supermama Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2008 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2008 Έκοψα μέσα στο 2007 ΔΠΥ σε πελάτη (το έργο έχει ενταχθεί σε πρόγραμμα -ανέγερση επαγγελματικής στέγης), το οποίο και έδωσα στον πελάτη (εγώ κανονικά έχω πληρώσει ΦΕΜ και φορολογήθηκα). Έλα που ο πελάτης (η γυναίκα του συγκεκριμένα) δεν ξέρει που το έβαλε, δεν το έδωσε στο λογιστή να το καταχωρήσει στα βίβλια του (για το 2007) και έρχεται σήμερα να μου το ζητήσει (για να το δώσει στο φορέα -τμηματική παραλαβή έργου/1η δόση). Και φυσικά υπαινίσσεται μήπως δεν του το έδωσα. Ο δε λογιστής του θέλει να κόψω νέο ΔΠΥ (και να φορολογηθώ δλδ για το ίδιο έργο δύο φορές ή να ακυρώσω το παλιό -προκειμένου να μην πληρώσουν πρόστιμο -της τάξης των >500ευρώ). Προσωπικά δεν το κάνω -το θεωρώ χαζό (εξάλλου το ΔΠΥ συνοδεύει το ΦΕΜ που έχω καταθέσει στην Πολεοδομία για να εκδοθεί η άδεια). Για το πρόγραμμα έδωσα αντίγραφο του ΔΠΥ που έχασαν (ο φορέας μου είπε ότι του αρκεί) και αρνούμαι να το ακυρώσω. Νομίζω ότι είναι πρόβλημα του πελάτη, εγώ ήμουν εντάξει μαζί του. Ο λογιστής μου συμφωνεί μαζί μου (και ένας πελάτης μου εφοριακός το ίδιο μου είπε). Τι θα κάνατε εσείς? Καμιά ιδέα?
anka Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2008 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2008 Συμφωνώ, δεν είναι δικό σου πρόβλημα. Ας συνεννοηθεί με την εφορία αν μπορεί με κάποιο τρόπο να δηλώσει καταστροφή του στοιχείου (ας πει οτι το έπλυνε καταλάθος ή οτι κάηκε...τι να πω!) και να βάλει έστω και αντίγραφο. Τόνισέ του οτι έχεις πληρώσει ΦΕΜ που συνοδεύει το συγκεκριμένο ΔΠΥ και δε μπορείς να κάνεις τίποτα.
nasos75 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2008 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2008 Νομίζω ότι η λύση είναι κάτι παραπάνω από απλή και την έχω κάνει μέχρι τώρα τρεις φορές σε πελάτες μου που είχαν χάσει τα τιμολόγια τους. Βγάζεις μια φωτοτυπία από το μπλοκ που είχες κόψει και το σφραγίζεις γράφοντας επάνω ακριβές φωτοαντίγραφο λόγο απώλειας του πρωτοτύπου. (εδώ μέχρι και η μεγάλη εταιρία σκυροδέματος μου το έκανε, δεν μπορείς να το κάνεις εσύ και εγώ???)
supermama Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2008 Νομίζω ότι η λύση είναι κάτι παραπάνω από απλή και την έχω κάνει μέχρι τώρα τρεις φορές σε πελάτες μου που είχαν χάσει τα τιμολόγια τους.Βγάζεις μια φωτοτυπία από το μπλοκ που είχες κόψει και το σφραγίζεις γράφοντας επάνω ακριβές φωτοαντίγραφο λόγο απώλειας του πρωτοτύπου. (εδώ μέχρι και η μεγάλη εταιρία σκυροδέματος μου το έκανε, δεν μπορείς να το κάνεις εσύ και εγώ???) anka & Nasos75 ευχαριστώ πολύ για συμπαράσταση. Ήρθε και πριν λίγο η μαντάμ και μ' έπρηξε (ανακύκλωση τα ίδια και τα ίδια -δε σκαμπάζει γρι απ' ότι λέω). Nasos75 αυτό ακριβώς έκανα για την ΚΕΠΑ. Δε βλέπω να ξεμπλέκω (είναι και "στόκος" ο λογιστής και δεν μπορείς να συνεννοηθείς).
Paul_Mix Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 , 2019 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 , 2019 Για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα, το ρωτάω εδώ. Συνεργάτης έχασε το μπλοκ τιμολογίων του. Υπάρχει κάποια λύση;
georgegaleos Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2019 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2019 (edited) Αν είναι αθεώρητο δεν έχει κρατήσει το ένα από τα τρία ? (κάπως περίεργα διαβάζεται αυτό...) (συνήθως στελέχη που έχουν και που το ένα πάει για το αρχείο μας ... και για λόγους "ασφαλείας"). Θεωρώ το αθεώρητο σώνεται .... Αν είναι θεωρημένο δες εδώ, το σχετικό άρθρο από το Taxheaven. Γενικότερα είτε είναι αθεώρητο, είτε είναι θεωρημένο, για την απώλεια φορολογικών στοιχείων μετά την 1.1.2014, δες εδώ, το σχετικό άρθρο από το Taxheaven. Edited Απρίλιος 11 , 2019 by georgegaleos 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα