MAKAP Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2011 Οι εγκύκλιοι του ΥΠΕΣ είναι πολλές αλλά θα προσπαθήσω να μεταφέρω εδώ τα βασικά σημεία ορισμένων από αυτές που αφορούν στα θέματα λειτουργίας των νέων υπηρεσιών. 1. Με την εγκύκλιο 61/74894/30.12.2010 καθορίζεται η άσκηση των πρόσθετων αρμοδιοτήτων από τους δήμους και συγκεκριμένα: Η παρούσα εγκύκλιος αφορά στις αρμοδιότητες που ασκούνται από τους δήμους της χώρας από την 1η Ιανουαρίου 2011, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 95 παρ. 1α του Ν.3852/2010. Οι αρμοδιότητες αυτές μπορούν να διακριθούν σε δυο κατηγορίες: Στην πρώτη κατηγορία εντάσσονται οι αρμοδιότητες που αποτελούν το σύνολο του τομέα πολεοδομίας και παροχής προνοιακών επιδομάτων. Για την άσκηση των αρμοδιοτήτων αυτών, παρέχεται διοικητική υποστήριξη από το δήμο της έδρας του νομού ή από τον αντίστοιχο δήμο που ήταν έδρα των αποκεντρωμένων υπηρεσιών των νομαρχιακών αυτοδιοικήσεων που ασκούσαν τις αρμοδιότητες αυτές, στους δήμους που υπάγονταν στη χωρική τους αρμοδιότητα. Στους δήμους που παρέχουν διοικητική υποστήριξη μετατάχθηκε το προσωπικό των υπηρεσιών των νομαρχιακών αυτοδιοικήσεων που τις ασκούσε, οι οποίες συνεχίζουν να εξυπηρετούν τους πολίτες των δήμων που εξυπηρετούσαν μέχρι σήμερα. Δηλαδή οι δημότες θα απευθύνονται από 1-1-2011 στις ίδιες υπηρεσίες με τη μόνη διαφορά ότι οι υπηρεσίες αυτές ανήκουν πλέον στους αντίστοιχους δήμους. Οι υπηρεσίες των δήμων, που ασκούν πρόσθετες αρμοδιότητες, στο πλαίσιο διοικητικής υποστήριξης, εξακολουθούν να στεγάζονται στους ίδιους χώρους όπου ήταν εγκαταστημένες οι αντίστοιχες υπηρεσίες της Ν.Α. μέχρι την εξασφάλιση άλλης κτιριακής υποδομής, εφόσον τούτο καταστεί αναγκαίο. Θα ακολουθήσει, το αμέσως προσεχές διάστημα, ειδικότερη εγκύκλιος, αναφορικά με ζητήματα που αφορούν στη στέγαση υπηρεσιών, οι υπάλληλοι των οποίων μετατάχθηκαν στο πλαίσιο μεταφερόμενων αρμοδιοτήτων, καθώς και των συναφών ζητημάτων κόστους και λοιπών λειτουργικών δαπανών. Στη δεύτερη κατηγορία εντάσσονται αρμοδιότητες, κυρίως διοικητικού χαρακτήρα, οι οποίες ασκούνται από όλους τους δήμους της χώρας. Στην περίπτωση που κάποιος δήμος δεν διαθέτει προσωπικό ή υλικοτεχνική υποδομή, επαρκή για την άσκηση των αρμοδιοτήτων αυτών, μπορεί να ζητήσει διοικητική υποστήριξη όπως αυτή προσδιορίζεται στην ανωτέρω απόφαση από το δήμο της έδρας του νομού. Μέχρι την κατάρτιση των νέων Οργανισμών Εσωτερικής Υπηρεσίας των δήμων, οι πρόσθετες αρμοδιότητες ασκούνται από υφιστάμενες συναφείς υπηρεσίες, οι οποίες προσδιορίζονται με απόφαση του Δημάρχου. Στη συνέχεια απαριθμούνται οι πολεοδομικές αρμοδιότητες που μεταβιβάζονται (άρθρο 94 του ν.3852/2010(. 2. Με την εγκύκλιο 63/74902/30.12.2010 καθορίζεται η διαδικασία προϊσταμένων των οργανικών μονάδων στις αιρετές Περιφέρειες. 3. Με την εγκύκλιο 52/74608/28.12.2010 ορίζεται η μεταφορά του προσωπικού των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων στις Περιφέρειες. 4. Με την εγκύκλιο 56/71743/14.12.2010 ορίζονται οι απαραίτητες ενέργειες για τη μετάβαση στη δομή των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων. Στο τέλος αυτής της εγκυκλίου αναφέρεται ότι Προμήθεια σε υλικοτεχνική υποδομή · Θα πρέπει να μεριμνήσετε ώστε να αναρτηθούν επιγραφές με το όνοματης νέας αποκεντρωμένης διοίκησης στο κτίριο όπου θα εγκατασταθεί οΓενικός Γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης. Ειδικότερα, την 1ηΙανουαρίου θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η σήμανση όλων των κτιρίωντης Αποκεντρωμένης Διοίκησης με το όνομα της Υπηρεσίας και των επίμέρους οργανικών μονάδων που στεγάζονται σε κάθε ένα από αυτά. · Να εξασφαλιστεί η προμήθεια σε σφραγίδες της νέας Αποκεντρωμένης Διοίκησης. Επισημαίνεται ότι θα πρέπει να πληρούνται τα στοιχεία του άρθρου 6 παρ. 3 του ν. 3852/2010. · Μέριμνα για την προμήθεια σε επιστολόχαρτα και λοιπή γραφική ύλη καθώς και αναλώσιμα σύμφωνα με τη νέα Διοικητική Δομή της Αποκεντρωμένης Διοίκησης. · Τέλος θα πρέπει να μεριμνήσετε για την σύνταξη καταλόγου με αριθμούς τηλεφώνων και fax, email, καθώς και δημιουργίας πρότυπου ιστοχώρου σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες και φορείς προκειμένου να έχουν πρόσβαση οι πολίτες. 1
tpanag Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2011 Τζίφος και σήμερα στο Μαρκόπουλο. Άλλα 70 χιλιόμετρα τσάμπα... "Άγνωστο" παραμένει το πότε θα αρχίσουν να παραλαμβάνουν! Περιμένουν τους "καρεκλοκένταυρους" όπως μου είπε ο λεβέντης με την κοτσίδα... Επαναλαμβάνω την ερώτησή μου: ποιό υπουργείο νομίζετε ότι είναι αρμόδιο για τα χάλια; Το ΥΠΕΚΑ ή το Εσωτερικών, γιατί όταν λέω ότι θα κάνω κινήσεις εναντίον τους, σοβαρολογώ. Με ενδιαφέρει επίσης τι γίνεται στο Αιγάλεω και τον Περισσό. Και εκεί η ίδια κατάσταση λόγω Καλλικράτη; Όσες πολεοδομίες ήταν δημοτικές ήδη με το παλιό καθεστώς και δεν τροποποιήθηκαν οι Δήμοι, λειτουργούν κανονικά ή το χάος είναι γενικευμένο και δε λειτουργεί τίποτα;
nik Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2011 Οι δημοτικές πρέπει να λειτουργούν. Σήμερα πήγα Περιστέρι και έκανα δουλειά. ΜΑΚΑΡ από ότι βλέπω στα γραφόμενα σου και αν δεν κάνω λάθος , η οδηγία για τις σφραγίδες εκκρεμεί από 14/12 . Δεν είναι και λίγο διάστημα. Το θέμα βέβαιά είναι πότε πήγε και στους Δήμους η εγκύκλιος κ.τ.λ.
MAKAP Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2011 Επαναλαμβάνω την ερώτησή μου: ποιό υπουργείο νομίζετε ότι είναι αρμόδιο για τα χάλια; Το ΥΠΕΚΑ ή το Εσωτερικών, γιατί όταν λέω ότι θα κάνω κινήσεις εναντίον τους, σοβαρολογώ. Με ενδιαφέρει επίσης τι γίνεται στο Αιγάλεω και τον Περισσό. Και εκεί η ίδια κατάσταση λόγω Καλλικράτη; Όσες πολεοδομίες ήταν δημοτικές ήδη με το παλιό καθεστώς και δεν τροποποιήθηκαν οι Δήμοι, λειτουργούν κανονικά ή το χάος είναι γενικευμένο και δε λειτουργεί τίποτα; Μα καλά ... δεν διάβασες στο προηγούμενό μου μήνυμα ότι οι εγκύκλιοι εκδόθηκαν από το ΥΠΕΣ, που είναι και το μόνο αρμόδιο; Υπογράφονται, μάλιστα, από τον Υφυπουργό Ντόλιο. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι περισσότερες και ουσιαστικές εγκύκλιοι υπογράφηκαν την Πέμπτη 30.12.2010 και ο Υφυπουργός απαιτεί από τους αποδέκτες των εγκυκλίων να έχουν οργανώσει τα πάντα (το Σάββατο 1.1 και την Κυριακή 2.1) ώστε να λειτουργήσουν οι νέες υπηρεσίες από τη Δευτέρα 3.1 (!!!). Διερωτώμαι εάν έστω και σήμερα (10.1) έχουν φτάσει οι εγκύκλιοι στις πολεοδομίες όλης της χώρας. Και μιλάμε μόνο για τις πολεοδομικές αρμοδιότητες (!!!). Ελλάς το μεγαλείο σου ... Οι παλαιές πολεοδομίες των δήμων πρέπει να λειτουργούν κανονικά. Αντίθετα, οι παλαιές Δ/νσεις Πολεοδομίας μετονομάστηκαν σε πολεοδομίες του δήμου στα όρια του οποίου ανήκουν χωροταξικά και προστέθηκε ο τίτλος "Διοικητική Υποστήριξη" που σημαίνει ότι θα υποστηρίζει και τους δήμους που δεν έχουν οργανώσει ακόμη τη νέα πολεοδομική υπηρεσία. ΜΑΚΑΡ από ότι βλέπω στα γραφόμενα σου και αν δεν κάνω λάθος , η οδηγία για τις σφραγίδες εκκρεμεί από 14/12 . Δεν είναι και λίγο διάστημα. Το θέμα βέβαιά είναι πότε πήγε και στους Δήμους η εγκύκλιος κ.τ.λ. Συνάδελφε, έχεις επισημάνει το πότε υπογράφηκε η εγκύκλιος που μιλάει για τις σφραγίδες και τις νέες επιγραφές στα κτίρια και δεν ασχολείσαι με το πότε υπογράφηκαν οι ουσιαστικές εγκύκλιοι για τη διαδικασία και τον τρόπο μετάβασης στη νέα κατάσταση. Και το κυριότερο, πότε έφτασαν οι εγκύκλιοι στα χέρια των υπεύθυνων για να ενεργοποιηθούν (!!!).
tpanag Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2011 Μα καλά ... δεν διάβασες στο προηγούμενό μου μήνυμα ότι οι εγκύκλιοι εκδόθηκαν από το ΥΠΕΣ, που είναι και το μόνο αρμόδιο; Έχεις δίκιο, δεν το πρόσεξα. Όπως και να έχει όμως το έμαθα στο μεταξύ. Πήρα τηλέφωνο στο ΥΠΕΚΑ και με παρέπεμψαν στο ΥΠ.ΕΣ. Πήρα και στο ΥΠ.ΕΣ. και κάποιος Ευσταθίου με τον οποίο μίλησα μετά από παραπομπή από το τηλεφωνικό κέντρο, μου είπε ότι "αυτή τη στιγμή γίνεται σύσκεψη για το θέμα" και μου είπε να καλέσω αύριο το πρωί γύρω στις 10:00. Ο νόμος έχει δημοσιευθεί από τις 4-6-2010 υπενθυμίζω! Οι "συσκέψεις" θα έπρεπε συνεπώς να έχουν τελειώσει το αργότερο το Σεπτέμβρη και όχι να γίνονται 10/1/2011 με το νόμο σε ισχύ εδώ και 10 ημέρες! Το Ραγκούση κυνηγάμε συνεπώς.
achille Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2011 Σχετικό-άσχετο... πήγα σήμερα στη ΔΟΥ να πληρώσω τα φορολογικά του ιδιοκτήτη για νέα Οικ. Άδεια. Εννοείται ότι η ΔΟΥ δεν είχε ενημερωθεί για τα νέα διοικητικά όρια του Καλλικράτη και επέμενε να κόψει το παράβολο του ΚΗ' στο όνομα της παλιάς κοινότητας που έχει πλέον συγχωνευθεί...
nisorvani Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2011 Στην Αργυρούπολη, ενώ όλοι οι υπάλληλοι γκρινιάζουν ότι δε μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους γιατί δεν έχουν σφραγίδα, και με το που μπαίνει κάποιος στην πολεοδομία τον διώχνουν, μόλις σήμερα το πρωί (10 Ιανουαρίου!!!) περιφερόταν μία υπάλληλος και σφράγιζε σε Α4 τις σφραγίδες των υπαλλήλων για να βγάλουν καινούριες οι οποίες να αναγράφουν τα ίδια με σήμερα. Οπότε πότε θα είναι έτοιμες 200 σφραγίδες?????? (Καλά δεν το συζητώ την ανάγλυφη θα την ετοιμάσουν του χρόνου....)
jkar Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2011 .... Ο νόμος έχει δημοσιευθεί από τις 4-6-2010 υπενθυμίζω! Οι "συσκέψεις" θα έπρεπε συνεπώς να έχουν τελειώσει το αργότερο το Σεπτέμβρη και όχι να γίνονται 10/1/2011 με το νόμο σε ισχύ εδώ και 10 ημέρες! Το Ραγκούση κυνηγάμε συνεπώς. Ερώτηση : δεν ξέρατε τί πρέπει να γίνει με κάθε λεπτομέρεια ; δεν ήταν πλήρες και σαφές το σχέδιο του μεγάλου τιμονιέρη ; Γιατί ; Απάντηση : οι Δήμαρχοι, οι Περιφερειάρχες κλπ που θα έπρεπε να απονείμουν τίς τελικές αρμοδιότητες στους από κάτω ορκίσθηκαν τέλος Δεκεμβρίου και για αυτό. Ερώτηση : αφού οι Δήμαρχοι ήταν γνωστοί από τον Νοέμβριο, γιατί δεν τους δόθηκαν κατ΄ εξαίρεση και με Προεδρικά Διατάγματα οι σχετικές αρμοδιότητες; κάθε πότε φτιάχνετε έναν "Καλικράτη"; Απάντηση : ....... Δική μου εξήγηση : Αδιάφοροι, δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα
MAKAP Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2011 Ας μην μπερδεύουμε τα πράγματα στο σοβαρό αυτό θέμα. Είναι άλλο θέμα η υπόθεση οργάνωσης και σωστής λειτουργίας μιας μεγάλης διοικητικής μεταρρύθμισης, όπως ο Καλλικράτης, και άλλο θέμα η εκλογή και η ανάληψη καθηκόντων των εκλεγέντων δημοτικών αρχόντων. Για το θέμα της σωστής οργάνωσης, όφειλε το Κράτος (ΥΠΕΣ) να προετοιμάσει την ομαλή μετάβαση αρκετό καιρό πριν από το τέλος του έτους, και όμως τα πδ και οι σχετικές εγκύκλιοι υπογράφηκαν τις τελευταίες ημέρες του έτους. Το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης ορίζει ότι οι νεοεκλεγόμενοι τοπικοί άρχοντες αναλαμβάνουν καθήκοντα την 1.1 και τα όργανα διοίκησης συγκροτούνται την πρώτη Κυριακή του έτους. Αλλά, στην προκειμένη περίπτωση, αυτοί δεν έχουν καμία ευθύνη για το μπάχαλο που βιώνουμε τις τελευταίες μέρες
jkar Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2011 .....Το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης ορίζει ότι οι νεοεκλεγόμενοι τοπικοί άρχοντες αναλαμβάνουν καθήκοντα την 1.1 και τα όργανα διοίκησης συγκροτούνται την πρώτη Κυριακή του έτους. Αλλά, στην προκειμένη περίπτωση, αυτοί δεν έχουν καμία ευθύνη για το μπάχαλο που βιώνουμε τις τελευταίες μέρες Με διαβεβαιώνουν ότι μπορούσαν να αποδοθούν στους νεοεκλεγέντες Δημάρχους κλπ συγκεκριμένες αρμοδιότητες με ΠΔ, πριν από την ορκωμοσία. Μην υποτιμάς καθόλου την Ελληνική γραφειοκρατία, έχει προβλέψει και έχει έτοιμο κάθε είδους παράθυρο, για να μπορεί να κάνει τίς κομπίνες της βέβαια, όχι για καλό.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα