Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

spgirl, μπορώ να σε βεβαιώσω από την θέση του κατασκευαστή για το πόσο δύσκολο είναι να εφαρμόσεις τα μέτρα ασφαλείας στα έργα. Δεν είναι τόσο ζήτημα κόστους των μέτρων, όσο θέμα κόστους της εφαρμογής τους (ξέρω αυτό που έγραψα είναι λίγο ακατανόητο, αλλά όποιος το έζησε ως κατασκευαστής το καταλαβαίνει).

 

Δεν θα πω λοιπόν μεγάλα λόγια, και στα δικά μου έργα η τήρηση των μέτρων είναι πλημμελής. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν πρέπει να κάνουμε τα πάντα για την σωστή τήρησή τους...

Δημοσιεύτηκε

AlexisPap, όπως ανέφερα προηγουμένως, η δικιά μου περίπτωση ήταν περίεργη και γι αυτό επιφυλάσσομαι να γενικεύσω... Μιλάω μόνο για τη δικιά μου εμπειρία...

Δημοσιεύτηκε

alexpap

όταν γίνει ατύχημα όλοι το μαθαίνουν

αλλά ήθελα να ξέρω και να το ήξεραν τί μπορούσαν να κάνουν

Αν εγώ απαιτήσω μέτρα ασφαλείας την άλλη μέρα θα πεινάσω

 

spgirl

μίλησα με μηχανικό του ΣΕΠΕ του Νομού και της ζήτησα να έρθει στη πόλη μου να γράψει όλες τις οικοδομές

ξέρεις τι μου απάντησε – μα ούτε εδώ δεν γράφω αν δεν γίνει ατύχημα

 

Γιʼ αυτό μιλάω μόνο για ύπαρξη βούλησης του κράτους αλλά όχι και μέτρα πρακτικής εφαρμογής του (πρακτική που εφαρμόζει παντού φυσικά αυτό το κράτος)

Δημοσιεύτηκε

ΚΑΝΑ, έχετε μεγάλο δίκιο όταν μιλάτε για μη βούληση του κράτους...Αν υπήρχε στοιχειώσης έλεγχος από ΣΕΠΕ και Αστυνομία, τα πράγματα θα ήταν πολύ διαφορετικα...

Δημοσιεύτηκε
Αν εγώ απαιτήσω μέτρα ασφαλείας την άλλη μέρα θα πεινάσω

 

αυτό εννοώ όταν λέω δεν κοστίζουν τα μέτρα, κοστίζει η εφαρμογή τους.

 

Γενικά προσπαθώ να είμαι τυπικός. Αλλά, πως να κάνεις τους μπετατζήδες να έχουν πλήρεις σκαλωσιές και διπλά μαδέρια όταν σκυροδετούν κολώνες; Και μόνο το να βάλουν κράνος είναι επιτυχία.

Ειδικά όταν δύο δρόμους παραδίπλα συνάδελφος χρίζει τούβλα σε ενιαώροφη χωρίς κάγκελα, χωρίς σκαλωσιά, χωρίς λινάτσες, χωρίς ποδιά... Χτίζει ο μάστορας και η λάσπη που ξερνάει σκάει στο πεζοδρόμιο...

 

 

spgirl, δεν είναι θέμα αστυνομίας, είναι θέμα πιστοποιημένων συνεργείων. Μου ήρθε επιθεώρηση και ο μόνος που τρομοκρατήθηκε ήταν ο χειριστής του μηχανήματος... Οι άλλοι τι έχουν να χάσουν;

Δημοσιεύτηκε

Άρα τα νήματα πρέπει να κινηθούν προς τα εκεί, αν και το ΤΕΕ θέλει να διασφαλίσει τα μέλη του και μένα που είμαι Υπομηχανικός

 

Άρα τίθεται και ένα άλλο θέμα

Γιατί να μιλάμε για μέτρα ασφαλείας επομένως αφού δεν μπορούμε ή δεν θέλουμε να τα επιβάλουμε

 

 

αφού το κράτος δεν θέλει

αλλά ούτε και το ΤΕΕ

και εμείς δεν μπορούμε από μόνοι μας;

και τι γίνεται;

Τίποτα…………. και όλα έχουν καλώς;

 

Ερώτημα: γιατί δεν παρεμβαίνετε στο ΤΕΕ;

Alexpap

Τώρα είδα την παράθεση σου

Λύση είναι:Ή η αστυνομία (για μας που δεν έχουμε ΣΕΠΕ) μέτρο άμεσα εφαρμόσιμο ή η πιστοποίηση συνεργείων (απαιτεί χρόνο όμως)

Δημοσιεύτηκε

Βέβαια, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να λαμβάνονται τα μέτρα... απλώς εξηγεί το γιατί δεν λαμβάνονται...

Δημοσιεύτηκε

alxpap

μα εδώ παρατιθέμεθα σε ένα φόρουμ μηχανικών όχι να εξηγήσουμε το φαινόμενο αλλά για να βρούμε συλλογική λύση στο πρόβλημα πριν το αντιμετωπίσουμε κατ ιδία

Δημοσιεύτηκε
Στην "επαρχία" δεν ξέρουν τι είναι το ημερολόγιο μέτρων ασφαλείας...

 

Μας προσβάλλεις τώρα. Ξέρουμε τί είναι το ημερολόγιο άσχετα εάν φτύνουμε αίμα για να εφαρμοστούν τα μέτρα τουλάχιστον στα δημόσια έργα. Καλά για τα ιδιωτικά δεν το συζητάμε. Ισχύει ό,τι ειπώθηκε έως τώρα. Κανείς ιδιοκτήτης, δεδομένου ότι τα περισσότερα ιδιωτικά γίνονται με αυτεπιστασία, δεν θα κάτσει να χρεωθεί το κόστος των μέτρων ασφαλείας. Αν δεν διαμορφώσουμε μία κοινή γραμμή ως κλάδος τότε θα συζητάμε τα ίδια και τα ίδια επ' άπειρον και δεν αναφέρομαι μόνο στα μέτρα ασφαλείας. Αν κάτσουμε και απαριθμήσουμε τις περιπτώσεις στις οποίες επιβάλλεται να παραιτηθούμε της επίβλεψης, για να έχουμε τη συνείδησή μας ήσυχη και να κοιμόμαστε ήρεμα τα βράδια, τότε δεν θα κατασκευάζονταν ούτε το 10% των ιδιωτικών έργων. Στα δημόσια έργα πάντως τα μέτρα εφαρμόζονται λίγο έως πολύ, ακόμα και αν αυτό σημαίνει ότι ο κατασκευαστής ζημιώνεται μιας και δεν μπορεί να χρεώσει με κάποιον τρόπο το κόστος εφαρμογής, γιατί μπορεί ανά πάσα στιγμή να βρεθεί έκπτωτος από την διευθύνουσα υπηρεσία (βλέπε ειδική συγγραφή υποχρεώσεων).

Δημοσιεύτηκε

Έχω ακούσει πάντως και το επιχείρημα ότι δεν είναι το κόστος Υ&Α ακριβό, αλλά ότι ο εργάτης με όλα αυτά τα μέτρα δουλεύει πιο αργά, με αποτέλεσμα το κόστος κατασκευής και ο χρόνος περάτωσης να αυξάνουν.

 

Άλλοι πάλι υποστηρίζουν ότι εργάτης δουλεύει γρηγορότερα με τα μέτρα Υ&Α γιατί δεν έχει την έγνοια του ατυχήματος, αλλά και ότι έτσι γίνεται όμως πιο απρόσεκτος με αποτέλεσμα πάλι να υπάρχουν ατυχήματα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.