rootbreaker Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Όχι. Κανένας κατασκευαστής κινητήρων αυτοκινήτων, για ναυτικούς κινητήρες κινητήρες φορτηγών κλπ δεν ξέρω, δεν προβλέπει λύσιμο κυλινδροκεφαλής ή κάρτερ ή αλλαγή κοχλιών μετά από συγκεκριμένο χρονικό διάστημα ή χιλιόμετρα. Η μόνη περίπτωση είναι σε περίπτωση πολύ σοβαρής βλάβης (πχ κάψιμο φλάτζας, κολλημένα ελατήρια, αλλαγή κουζινέτων στροφάλου) όπου δεν γίνεται αλλιώς να επισκευαστεί ο κινητήρας. Και πάλι η σύσφιξη γίνεται με ροπή που προβλέπει ο κατασκευαστής και από μέσα προς τα έξω (με τη σειρά που είναι αριθμημένα) Μάλιστα γίνεται η αρχική σύσφιξη και μετά ο κινητήρας δουλεύει για 15-20 λεπτά. Μετά γίνεται εκ νέου σύσφιξη με προκαθορισμένη ροπή. (Τα στοιχεία αυτά για κάθε τύπο αυτοκινήτου μπορείς να τα βρεις είτε στο autodata αλλά μόνο στην full έκδοση, είτε σε service manual.) Άρα όχι δεν υπάρχει σχεδιασμός να φαγωθεί η βίδα (άποψή μου που επιβεβαιώνεται από την εμπειρία). Για το ότι το αλουμίνιο υπό πίεση στεγανοποιεί δεν το ξέρω και δεν μπορώ να εκφέρω άποψη. Σίγουρα όμως μπαίνει ανάμεσα φλάτζα οπότε δεν έχει και τόση σημασία.
xronopoulosg Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Σωστά. Απλά λέω ότι στο βάθος του μυαλού τους ίσως υπάρχει η εξής σκέψη: ''Στην ακραία περίπτωση που φαγωθεί κάτι, αυτό να είναι ο κοχλίας και όχι το μπλόκ ή το κάρτερ''
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Σωστά. Απλά λέω ότι στο βάθος του μυαλού τους ίσως υπάρχει η εξής σκέψη: ''Στην ακραία περίπτωση που φαγωθεί κάτι, αυτό να είναι ο κοχλίας και όχι το μπλόκ ή το κάρτερ'' Εαν φαγωθεί ο κοχλίας στο κάρτερ τότε το πιο πιθανό είναι να στεγνώσει ο κινητήρας από λάδια λόγω διαρροής και να κολλήσει αν δεν γίνει αντιληπτό εγκαίρως. Εάν γίνει αυτό στην κεφαλή τότε άστο να πάει. Άρα δεν σε συμφέρει να φαγωθεί ούτε ο κοχλίας.
xronopoulosg Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Οκ... Τώρα το ότι τα μέρη δεν τρίβονται μεταξύ τους είναι σημαντικό για το ερώτημα που έθεσα? Δηλαδή εννοώ ότι το ότι τα μέρη που είναι απο διαφορετικό μέταλλο δεν τρίβονται μεταξύ τους επηρεάζι την απάντησή μας ή όχι? Εάν τριβόντουσαν θα υπήρχε πρόβλημα λόγω της διαφορετικότητας των υλικών?
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Εννοείται θα υπήρχε πρόβλημα εάν τριβόντουσαν. Επειδή όμως δεν τρίβονται δεν έχεις πρόβλημα, και επειδή δεν εφάπτονται τελείως βάζεις φλάτζα. Η αρχή της διαφορετικής σκληρότητας μπορεί να χρησιμοποιηθεί προς όφελος σου πχ σε κατεργασίες. Εκεί θέλεις το ένα υλικό να είναι σκληρότερο από το άλλο. Το κοπτικό του τόρνου πχ είναι ΠΑΝΤΑ σκληρότερο από το προς κατεργασία κομμάτι. Αλλά το τρώει μόνο όταν ο τόρνος κινείται. Όταν είναι ακίνητος έχουμε φάγωμα υλικού? Όχι.
xronopoulosg Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Ναι σωστά... Σε ευχαριστώ πάρα πολύ πάντως καθώς και τα υπόλοιπα άτομα του φόρουμ που με βοηθήσανε σε αυτό το θέμα... Ήταν η πρώτη μου δημοσίευση σε φόρουμ και έχω τις καλυτερες εντυπώσεις... Και πάλι σας ευχαριστώ... Ελπίζω φίλε rootbreaker να τα ξαναπούμε σύντομα και με άλλες απορίες...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα