dib Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31 , 2014 Συνάδελφε, μπορεί να ισχύει αυτό που λές για τους μηχανικους αλλά αν δεν υπάρχει το νομικό πλαίσιο να σε καλύπτει... ισχύει αυτό που λέει ο συνάδελφος george68
greenfuelspot Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31 , 2014 Συνάδελφε, μπορεί να ισχύει αυτό που λές για τους μηχανικους αλλά αν δεν υπάρχει το νομικό πλαίσιο να σε καλύπτει... ισχύει αυτό που λέει ο συνάδελφος george68 Είναι αλήθεια ότι το νομικό πλαίσιο μερικές φορές γίνεται αντικείμενο διαφορετικής ερμηνείας.... εδώ απλά χρειάζεται επαρκή τεκμηρίωση ώστε να μην επιδέχεται αμφισβήτηση η όποια αίτηση. Δύο είναι τα σκοτεινά σημεία της υπόθεσης, 1) τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ρυμουλκού, 2) και η ικανότητα έλξης και τα δύο δεν τεκμηριώνονται από τη SMART Σχετικά με την περίπτωση μας το νομικό πλαίσιο προβλέπει: ... Στην περίπτωση άδειας ρυμούλκησης τρέιλερ ή μπαγκαζιέρας ιδιοκατασκευής, πρέπει να βεβαιώνεται η ικανότητα έλξης του αυτοκινήτου.... ....Τα τεχνικά στοιχεία του ρυμουλκού και του ρυμουλκούμενου σύμφωνα με τη 34075/3663/99.... Έχω βρει το αγγλικό εγχειρίδιο του οχήματος το οποίο δηλώνει ότι μπορεί να έλξει άλλο όχημα και δίνει και τα σταθερά σημεία πρόσδεσης και πως γίνεται, εμείς θέλουμε πολύ λιγότερο βάρος να έλξουμε. Επειδή όμως σε αυτό δε δηλώνει τεχνικά στοιχεία, είμαι σε αναζήτηση τι συμβαίνει στο εξωτερικό και νομίζω ότι κάτι έχω βρει, υπάρχει μια πιστοποίηση η οποία αναφέρει τεχνικά χαρακτηριστικά και έχει ένα κόστος όμως είναι ανεκτό. Νομίζω ότι θα με δυσκολέψουν στο μηχανολογικό (ήδη έχω κάνει αρκετές επαφές και διαφαίνεται ότι δεν ξέρουν πως να χειριστούν την κατάσταση διότι δεν έχουν επιχείρημα αντίκρουσης σε αυτά τα επιχειρήματα...) αλλά νομίζω ότι μόλις τελειώσουμε το systemic engineering και βρούμε όλη τη τρέχουσα πληροφόρηση θα βρεθεί λύση....
astrah Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31 , 2014 (edited) στην Ελλάδα δεν έχει σημασία τι μπορούν να κάνουν οι μηχανικοί... αλλά τι ΄"γούστα" έχουν οι Δ.Υ. που εφαρμόζουν τους νόμους.... στην περίπτωσή σου... αν δεν πας βεβαίωση από την ελληνική αντιπροσωπία... μην περιμένεις να βρεις άκρη.... που, για να λέμε και του στραβού το δίκαιο, είναι απόλυτα λογικό να στο ζητήσουν.... αν ΔΕΝ βεβαιώνει ο κατασκευαστής την έλξη, ποιος θα την βεβαιώσει....??? αλλά πραγματικά.... τι βάρος μπορείς να έλξεις με το σμαρτ???? Υ.Γ. πέραν όλων των άλλων το θεωρώ πραγματικά επικίνδυνο να έλξεις ο,τιδήποτε με τον .... κουβά.... ειδικά σε βρεγμένο.... Edited Ιούλιος 31 , 2014 by astrah
antloukidis Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31 , 2014 Υ.Γ. πέραν όλων των άλλων το θεωρώ πραγματικά επικίνδυνο να έλξεις ο,τιδήποτε με τον .... κουβά.... ειδικά σε βρεγμένο.... Μία σφουγγαρίστρα πίσω από τον κουβά, στο βρεγμένο είναι ότι πρέπει. :-)
greenfuelspot Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31 , 2014 στην Ελλάδα δεν έχει σημασία τι μπορούν να κάνουν οι μηχανικοί... αλλά τι ΄"γούστα" έχουν οι Δ.Υ. που εφαρμόζουν τους νόμους.... στην περίπτωσή σου... αν δεν πας βεβαίωση από την ελληνική αντιπροσωπία... μην περιμένεις να βρεις άκρη.... που, για να λέμε και του στραβού το δίκαιο, είναι απόλυτα λογικό να στο ζητήσουν.... αν ΔΕΝ βεβαιώνει ο κατασκευαστής την έλξη, ποιος θα την βεβαιώσει....??? αλλά πραγματικά.... τι βάρος μπορείς να έλξεις με το σμαρτ???? Υ.Γ. πέραν όλων των άλλων το θεωρώ πραγματικά επικίνδυνο να έλξεις ο,τιδήποτε με τον .... κουβά.... ειδικά σε βρεγμένο.... Στο πρώτο πραγματικά αυτό γίνεται και ειδικά μιλάμε για Πολεοδομία και Μηχανολογικό είναι ίσως οι πιο απίστευτες ΔΥ,... όμως πιστεύω ότι υπάρχει ευθύνη και των πολιτών και των Μηχανικών που αφήνουν αυτούς τους κυρίους να αλωνίζουν και σε πολλές περιπτώσεις δεν γνωρίζουν ούτε τα ελάχιστα των προβλεπομένων και δημιουργούν αυτό το χάλι.... Όσο και αν σου φανεί περίεργο έχουμε ήδη κάνει τις δοκιμές μας και έχουμε μελετήσει και τι γίνεται σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Στις δοκιμές συμπεριφέρεται όπως ακριβώς κάθε άλλο αυτοκίνητο εκτός από περίεργο στην όψη που βλέπει κάποιος αυτό το μη συνηθισμένο θέαμα ! Το βάρος ρυμούλκησης στα For Two που έχω ασχοληθεί κυμαίνεται από μοντέλο σε μοντέλο 330 kgr - 500 kgr. Το δικό μας τρέιλερ δοκιμής είναι για τις διαστάσεις του SMART με φρένα και απόβαρο περίπου 120kgr. Το θέμα για την έλξη σίγουρα δεν έχει να κάνει με το βάρος το οποίο σίγουρα δεν είναι σημαντικό αλλά είναι για τον όγκο τον οποίο μπορεί να εξυπηρετεί κάποιον να μεταφέρει ογκώδη αντικείμενα. Αρχικώς η ίδια η SMART είχε σχεδιάσει αρκετους τύπους τρέιλερ για jetski, μπαγκαζιέρα, δίκυκλα και μηχανάκια, αλλά όπως γνωστό όταν το project SMART αντιμετώπισε προβλήματα και εξαγοράστηκε από τη MERCEDES όλα αυτά έμεινα στο συρτάρι (http://www.benzinsider.com/2007/03/accessories-for-the-smart-car) Πέρα από αυτό κάθε άποψη σας συνεισφέρει στο να δημιουργήσουμε μια πιο ολοκληρωμένη άποψη για ένα λίγο καινοτόμο τουλάχιστον για τα Ελληνικά δεδομένα προϊόν !
greenfuelspot Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31 , 2014 Μία σφουγγαρίστρα πίσω από τον κουβά, στο βρεγμένο είναι ότι πρέπει. :-) η σφουγγαρίστρα μάλλον μπροστά πρέπει να είναι και να προπορεύεται !
astrah Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31 , 2014 Αν το δούμε από μηχανολογικής πλευράς δύο παρατηρήσεις : 1. Το δικό μας τρέιλερ δοκιμής είναι για τις διαστάσεις του SMART με φρένα και απόβαρο περίπου 120kgr. είσαι σίγουρος???? "σασί" + άξονας + φρένα + σύστημα φρένων στην χούφτα/κοτσαδόρος + τροχοί + "αμάξωμα" μόνο 120kg???? 2. στην συμπεριφορά στην οδήγηση, πολύ σημαντικό ρόλο παίζει και το μήκος του εμπρόσθιου προβόλου ρυμουλμουμένου σε σχέση με την απόσταση των αξόνων του ρυμουλκού.... (ως παράδειγμα σου φέρνω τα επικαθήμενα που όταν κυκλοφορούν άνευ φορτίου... απλά "διπλώνουν" για πλάκα...) Κατά την γνώμη μου... για να κυκλοφορήσει απαιτείται... ATC + stabiliser...
greenfuelspot Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31 , 2014 Αν το δούμε από μηχανολογικής πλευράς δύο παρατηρήσεις : 1. είσαι σίγουρος???? "σασί" + άξονας + φρένα + σύστημα φρένων στην χούφτα/κοτσαδόρος + τροχοί + "αμάξωμα" μόνο 120kg???? 2. στην συμπεριφορά στην οδήγηση, πολύ σημαντικό ρόλο παίζει και το μήκος του εμπρόσθιου προβόλου ρυμουλμουμένου σε σχέση με την απόσταση των αξόνων του ρυμουλκού.... (ως παράδειγμα σου φέρνω τα επικαθήμενα που όταν κυκλοφορούν άνευ φορτίου... απλά "διπλώνουν" για πλάκα...) Κατά την γνώμη μου... για να κυκλοφορήσει απαιτείται... ATC + stabiliser... 1) για το πρώτο ναι, το βάρος είναι πραγματικό σε ζυγαριά, το τρέιλερ είναι εισαγωγής, Ιταλικής κατασκευής, βέβαια παλαιό μοντέλο 2) για το δεύτερο μου δίνεις ένα ερέθισμα για έρευνα διότι δεν έχει πέσει στο τραπέζι καθόλου αυτό το θέμα, ούτε σε θεωρητικό επίπεδο, ούτε από δοκιμές και κυκλοφορία σε χώρες εξωτερικού. Θα το μελετήσω οπωσδήποτε να δούμε τη σημαντικότητά του, δε σου κρύβω ότι μπορεί να κάνουμε κάποιες δοκιμές μόλις βρούμε κατάλληλο χώρο, και σε στεγνό και σε βρεγμένο ή γλυστερό οδόστρωμα, να δούμε τις τάσεις...
astrah Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31 , 2014 θα πρέπει να βρεις - υπολογίσεις τις ροπές που δημιουργούνται στις δυσμενέστερες συνθήκες (δηλ. με ταχύτητα ~100km/h, 80km/h είναι η μέγιστη επιτρεπτή για συρμό) για μια εύλογη γωνία μεταξύ ρυμουλκού και ρυμουλκουμένου... εκεί θα δεις στην περίπτωση που το ρυμουλκούμενο όχημα έχει το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος και το ρυμουλκό το απόβαρο +75kg τον οδηγό, ότι σπουδαίο ρόλο έχει το μήκος του εμπρόσθιου προβόλου του ρυμουλκουμένου... θα έχει το ρυμουλκούμενο την τάση σε φρενάρισμα υπό γωνία να "σηκώσει στιγμιαία" τον οπίσθιο άξονα του ρυμουλκού και να "διπλώσει" ο συρμός... έστω και αν έχει φρένα... επίσης, πρέπει να ελέγξεις στην μελέτη αν, με το μεταφερόμενο βάρος από το ρυμουλκούμενο στο ρυμουλκό (μέσω του κοτσαδόρου) στην δυσμενέστερη συνθήκη, (όταν έχει το μέγιστο επιτρεπτόμενο βάρος το ρυμουλκούμενο και το μέγιστο βάρος το ρυμουλκό), η συνολική τελικά φόρτιση του οπισθίου άξονα του ρυμουλκού είναι επιτρεπτή...
greenfuelspot Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31 , 2014 (edited) θα πρέπει να βρεις - υπολογίσεις τις ροπές που δημιουργούνται στις δυσμενέστερες συνθήκες (δηλ. με ταχύτητα ~100km/h, 80km/h είναι η μέγιστη επιτρεπτή για συρμό) για μια εύλογη γωνία μεταξύ ρυμουλκού και ρυμουλκουμένου... εκεί θα δεις στην περίπτωση που το ρυμουλκούμενο όχημα έχει το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος και το ρυμουλκό το απόβαρο +75kg τον οδηγό, ότι σπουδαίο ρόλο έχει το μήκος του εμπρόσθιου προβόλου του ρυμουλκουμένου... θα έχει το ρυμουλκούμενο την τάση σε φρενάρισμα υπό γωνία να "σηκώσει στιγμιαία" τον οπίσθιο άξονα του ρυμουλκού και να "διπλώσει" ο συρμός... έστω και αν έχει φρένα... επίσης, πρέπει να ελέγξεις στην μελέτη αν, με το μεταφερόμενο βάρος από το ρυμουλκούμενο στο ρυμουλκό (μέσω του κοτσαδόρου) στην δυσμενέστερη συνθήκη, (όταν έχει το μέγιστο επιτρεπτόμενο βάρος το ρυμουλκούμενο και το μέγιστο βάρος το ρυμουλκό), η συνολική τελικά φόρτιση του οπισθίου άξονα του ρυμουλκού είναι επιτρεπτή... Για το πρώτο θέμα είνα καθαρά θέμα κατασκευής τρέιλερ και έχει να κάνει με τον εκάστοτε κατασκευαστή οπότε δεν θα είναι ιδιαίτερα οφέλιμο στη μελέτη μας... Παρόλα αυτά μπορεί να γίνει επέμβαση στη κατασκευή αν διαπιστωθεί ότι υπάρχει αστάθεια, σε άλλα οχήματα που δοκιμάστηκε είναι σταθερό, το μόνο μειονέκτημα του ρυμουλκούμενου είναι στις ανωμαλίες του δρόμου όταν είναι χωρίς φορτίο, διότι έχει αντιστρεπτική δοκό και όχι ελατήρια-αμορτισέρ.... Για το δεύτερο θέμα, έχουμε κάποιες τιμές φορτίων ήδη από κατασκευές που έχουν δοκιμαστεί στο εξωτερικό τις οποίες θα δοκιμάσουμε στη πράξη, είναι λίγο δύσκολο να δοκιμαστούν σε πραγματική κίνηση όμως αν δεν υπάρχει άδεια έλξης... και οι δοκιμές στη πίστα δεν βοηθούν την εξάντληση όλων των περιπτώσεων, ούτως ή άλλως οι δοκιμές εκεί δείχνουν όλα καλά.... Edited Ιούλιος 31 , 2014 by greenfuelspot
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα