα πας σε ένα ΤΕΙ κάποια χρόνια και θα μπορείς να αναλάβεις και επιβλέψεις-εγκαταστάσεις. Έτσι ο καθένας θα έχει συγκεκριμένη θέση στην παραγωγική διαδικασία, θα ξέρει με τι θα ασχοληθεί μετά τις σπουδές του και θα μπορεί να στελεχώσει ένα γραφείο ή μία εταιρεία με προοπτικές και αξιώσεις. Σε καμία περίπτωση δεν συμφωνώ με την λογική του εμείς είμαστε οι καλύτεροι άρα τα κάνουμε όλα και εσείς είστε οι κάκιστοι άρα τίποτα. Διαχωρισμός και στα προσόντα. Ακόμα δεν έχω καταλάβει από που προκύπτει (συγγνώμη είμαι ΤΕΙτζης) πως ένας ηλεκτρολόγος μηχανικός με ειδίκευση στην πληροφορική ή στις τηλεπικοινωνίες έχει τα προσόντα να κάνει μελέτη και να υπογράψει μελέτη καυσίμου αερίου ή θέρμανσης από την στιγμή που ένας μηχανολόγος μηχανικός τ.ε. έχει πολλούς περιορισμούς. Ποιος είναι κατά την γνώμη μου πιο κοντά στο αντικείμενο? Μάλλον ο μηχανολόγος τ.ε. Αμφιβάλω αν ο ηλεκτρολόγος μηχανικός με κατεύθυνση στην πληροφορική έχει δει ποτέ του λέβητα. Επίσης δεν ξέρω από ποια προσόντα προκύπτει το απεριόριστο δικαίωμα υπογραφής σε περιβαλλοντικές μελέτες σε όλους τους μηχανικούς , το δικαίωμα υπογραφής πισίνας ,βιολογικών καθαρισμών , Η/Μ εγκαταστάσεων ,τοπογραφικών και αρχιτεκτονικών στους πολιτικούς μηχανικούς. ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Ο κύριος Θ.Χ. αναφέρεται στο χαμηλό επίπεδο σπουδών των ΤΕΙ. Δεν θα διαφωνήσω μαζί του αλλά και δεν θα συμφωνήσω. Να θυμίσω πως τα ΤΕΙ δεν είχαν την αναμενόμενη χρηματοδότηση από ο κράτος όλα αυτά τα χρόνια (μάλλον είχαν ελλιπή) με αποτέλεσμα πολλά από αυτά να υπολείπονται σε εξοπλισμό. Το ακαδημαϊκό όμως επίπεδο των καθηγητών στα ΤΕΙ μετά το 1999 (αν θυμάμαι καλά) τουλάχιστον σε τυπικά προσόντα και βάση νόμου είναι ίδια με αυτά των πανεπιστημίων. Δεν μπορεί κάποιος να γίνει καθηγητής σε ΤΕΙ αν δεν έχει διδακτορικό.Γενικά πιστεύω πως η ποιότητα σπουδών δεν είναι χαμηλή μόνο στα ΤΕΙ αλλά και σε πολλά ΑΕΙ. Μπορείτε να παρακολουθήσετε αυτές τις μέρες την εκπομπή ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΤΗΣ ΠΑΝΔΩΡΑΣ από την ΝΕΤ και θα καταλάβετε τι εννοώ. Επίσης θα ήθελα να αναφέρω την δήλωση του πλέον κορυφαίου καθηγητή διαστημικής τεχνολογίας στις ΗΠΑ (ο οποίος είναι έλληνας αλλά δεν θυμάμαι το όνομά του) που στην ερώτηση της δημοσιογράφου της ΝΕΤ τι θα προτείνατε σε έναν νέο που θέλει να σπουδάσει η απάντησή του ήταν να πάει σε ένα σοβαρό πανεπιστήμιο του εξωτερικού. Η χαμηλή ποιότητα σπουδών συνάδερφοι και κύριε Θ.Χ. είναι φαινόμενο και των ΤΕΙ και των ΑΕΙ –με κάποιες εξαιρέσεις βέβαια-. Υπάρχουν σχολές και σε ΤΕΙ και σε ΑΕΙ που είναι κορυφαίες και άλλες που δεν άξιες λόγου. Τι προτείνω λοιπόν? Μεγαλύτερη χρηματοδότηση σε ΤΕΙ και ΑΕΙ και ριζική αλλαγή του ισχύοντος καθεστώτος στα τριτοβάθμια ιδρύματα. Τέλος θα ήθελα να πω πως ή φράση του Θ.Χ. ….από καφετέριες ξεκίνησαν και σε καφετέριες θα καταλήξουν ..(αναφερόμενος στους τεχνολόγους) είναι ίσως η πιο καλή απόδειξη πως κανένα πτυχίο , κανένα «χαρτί» και καμία επιστημονική κατάρτιση δεν μπορεί να αποκαταστήσει την έλλειψη νοημοσύνης , παιδείας και αντίληψης που έχουν εκ’ γενετής κάποιοι άνθρωποι…. Υ.Σ. Εύχομαι ολόψυχα στον κύριο Θ.Χ. κανένας συγγενής του να μην γίνει μόνιμος θαμώνας της καφετέριας….
SeNNinhA Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2010 Κανένας Θ.Χ. και κανένα ΤΕΕ δεν εχει την ευθύνη μιας λάθος επιλογής σχολής που κάνει ο οποιοσδήποτε. Ένας μεγάλος αριθμός τμημάτων ΤΕΙ & ΑΕΙ πια δεν θα έπρεπε καν να υπάρχει σαν αυτόνομα τμήματα αλλα μόνο σαν ειδικότητες υπαρχόντων τμημάτων. Έγιναν όμως και ξέρεις γιατί; Για να εξυπηρετισουν τα μικροσυμφεροντα της κλίκας που λέγεται καθηγητές ΤΕΙ & ΑΕΙ. Όσο πιο πολλά αυτόνομα τμήματα τόσες περισσότερες έδρες καθηγητών και επιχορηγήσεις προγραμμάτων. Και οι ίδιοι καθηγητές των ΤΕΙ ήταν αυτοί που προσπάθησαν εξ αρχής για να εξισωθουν με τους καθηγητές των ΑΕΙ να αναβαθμίσουν και καλα τα προγράμματα σπουδών τους στα 4 χρόνια για να διεκδικήσουν τα δικα τους δικαιώματα και αναγνώριση. Χεστηκαν για το τι θα κάνουν επαγγελματικά οι φοιτητές τους. Αυτη είναι η αλήθεια και δεν μ΄αρεσει να κρυβομαι πίσω απο το δάχτυλο μου ούτε και να κλεινω τα ματιά μου όταν κάτι δεν με συμφέρει. Εάν κάποιον πρεπει να κατηγορησετε είναι προτιστως τους καθηγητές στις έδρες των σχολών σας και μετα οποιονδηποτε άλλο. Αυτοί δημιούργησαν το αδιεξοδο που πολλοί έχουν πέσει μέσα. Και σε τέτοια λουμπα έχουν πέσει σχολές απο όλους τους κλάδους. Υ.Γ. Και ναι ο τεχνολογος είναι αυτός που δουλειά του είναι να είναι απλά ο εργοδηγος του έργου και τίποτε άλλο. Η επιμορφωσή του έγκειται στο να μην είναι εμπειροτεχνης αλλα επαρκώς καταρτισμένος ώστε να μπορει να δουλέψει σύμφωνα με τις απαιτήσεις του έργου και να μην χρειάζεται να περάσει απο τα στάδια του εργάτη για να γίνει επαρκώς έμπειρος για μια τέτοια θέση. Νομίζω ότι μπορείτε να διακρινετε τον ρόλο του εργοδηγου και του εργοταξιαρχη μηχανικου. Αντίστοιχα μπορούν να διεκδικούν και οι νοσηλευτές την άδεια να συνταγογραφούν φάρμακα και εξετάσεις όπως οι γιατροί. Γιατί όχι; Γιατί δεν συμβουλευεστε όταν είστε άρρωστοι ένα νοσοκομο, ένα τραυματιοφορεα, ένα βοηθό ακτινολογου; Να σας εγχειρισει μια νοσοκομα βοηθός χειρουργειου; Οταν κάνετε αυτό τότε ελάτε να μιλήσουμε και για τα αλλα.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2010 ...Έτσι τα ΤΕΙ σχεδόν ποτέ δεν είναι στις πρώτες επιλογές των υποψηφίων και πολλές φορές δεν είναι καν στις επιλογές τους... Ώστε λοιπόν, συνάδελφε, στα ΤΕΙ συναθροίζονται οι αποτυχημένοι, αυτοί που δεν απεδείχθησαν ικανοί να μπουν σε ΑΕΙ, αυτοί που αν και είχαν ως στόχο κάποιο πολυτεχνείο ήρθαν δεύτεροι. Δηλαδή, μας λες, οι Τεχνολόγοι συνάδελφοι ήταν "δευτεροκλασάτοι" και "αποτυχημένοι" πριν ακόμη εισέλθουν στην σχολή... Edit: fraafr, συγνώμη για το "τεχνολόγοι", δεν ήθελα να πω "τεϊτζήδες", ξέρεις πάντως ότι δεν με απασχολούν ιδιαιτέρως τα επαγγελματικά αυτής της φύσεως...
fraafr Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2010 στα γρήγορα μια απάντηση και στους 2, γιατί "κοιμάστε με τα τσαρούχια"... καταρχήν τεχνολόγοι ήταν όσοι αποφοίτησαν από τα ΚΑΤΕ-ΚΑΤΕΕ, υπομηχανικοί όσοι αποφοίτησαν από τα μικρά πολυτεχνεία και πτυχιούχοι μηχανικοί όσοι αποφοίτησαν από τα ΤΕΙ. Να είστε συγκεκριμένοι για ποια κατηγορία αναφέρεστε. Για να γίνεις καταρτισμένος εργοδηγός δεν χρειάζεσαι να σπουδάσεις 4 χρόνια και να δώσεις ένα σωρό μαθήματα. Γίνετε και στα 2 χρόνια, με αντίστοιχα δυσκολίας μαθήματα στην μεταδευτεροβάθμια εκπαίδευση. Όσο για το επιχείρημά σου περί γιατρών και νοσοκόμων, έχει απαντηθεί πάμπολλες φορές και το μόνο που δείχνει είναι την άγνοιά σου από τα ιατρικά επάγγέλματα. Βρες κανένα σοβαρό επιχείρημα και σταματήστε τα γελοία επιχειρήματα... Τα τμήματα που δεν έχουν επ. δικαιώματα δεν είναι στις πρώτες προτιμήσεις των μαθητών, επομένως δεν εισέρχονται με υψηλά μόρια. Άντε μέρες που είναι, δεν βάζεται μυαλό....
SeNNinhA Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2010 Τα ΤΕΙ είναι η συνέχεια των ΚΑΤΕ-ΚΑΤΕΕ. Λογικά το ξέρεις αυτό. Αλλά δεν πειράζει. Ότι πεις εσύ...... Όσον αφορά τους γιατρούς απλά να αναφέρω ότι έχω πατέρα, αδελφή, ξαδέλφη και θεία γιατρό. Επίσης ο πατέρας μου ήταν καθηγητής στα ΤΕΙ νοσηλευτικής. Οπότε μάλλον όντως δεν ξέρω για τι μιλάω.
g-volos Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2010 Αγαπητη SENNhina ναι όταν θα αρρωστήσω θα φωνάξω τον γιατρό. Ο γιατρός όμως δεν κάνει νοσηλεία ούτε και καθήκοντα τραυματιοφορέα. Εσείς για ποιο λόγο υπογράφετε επιβλέψεις και εγκαταστάσεις?Για τον σκοπό αυτό υπάρχουν οι τεχνολόγοι.
fraafr Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2010 είναι η συνέχεια των ειδικοτήτων, δεν σημαίνει ότι ακολουθεί τον τίτλο (προς τα κάτω) αφού μιλάμε για διαφορετικές σχολές. Αφού γνωρίζεις, θα έπρεπε να ξέρεις ότι υπάρχουν σχολές νοσηλευτικής ΤΕ και ΠΕ, και όχι γιατροί ΤΕ. Επομένως αφού γνωρίζεις και πάραυτα διατυπώνεις αυτές τις απόψεις, αρχίζω να καταλαβαίνω τους λόγους σου και τις προθέσεις σου...
spy1551 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2010 ...Μην το γυρνάτε στα Ε.Δ. και σε ΑΕΙ-ΤΕΙ. Δέχομαι ότι οι λέβητες ανήκουν στους μηχανολόγους. Να μην υπογράφει καμία άλλη ειδικότητα. Αλλά με βάση αυτή τη λογική δε θα πρέπει. 1. Να υπογράφετε για ψύξη-κλιματισμό. Υποτίθεται ότι υπάρχουν οι ηλεκτρολόγοι για αυτό. Και γενικά να μην υπογράφουν ηλεκτρολογικά. 2. Να μην υπογράφουν για το κέλυφος. 3. Να μην τακτοποιούν Η/Χ όπως έκαναν πολλοί μηχανολόγοι, 4. Να μην ασχολούνται με στατικά μεταλλικών , που κάποιοι ασχολούνται. Αν θέλεις να περιορίσεις τα δικαιώματα των άλλων , θα πρέπει πρώτα να είσαι έτοιμος να περιορίσεις τα δικά σου. Αλλά , έτσι κι αλλιώς οι άδειες θα δοθούν με γραπτές εξετάσεις. Όποιος ξέρει θα παίρνει και την αντίστοιχη άδεια. Τι φοβάσαι ; *** Ας μάθουμε να συνεργαζόμαστε και να μοιραζόμαστε τις δουλειές ανάλογα με τις γνώσεις μας. Ίσως η κρίση να ευνοήσει τη δημιουργία μεγάλων γραφείων με διαφορετικές ειδικότητες ( μοίρασμα των εξόδων).
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα