AlexisPap Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Μεταξύ κάρτερ και μπλοκ μπαίνει ΠΑΝΤΑ φλατζόκολα ή φλάτζα. Πράγματι. Αλλά σε άλλες κατασκευές, είναι συνηθέστατη η απευθείας επαφή χάλυβα - αλουμινίου (πχ στεγάνωση με o-ring)...
nikmmech Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Συνάδελφοι, φιλμ λιπαντικού στα κουζινέτα, το καταλαβαίνω. Αλλά φιλμ στα σπειρώματα των κοχλιών, μεταξύ κεφαλής κοχλία και συσφιγκόμενου σώματος, σε καπάκια που τοποθετούνται χωρίς φλαντζόκολλα ή φλάντζα; Και, εν τέλει, τι είναι αυτό που περιμέναμε να πάθει το μαλακό μέταλλο που έρχεται σε επαφή με ένα σκληρό μέταλλο; Αν εξαιρέσουμε το ότι ο σχεδιασμός πρέπει να βασιστεί στην αντοχή του ασθενέστερου μέλους, ποια άλλη ιδιαιτερότητα υπάρχει; Ανάλογα με την εφαρμογή, το μαλακότερο μέταλλο έχει και στεγανοποιητικές ιδιότητες.
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Πράγματι. Αλλά σε άλλες κατασκευές, είναι συνηθέστατη η απευθείας επαφή χάλυβα - αλουμινίου (πχ στεγάνωση με o-ring)... Ναι αλλά το κάρτερ είναι λίγο διαφορετική περίπτωση. Το o-ring λέγεται έτσι γιατί είναι Ο σχήματος. Το κάρτερ έχει ακανόνιστο σχήμα. Επίσης το o-ring (τσιμούχα ελληνιστή) μπαίνει συνήθως χωνευτό. Άλλες μέθοδοι όπως στυπιοθλήπτες κλπ έχουν εφαρμογή σε άλλες περιπτώσεις. Επίσης στο κάρτερ έχουμε και τις υψηλές θερμοκρασίες του ελαίου.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Σύμφωνοι. Όμως σε καμία από αυτές τις περιπτώσεις δεν τίθεται θέμα "φθοράς" του μαλακού μετάλλου από το σκληρό... εκτός κι αν κάτι διαφορετικό εννοεί ο φίλος μας.
fraafr Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Ανάλογα με την εφαρμογή, το μαλακότερο μέταλλο έχει και στεγανοποιητικές ιδιότητες. με πρόλαβες... πιστεύω ότι είναι η καλύτερη απάντηση. Το αλουμίνιο υπό πίεση "εφαρμόζει" πλήρως, στεγανοποιεί και επίσης αυξάνει και την τριβή ανάμεσα σε διαφορετικά μέταλλα..
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 συνάδελφοι είμαστε τρομεροί!!!. Ο φοιτητής πιστεύω οτι δεν έχει θέσει σωστά το ερώτημά του και εμείς κάνουμε στοιχεία μηχανών, ΜΕΚ, δυναμική κατασκευών, λίπανση on-line. Τελικά αυτό το φόρουμ έχει τρομερή γνώση!!! Ασε που το αλουμίνιο υπο πίεση σκληραίνει (strain hardening) το είπα και εγω.
xronopoulosg Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Δηλαδή AlexisPap σε μια άλλη περίπτωση εάν υπήρχε σε επαφή μαλακό με σκληρό μέταλλο δεν θα υπήρχε φθορά??? Δεν νομίζω να γίνεται αυτό... Απλά στη δική μου περίπτωση από όσα μου λέτε η φθορά είναι είτε επιθυμητή και από την άλλη την περιορίζω με διάφορα μέσα...
xronopoulosg Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Κύριε Ροδόπουλε το ερώτημα είναι ακριβώς όπως το διατύπωσα στην πρώτη δημοσίευση... Το πήρα από το χαρτί απευθείας...
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Τα έχεις μπερδέψει. Υπάρχει η θεωρία των ανοχών. Αυτή ορίζει αρκετά πράγματα όπως φθορά, θερμοκρασία, μετάδοση ισχύος, κλπ.
nikmmech Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Κι εγώ νομίζω ότι υπάρχει λάθος ή εν πάσει περιπτώσει ασάφεια στο ερώτημα. Αν είναι υποερώτημα, ανέφερε και τα προηγούμενα για να εστιάσουμε καλύτερα, γιατί όπως λέει και ο κ. Ροδόπουλος πιάσαμε την μισή κατασκευαστική μηχανολογία με τις απαντήσεις μας Αν δεν υπάρχουν άλλα υποερώτηματα να κατευθύνουν, η απάντηση είναι απλή όσο και προφανής: γιατί δεν υπάρχει σχετική κίνηση ανάμεσα στα δυο εξαρτήματα.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα