Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Όπως νομίζει ο καθένας...

Ασφάλεια στην εργασία δεν είναι να βάλει ο ασχετίλας "μάστορας" ένα κράνος στην κούτρα του (πράγμα που τον καθιστά αντί-αποδοτικό). Ασφάλεια στην εργασία είναι η συνολική αναμόρφωση του τρόπου που εργάζεται το προσωπικό, η εκπαίδευση, η οργάνωση, η διάθεση υποδομών (και ΜΑΠ). Στο πλαίσιο αυτό η αποδοτικότητα συνήθως βελτιώνεται, όχι ενδεχομένως του καθενός μάστορα ξεχωριστά, αλλά του εργοταξίου συνολικά. Αλλά, φυσικά, το κριτήριο είναι η ασφάλεια και η υγεία, όχι η αποδοτικότητα...

Δημοσιεύτηκε
Έχω ακούσει πάντως και το επιχείρημα ότι δεν είναι το κόστος Υ&Α ακριβό, αλλά ότι ο εργάτης με όλα αυτά τα μέτρα δουλεύει πιο αργά, με αποτέλεσμα το κόστος κατασκευής και ο χρόνος περάτωσης να αυξάνουν.

 

To θέμα της Α&Υ έχει τυποποιηθεί.Όποιος θέλει να τα μάθει, ας σκάσει μερικά ευρώ σε σεμινάρια.Καλύτερα είναι να μην τα σκάσετε, γιατί αν ανοίξει το μυαλό σας απλά θα χάσετε τον ύπνο σας.Οπότε καλύτερα γκαβοί παρά άυπνοι.

 

Όσο για το θέμα της αποδοτικότητας, εγώ πλέον τηρώ τα ΜΣΠ (συλλογικά μέτρα προστασίας) κ αδιαφορώ για τα ΜΑΠ, τα ΜΑΠ μόλις γυρίσεις το κεφάλι σου τα έχουν βγάλει όλοι.Καθαριότητα-τάξη-γραμμές ζωής στο εργοτάξιο κ από κει κ πέρα αν χτυπάνε το κεφάλι τους σε χαμηλά δοκάρια τότε κυριολεκτικά ''κακό του κεφαλιού τους''!!!!:lol:Κόστος = 1 απολογιστικό/ ημέρα για λίγο καιρό (το οποίο μπορεί παράλληλα να μαζεύει κ μερεμέτια, άρα ακόμα χαμηλότερο κόστος), μέχρι να σφραγιστούν οι γραμμές ζωής.

 

Για το θέμα της παραίτησης: αν ο Μηχανικός έχει κάνει σωστά τις υποδείξεις του στο ΗΜΑ, ο ιδιοκτήτης θεωρείται υπερήμερος οπότε δεν χρειάζεται να χάσει τη δουλειά του ο Μηχανικός κ να παραιτηθεί από την ΕΠίβλεψη.......

 

Για το χρόνο περάτωσης:όταν ένα έργο επιταχύνεται, τότε η πολλή βαβούρα με πολλά μηχανήματα κ εμπλοκή συνεργείων αυξάνει τον κίνδυνο ατυχημάτων.Γενικά τί να λέμε τώρα, από τη στιγμή που το 95% των μηχανικών στην Ελλάδα είναι ανίδεοι από επιμόρφωση Α&Υ, o καθένας να κάνει ό,τι τον φωτίσουν οι Θεοί.Κ να μην ξεχάσει να κάνει αγιασμούς στην αρχή κ στο τέλος του έργου.

Δημοσιεύτηκε

Να προσθέσω στα πολύ ενδιαφέροντα το εξής. Ξεχνάμε (σχεδόν πάντα) ότι το "Ασφάλεια κ Υγιεινή" που αποτελεί μετάφραση του Health and Safety δεν αποτελεί ολοκληρωμένη εικόνα. Ο διεθνής όρος είναι πλέον HSW (Health, Safety, Welfare).

 

Δηλαδή έχουμε όλοι υποχρέωση, όχι μόνο την άμεση ασφάλεια του εργαζομένου έναντι πτώσης, ηλεκτροπληξίας κλπ αλλά και για την μακροπρόθεσμη υγεία του. π.χ Όταν ο μαρμαράς κόβει μάρμαρα χώρίς μάσκα, μπορεί να μην κινδυνεύει άμεσα, αλλά μακροπρόθεσμα.

 

Επίσης το Welfare = Πρόνοια αναφέρεται σε ανθρώπινες συνθήκες εργασίας. Σε ποιό εργοτάξιο έχετε δεί σωστά αποδυτήρια? Συνήθως οι μαστόροι ξεβρακώνονται στα αυτοκίνητα τους. Ποιός έχει δει παροχή ζεστού νερού σε εργοτάξιο, ώστε να πλένονται χέρια και πρόσωπο τον χειμώνα?Ποιός έχει δεί χώρους ανάπαυσης για το προσωπικό?

Δημοσιεύτηκε
Ποιός έχει δεί χώρους ανάπαυσης για το προσωπικό?

 

Κοιτα agrafiot στο δικό μου τουλάχιστον ένα Πακιστάνι το βρήκα τούφες ξαπλωμένο πάνω σε πολυστερίνη.

 

Σε άλλο έργο, ο άλλος ο βλήμας είχε κοιμηθεί μέσα σε φρεάτιο ομβρίων την ώρα της διάστρωσης κροκάλλας αποστράγγισης σε σήραγγα......

 

Ένας άλλος κοιμόταν σε εξώστη χωρίς στηθαίο.......

 

Εγώ προσωπικά χέστηκα για τη μακροπρόθεσμη υγεία όλων αυτών, μια ζωή βόδια θα είναι, τα μόνα που με ενδιαφέρουν είναι :

 

1.να μην πληρώσω το βόιδι για Σουηδό

2.Να μην έχω τύψεις αν του συμβεί κάτι

 

Από κει κ πέρα μόλις τελειώσει το μεροκάματο ούτε να τους βλέπω δεν θέλω.Όσο διαρκεί το μεροκάματο είμαι ο καλύτερος φίλος.

Δημοσιεύτηκε
Από κει κ πέρα μόλις τελειώσει το μεροκάματο ούτε να τους βλέπω δεν θέλω.Όσο διαρκεί το μεροκάματο είμαι ο καλύτερος φίλος.

 

Είσαι ρατσιστής !!!

χαχαχαχαχα

Δημοσιεύτηκε

Λοιπόν είχα αναφέρει σε άλλο νήμα την εμπειρία γνωστού μου εμπειροτέχνη ο οποίος έτυχε να περάσει και ένα φεγγάρι από εργοτάξια της Γερμανίας. Εκεί φυσικά τηρούνται όλα τα μέτρα ασφαλείας αλλά:

1) Όταν εδώ τα συνεργεία ξυλοτύπου πληρώνονταν 20.000 δραχμές/κυβικό εκεί η αντίστοιχη αμοιβή ήταν στις 90.000 δραχμές/κυβικό

2) Βάρος μεγαλύτερο από 25 κιλά δεν το μετέφερε εργάτης αλλά μηχάνημα. Άντε κατά παράβαση να μοιράζονταν το βάρος 2 εργάτες. Δεν θα τον πίστευα αν δεν είχα διαβάσει όσο ήμουν στον στρατό κάτι ταμπελίτσες στους ασυρμάτους των οχημάτων: "Two man lift only!".

 

Οπότε με τέτοιες αμοιβές και τέτοιες συνθήκες εργασίας γιατί να μην χρησιμοποιήσει ο άλλος ΜΑΠ;

  • 2 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

Αν θυμάμαι καλά, στην Αγγλία μάς είχαν αναφέρει στο πανεπιστήμιο ότι ήταν και εκεί επισής 25 kg το μέγιστο επιτρεπτό βάρος. Και μάλιστα αυτό μόνο αν ο εργάτης αισθανόταν ότι μπορεί να το σηκώσει, διαφορετικά είχε το δικαίωμα να αρνηθεί και να ζητήσει βοήθεια!

Δημοσιεύτηκε

Στην Ελλάδα δεν έχουμε τέτοια κολλήματα γιατί ο κάθε οικοδόμος κρύβει τον Πύρρο Δήμα μέσα του. :P

 

Αν δεις πάντως πώς τοποθετούνται στις περισσότερες περιπτώσεις οι οπλισμοί στους στύλους είναι να τον λυπάσαι τον εργάτη...

Δημοσιεύτηκε

Μα τους λυπάμαι ειλικρινά, κρίμα είναι, είτε πρόκειται για αλλοδαπό είτε για Έλληνα!

 

Όπως επίσης με στεναχωρεί να τους βλέπω βρώμικους. Αυτό που αναφέρει ο για το Welfare o agrafiot παραπάνω, ισχύει πράγματι. Σε εκπαιδευτική επίσκεψη σαν φοιτητές σε εργοτάξιο της Bovis Lend Lease υπήρχαν πλήρη αποδυτήρια για το εργατικό δυναμικό. Και φυσικά ούτε λόγος για τσιγκουνιές στα Μέτρα Ασφάλειας, ενώ ο χαμηλός δείκτης ατυχημάτων αποτελούσε διαφήμιση της συγκεκριμένης εταιρείας.

Δημοσιεύτηκε
Σε ποιό εργοτάξιο έχετε δεί σωστά αποδυτήρια? Συνήθως οι μαστόροι ξεβρακώνονται στα αυτοκίνητα τους. Ποιός έχει δει παροχή ζεστού νερού σε εργοτάξιο, ώστε να πλένονται χέρια και πρόσωπο τον χειμώνα?

Μάλιστα σε μιά χώρα που το εργοταξιακό νερό και ρεύμα , κάνει 2-3-4 μήνες να μπεί :rolleyes:

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.