xronopoulosg Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Είναι γνωστό ότι όταν δύο συνεργαζόμενα στοιχεία μηχανής έχουν διαφορετικά επίπεδα σκληρότητας υπάρχει η πιθανότητα το σκληρότερο να φθείρει το άλλο. Γιατί αυτό δε συμβαίνει στις σύγχρονες μηχανές ΜΕΚ όπου χρησιμοποιούνται χαλύβδινοι κοχλίες για να συσφίξουν το αλουμινένιο κάρτερ στο μπλόκ της μηχανής; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μαρκετάκης Ιωάννης Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Υπάρχει σχετική κίνηση των δύο εξαρτημάτων? Μήπως έχεις μπερδέψει την φθορά λόγω ηλεκτρόλυσης του χάλυβα με το αλουμίνιο με την φθορά λόγω τριβής δύο κινούμενων εξαρτημάτων? Αν εννοείς την ηλεκτροχημική διάβρωση του χάλυβα με το αλουμίνιο, να σου θυμίσω ότι στο κάρτερ δεν έχεις νερό αλλά λάδι. Άρα δεν συμβαίνουν φαινομενα ηλεκτρόλυσης. Εάν μπει νερό στο κάρτερ τότε ... το μόνο που δεν θα σ' ενδιαφέρει είναι αν θα υπάρξει φαινόμενο ηλεκτρολυτικής διάβρωσης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xronopoulosg Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Όχι δεν υπάρχει σχετική κίνηση των δύο εξαρτημάτων. Το έχω θέμα σε εργασία και με ρωτάει το θέμα πως κρίνω την χρησιμοποίηση χαλύβδινων κοχλιών στις σύγχρονες μηχανές ΜΕΚ για την σύσφιξη της αλουμινένιας ελαιολεκάνηςστο μπλόκ της μηχανής δεδομένου ότι όταν δύο στοιχεία μηχανής έχουν διαφορετικά επίπεδα σκληρότητας υπάρχει η πιθανότητα το σκληρότερο να δρα ανταγωνιστικά ως προς το άλλο. Το θέμα της εργασίας είναι η σκληρομέτρηση μεταλλικών δοκιμίων. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Μόνο η ελαιολεκάνη στις σύγχρονες ΜΕΚ; Εδώ και ογδόντα χρόνια γίνεται εκτεταμένη χρήση ελαφρών κραμάτων (μετά το '50 και σε κιβώτια, μπλοκ εδράνων κλπ). Ποιο το παράξενο; Link to comment Share on other sites More sharing options...
xronopoulosg Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Η ερώτηση της εργασίας είναι η εξής: πώς 2 μέταλλα το αλουμίνιο και ο χάλυβας που έχουν διαφορετική σκληρότητα και βιδώνονται το ένα πάνω στο άλλο επάνω στο μπλόκ δεν φθείρει το ένα το άλλο; Ερώτηση κρίσεως είναι... Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 φιλμ λίπανσης Link to comment Share on other sites More sharing options...
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Όχι δεν υπάρχει σχετική κίνηση των δύο εξαρτημάτων. Το έχω θέμα σε εργασία και με ρωτάει το θέμα πως κρίνω την χρησιμοποίηση χαλύβδινων κοχλιών στις σύγχρονες μηχανές ΜΕΚ για την σύσφιξη της αλουμινένιας ελαιολεκάνηςστο μπλόκ της μηχανής δεδομένου ότι όταν δύο στοιχεία μηχανής έχουν διαφορετικά επίπεδα σκληρότητας υπάρχει η πιθανότητα το σκληρότερο να δρα ανταγωνιστικά ως προς το άλλο. Το θέμα της εργασίας είναι η σκληρομέτρηση μεταλλικών δοκιμίων. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας. Φιλμ λίπανσης όπως αναφέρει και ο κ.Ροδόπουλος, και δεν υπάρχει σχετική κίνηση των δύο μερών(ελαιολεκάνη και μπλοκ), επίσης μπαίνει και φλατζόκολλα. Στις εδράσεις του στροφαλοφόρου άξονα στο μπλοκ όπου οι σκληρότητες τους είναι διαφορετικές χρησιμοποιούνται κουζινέτα (έδρανα τριβής) και ρουλεμάν. Το ίδιο και στις εδράσεις διωστήρα(μπιέλας) και στροφαλοφόρου. Στην κεφαλή της μπιέλας όπου εδράζεται ο πείρος του εμβόλου υπάρχει και εκεί δακτύλιος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fraafr Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 επίσης μην ξεχνάς, ότι πολλές φορές χρησιμοποιούμε διαφορετικά σκληρότητας μέταλλα, εσκεμμένα ώστε όταν υπάρξει φθορά, αυτή να γίνει στο μαλακότερο το οποίο είναι φθηνότερο, εύκολα ανταλλάξιμο, εύκολα επισκέψιμο, εύκολα επισκευάσιμο κλπ... αλλά ίσως να μην κολλάει και στο θέμα σου.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Συνάδελφοι, φιλμ λιπαντικού στα κουζινέτα, το καταλαβαίνω. Αλλά φιλμ στα σπειρώματα των κοχλιών, μεταξύ κεφαλής κοχλία και συσφιγκόμενου σώματος, σε καπάκια που τοποθετούνται χωρίς φλαντζόκολλα ή φλάντζα; Και, εν τέλει, τι είναι αυτό που περιμέναμε να πάθει το μαλακό μέταλλο που έρχεται σε επαφή με ένα σκληρό μέταλλο; Αν εξαιρέσουμε το ότι ο σχεδιασμός πρέπει να βασιστεί στην αντοχή του ασθενέστερου μέλους, ποια άλλη ιδιαιτερότητα υπάρχει; Link to comment Share on other sites More sharing options...
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 σε καπάκια που τοποθετούνται χωρίς φλαντζόκολλα ή φλάντζα; Μεταξύ κάρτερ και μπλοκ μπαίνει ΠΑΝΤΑ φλατζόκολα ή φλάτζα. ο σχεδιασμός πρέπει να βασιστεί στην αντοχή του ασθενέστερου μέλους, Σωστός. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα