Aggelos Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2008 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2008 Μα δεν είναι θέμα ονομασίας.... Όπως ακριβώς παραδέχτηκε πιο πάνω ο φοιτητής το πρόγραμμα σπουδών είναι ίδιο με αυτό ΜΙΑΣ κατεύθυνσης. Τόσα χρόνια τι λέμε και φωνάζουμε? Ενιαία πτυχία ανά γνωστικό αντικείμενο. Δεν αποτελεί γνωστικό αντικείμενο η κατεύθυνση, αλλά το σύνολο. Όλα αυτά τα τμηματάκια, υποκατηγορίες γνωστικών αντικειμένων κ.ο.κ. εκφυλίζουν το νόημα της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης. Καταλαβαίνω το μαρτύριο των παιδιών, καθώς μπήκαν σε μια σχολή που δεδν ξέρει τι είναι αλλά ξέρει πως θέλει να λέγεται και να φαίνεται. Αλλά αυτό πολύ απέχει από την πραγματικότητα. Αλλά ας προσέχουμε τι λέμε και τι γράφουμε. Πέρα από το προσωπικό συμφέρον του καθενός περί επαγγελματικών δικαιωμάτων, η εκπαίδευση και τα επαγγελματικά δικαιώματα ακολουθούν μία λογική που μέχρι τώρα κατοχυρώνει το αδιάσπαστο πτυχιό...
ZaXoYs Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2008 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2008 Μα η σχολή έχει ξεκάθαρο προσανατολισμό ΔΕΝ θέλει να είναι σχολή μηχανολόγων ,αν ήθελε θα λεγόταν εξαρχής έτσι , θέλει απλώς δικαιώματα που απορρέουν από το πρόγραμμα σπουδών της . Για τα τμηματάκια αυτά που μιλάς υποτιμητικά εγώ απλώς να ρωτήσω το εξής : Ποιός μπορεί δηλαδή να ορίσει τι αποτελεί γνωστικό αντικείμενο? Παλιότερα οι χημικοί μηχανικοί με τους μεταλλειολόγους ήταν κοινή σχολή ,σήμερα είναι εντελώς διαφορετικές μήπως δεν έχουν γνωστικό αντικείμενο οι χημικοί μηχανικοί?Απλά οι καιροί αλλάζουν και εμείς μένουμε στα βασιλικα΄διατάγματα Και μιας και είμαστε στην Ελλάδα ας μιλήσουμε για τους τοπογράφους που με την λογική σου ΔΕΝ έχουν γνωστικό αντικείμενο Αλήθεια έχει κανείς υπόψη του οτι σε κορυφαία πανεπιστήμια : M.I.T , Imperial,Stanford ΔΕΝ υπάρχει σχολή τοπογράφων? Σύμφωνα με την λογική σου λοιπόν εγώ λέω να τις κλείσουμε και εδώ αφού αποτελούν εξειδίκευση των πολτικών μηχανικών - θα βάλουμε 2 παραπάνω μέλη ΔΕΠ στους πολιτικούς μηχανικούς σχετικά με την γεωδαισία- GPS -τηλεπισκόπηση κλπ να κάνουμε μαι νεά ροη να τα βάλουμε επιλογής αν δεν υπάρχει ήδη και καλύψαμε (ΚΑΙ αυτή ) την εξειδίκευση Μιας και το έφερε και η κουβέντα και οι ναυπηγοί μηχανικοί προφανώς δεν έχουν λόγο ύπαρξης-τμηματάκι είναι και αυτό ...
Aggelos Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2008 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2008 Οι μεταλλειολόγοι δεν έχουν πρόβλημα γνωστικού αντικειμένου. Πρόβλημα εργασίας έχουν οι άνθρωποι ..... Όσον αφορά τα δικαιώματα που λες οτι απορρέουν από το πρόγραμμα σπουδών, απλά σου επισημαίνω οτι αυτά τα δικαιώματα είναι τμήμα δικαιωμάτων των μηχανολόγων. Αλλά η ουσία είναι οτι το πρόγραμμα σπουδών αποτελεί ένα κομμάτι των μηχανολόγων. Δεν είναι γνωστικό αντικείμενο. Εϊναι κατεύθυνση. Και όσον αφορά τους τοπογράφους, ας μην τρελαθούμε. Φυσικά και αποτελούν γνωστικό αντικείμενο. Τώρα αν μερικώς πολιτικοί και τοπογράφοι αλληλοκαλύπτονται σε μερικά σημεία, απλά επαληθεύει το γεγονός ότι είμαστε όλοι μηχανικοί. Και οι πολιτικοί τουλάχιστον του ΕΜΠ δεν έχουμε ροές.. έχουμε κατευθύνσεις. ))
ZaXoYs Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2008 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2008 Οι μεταλλειολόγοι δεν έχουν πρόβλημα γνωστικού αντικειμένου. Πρόβλημα εργασίας έχουν οι άνθρωποι Είπα απλώς παραπάνω οτι για τους χημικούς μηχανικούς έλεγαν τα ίδια περι γνωστικού αντικειμένου μόλις ιδρύθηκαν (και ήταν κατεύθυνση των μεταλλειολόγων )και αρκετά χρόνια αργότερα όλοι συμφωνούμε οτι έχουν,πως συμπέρανες οτι είπα οτι οι μεταλλειολόγοι έχουν πρόβλημα αντικειμένου δεν το αντιλαμβάνομαι Όσον αφορά τα δικαιώματα που λες οτι απορρέουν από το πρόγραμμα σπουδών, απλά σου επισημαίνω οτι αυτά τα δικαιώματα είναι τμήμα δικαιωμάτων των μηχανολόγων. Ενώ ας πούμε των τοπογράφων ΔΕΝ είναι τμήμα δικαιωμάτων των πολιτικών ε? Και όσον αφορά τους τοπογράφους, ας μην τρελαθούμε. Φυσικά και αποτελούν γνωστικό αντικείμενο. Τώρα αν μερικώς πολιτικοί και τοπογράφοι αλληλοκαλύπτονται σε μερικά σημεία, απλά επαληθεύει το γεγονός ότι είμαστε όλοι μηχανικοί. Βέβαια για τους ΜΠΔ σε σχέση με τους μηχανολόγους δεν επαληθεύει οτι είμαστε ολοι μηχανικοί αλλά μόνο οτι είναι εξειδίκευση...
Aggelos Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2008 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2008 Κάπου κάποτε στα μαθηματικά κάναμε κάτι σχετικά με χώρους. Να στο εξηγήσω λοιπών με κύκλους: Μικρός κύκλος η εν λόγω σχολή, μεγάλος κύκλος οι Πολ.Μήχ, Τοπογράφοι, Μηχανολόγοι. Ο μικρός κύκλος βρίσκεται εντός του μεγάλου των μηχανολόγων. Ο κύκλος των Πολ.Μηχ τέμνεται με τον κύκλο των Τοπογράφων δημιουργώντας μια κοινή περιοχή. Από όσα μαθηματικά θυμάμαι οι δύο χώροι ορίζονται διαφορετικά. Εκτός και αν έχουν σκουριάσει τόσο πολύ οι γνώσεις μου. Σίγουρα πάντως όχι το μυαλό μου.
ZaXoYs Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2008 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2008 Ποιός κάνει την κατηγοριοποίηση ,εσύ?Σου λέω οτι ο ΜΠΔ δεν είναι ΜΟΝΟ μια κατεύθυνση των μηχανολόγων αλλά κάνουν και άλλα πράγματα ώστε ο απόφοιτος να έχει ένα συγκεκριμένο προφίλ δες εδώ : http://en.wikipedia.org/wiki/Industrial_engineering όπως ακριβώς και οι τοπογράφοι κάνουν πάρα πολλά όμοια με τους πολιτικούς αλλά και μερικά διαφορετικά για να βγάινουν από την σχολή με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά Για σένα ο ΜΗχανικός Η.Υ μπορεί να είναι ένας μικρός κύκλος μέσα στους ηλεκτρολόγους (Επειδή είναι μια κατεύθυνση μέσα στην σχολή lol ) για μένα είναιι ένας εξίσου μεγάλος ,ίσως και μεγαλύτερος Για την διεθνή πρακτικη πάντως επαναλαμβάνω μηπως και ΔΕΝ το είδες οτι πανεπιστήμια όπως τα Imperial - M.I.T - Stanford ΔΕΝ έχουν τμήμα τοπογράφων ενά αντιθέτως τα 2 τελευταία έχουν τμήμα ΜΠΔ ... (Engineering Systems Division και Management Science and Engineering ) Για τους ναυπηγούς δεν μας απάντησες?είναι και αυτό τμηματάκι
Aggelos Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2008 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2008 Imperial MIT & Standford ακολουθούν το αγλλοσαξωνικό σύστημα, σε αντιδιαστολή με το καθ'ημάς κεντροευρωπαϊκό. Για την διάσπαση ναυπηγών μηχανολόγων δεν έχω επιχειρήματα - υπέρ κατά. Οπότε δεν μιλώ. Και παρακαλώ, η wiki όσο καλή και αν είναι ΔΕΝ είναι και citation index. Έλεος.
ZaXoYs Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2008 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 28 , 2008 Μου αρέσει που απαντάς επι της ουσίας Το link της wiki ήταν μήπως και ρίξεις καμια ματιά και καταλάβεις για τι πράγμα μιλάμε ... Αφού δεν σου κάνει εντύπωση οτι τα παραπάνω πανεπιστήμια δεν έχουν τμήμα τοπογράφων οκ δεν έχει νόημα η συνέχεια της συζήτησης. Να αφήσουμε τις σχολές όπως όταν ιδρύθηκε το ΕΜΠ - να ξαναενώσουμε και τους ηλεκτρολόγους με τους μηχανολόγους όπως έλεγε και ο Ξανθόπουλος προ καιρού ...
Aggelos Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 29 , 2008 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 29 , 2008 Επιστροφή στη φύση ένα πράγμα.... Προτείνω το εξής... Όλες οι σχολές μηχανικός τεχνολογίας υλικών, αρχιτεκτονικής εσωτερικού χώρου, οικονομίας και διοίκησης, παραγωγής και οποιοδήποτε άλλο παράρτημα σχετίζεται με τη λέξη μηχανικός (αυτοκινήτου, σκαφών αναψυχής κτλ κτλ) να μπουν στο ΤΕΕ. Γιατί εν τέλει το όλο θέμα δεν είναι κάτι παραπάνω από τη ρημάδα τη σφραγίδα.
ZaXoYs Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 29 , 2008 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 29 , 2008 Σωστά τα λες αλλα να το πάρουμε ανάποδα - αν δεν έχουν κάνει 4 εξάμηνα στατική και 3 σκυρόδεμα να μην τους αφήνουμε να μπουν ...μα είναι μηχανικοί αυτοί ? lol Επίσης να περιμένουμε λίγο ακόμη πριν ιδρυθεί το e-TEE είναι πολύ νωρίς ακόμα...Μπορεί οι ΜΗΧ Η/Υ να μην έχουν γνωστικό αντικείμενο ,στο κάτω κάτω είναι ένας κλάδος των ηλεκτρολόγων (Εξάλλου 640 Kb θα είναι αρκετά) /off topic The American Engineers' Council for Professional Development, also known as ECPD (later ABET) defines Engineering as: "The creative application of scientific principles to design or develop structures, machines, apparatus, or manufacturing processes, or works utilizing them singly or in combination; or to construct or operate the same with full cognizance of their design; or to forecast their behavior under specific operating conditions; all as respects an intended function, economics of operation and safety to life and property Τα παραπάνω θα έπρεπε να τα ξέρεις από τα μαθήματα κοινωνικών επιστημών που διδάχθηκες (?) σαν μηχανικός /end offtopic
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα