Μετάβαση στο περιεχόμενο

Συμβουλές προς μαθητή


Recommended Posts

Γεια σας είμαι μαθητής της 2ας λυκείου και αρχίζω να αναρωτιέμαι για το μέλλον μου.Θέλω να σπουδάσω Πολιτικός Μηχανικός αλλά δεν γνωρίζω πως

θα λειτουργεί το πανεπιστήμιο.Δηλαδή κατά τη διάρκεια των σπουδών σου εξιδικεύεσαι πάνω σε κάποιο αντικείμενο?

Link to comment
Share on other sites

Προπτυχιακά διδάσκεσαι όλο το αντικείμενο του πολιτικού μηχανικού (αντοχή υλικών, τεχνική μηχανική, στατική, δυναμική, υδραυλική ανοιχτών και κλειστών ροών, υδραυλικά τεχνικά έργα, οδοποιία, κυκλοφοριακή τεχνική, θαλάσσια και λιμενικά έργα κλπ κλπ κλπ)

Ωστόσο επιλέγεις έναν τομέα στον οποίο θα εξειδικευτείς. Μολονότι αυτό δεν περιορίζει τους επαγγελματικούς σου ορίζοντες, είναι προφανές ότι, εφόσον πχ ονειρεύεσαι να ασχοληθείς με λιμενικά έργα, δεν θα εξειδικευτείς στην κυκλοφοριακή τεχνική...

Τέλος, πραγματική εξειδίκευση θα λάβεις σε μεταπτυχιακό επίπεδο...

Link to comment
Share on other sites

Και ποιο αντικείμενο για εξειδίκευση πιστεύεται έχει μέλλον?

 

Θα το δεις στην πορεία. Δεν έχει νόημα να σου δώσουμε μια άποψη τώρα για κάτι που θα κληθείς να το αποφασίσεις σε τουλάχιστον 3 χρόνια (την κατεύθυνση που θα πάρεις).

Επειδή από αυτά που γράφεις όμως βλέπω ότι σε ενδιαφέρει η επαγγελματική αποκατάσταση (και πολύ σωστά κάνεις), εγώ θα σου πρότεινα να σκεφτείς το αν θα σπουδάσεις καν Μηχανικός. Εκτός και αν έχεις καλό "υπόβαθρο" από πατέρα-μάνα κλπ. και στρωμένη κατάσταση, καλύτερα θα ήταν να στραφείς σε κάτι εντελώς διαφορετικό. Οι προοπτικές είναι πλήρως απογοητευτικές. Είμαστε ήδη πάρα πολλοί και δεν διαφαίνεται βελτίωση για πολλά πολλά χρόνια...

Link to comment
Share on other sites

Το καλύτερο είναι να βγάλεις καλούς βαθμούς και να πας έξω για μεταπτυχιακό. Εκεί θα καταλήξεις στο τι θέλεις να κάνεις. Για μένα κάτι που να έχει σχέση με οικονομικά αξίζει.

Link to comment
Share on other sites