JTB Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2011 Παιδιά, όποιος έχει γνώσεις για Mercedes δηλ. όποιος έχει Mercedes παρακαλώ να το βάλει στην υπογραφή του.... και να αποφεύγει διακριτικά τα threads περί κρίσης και μικρών αμοιβών Δεν είναι καιροί για την επίδειξη τέτοιων γνώσεων!
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2011 Μήπως έχει μείνει γραμμένη στην μονάδα εγκεφάλου κάποια βλάβη -π.χ. περίεργη τιμή από κάποιο αισθητηρα - και δουλεύει σε safe mode? Καυσαέρια έχεις μετρήσει? Έχει windows η mercedes? Κάνε restart
archthanos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2011 Πιάσαν οι βροχές και βγήκαν οι βάρκες? Τι ασχολούμαστε με mercedes? Αυτά είναι καϊκια που δεν πάνε αν δεν είναι από 55 και πάνω και AMG και δε στρίβουν...με ένα 207 RC, φίλτρο, πρόγραμμα, εξάτμιση (πατέντα μηχανολόγου) και πηγαίνοντας κάπου στο 60%, κάνω πλάκα σε αυτά (κάπως υπερβολικός αλλά αλήθεια)...αυτά για το κατασκευαστικό ερώτημα....
sdim Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2011 Eχω μια μερσεντεσ του 99 kompresor και οταν παταο γκαζι αποτομα κολαει σαν να μπερδεβει Κοίταξε την καλωδίωση και τα φις που πάνε στα μπουζί. Ξέρω περίπτωση γνωστού που του είχε σπάσει λίγο το φις στο ένα μπουζί και είχε ακριβώς αυτό το πρόβλημα. Εκεί που πήγαινε και πάταγε γκάζι, αισθανόταν σαν να "κολλάει" λίγο και μετά έφευγε. Αντίστοιχο πρόβλημα θα έχεις αν έχει κοπεί εσωτερικά κάποιο καλώδιο που πάει στο μπουζί. Δεν είχε mercedes αλλά το πρόβλημα αυτό δεν κάνει διακρίσεις.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2011 Κάπως μου κάθετα για πεταλούδα πάντως. Εαν ειχαμε safe mode θα ήταν νεκρή (απλά παέι). Τώρα βέβαια ο εγκέφαλος των MERC ειδικά πρίν το 2005 έχει προβλήματα. Ο πεθερός μου τον άλλαξε σε 1,5 χρόνια και 17Κ. Οταν πήγαμε στο συνεργείο Λαινοπουλος μας είπαν οτι είναι κλασσικό. Η αντιπροσωπία βέβαια έκανε το δικό της παιχνίδι με πιθανή βρώμικη βενζίνη. Βέβαια μιλάει ένας ανθρωπος που δεν τα πάει καλά με MERC ή με κομπρεσσορες, τούρμπο, προγράμματα, εξατμίσεις, induction kit, και όλα τα συναφή. Στην Αγγλία έκανα 100Κ χιλ τον χρόνο με εταιρικό πήγαμε στην AVIS και μας είπαν οτι μακρυά απο τα παραπάνω. Εξακύλινδρο 3,000. Και μην πείτε για κατανάλωση διότι Πάτρα-Αθήνα με 7.1λιτρα/100 και δυο ώρες. Δεν το βάζουμε στην κουβέντα.
Hondakias13 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2011 Κάπως μου κάθετα για πεταλούδα πάντως. Εαν ειχαμε safe mode θα ήταν νεκρή (απλά παέι). Τώρα βέβαια ο εγκέφαλος των MERC ειδικά πρίν το 2005 έχει προβλήματα. Ο πεθερός μου τον άλλαξε σε 1,5 χρόνια και 17Κ. Οταν πήγαμε στο συνεργείο Λαινοπουλος μας είπαν οτι είναι κλασσικό. Η αντιπροσωπία βέβαια έκανε το δικό της παιχνίδι με πιθανή βρώμικη βενζίνη. Βέβαια μιλάει ένας ανθρωπος που δεν τα πάει καλά με MERC ή με κομπρεσσορες, τούρμπο, προγράμματα, εξατμίσεις, induction kit, και όλα τα συναφή. Στην Αγγλία έκανα 100Κ χιλ τον χρόνο με εταιρικό πήγαμε στην AVIS και μας είπαν οτι μακρυά απο τα παραπάνω. Εξακύλινδρο 3,000. Και μην πείτε για κατανάλωση διότι Πάτρα-Αθήνα με 7.1λιτρα/100 και δυο ώρες. Δεν το βάζουμε στην κουβέντα. Ειπαρχη περιπτοσι να φτεει το γκαζι που ειναι ηλεκτρικογκαζο?
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2011 να μπει στο διαγνωστικό να δούμε.
Hondakias13 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2011 να μπει στο διαγνωστικό να δούμε. Υπαρχει κανενα site που μπορο να δω αν βαλω τον αριθμο σασι??
Hondakias13 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7 , 2011 αυτό που θα βοηθήσει? Πουθενα απλα ειθελα να δω κατι σχετικα με τιν εγγυισι μου ειχε πι ενασ στο σινεργειο οτι εχει 25 χρονια εγγυισι η μηχανη!
Recommended Posts