mariatheo Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 8 , 2011 Ενώ μια εκσκαπτική μηχανή κινούταν γύρω από την περιοχή, χτύπησε κατά λάθος έναν από τους 5 σταθμούς που έχουν χρησιμοποιήσει για τον καθορισμό ενος έργου. Ένας σταθμός σε εκείνη την περιοχή είναι σημαντικός για τις μελλοντικές εργασίες στην περιοχή. Τι θα κάνατε προκειμένου να καθιερωθεί ένας νέος σταθμός γρήγορα; Θα ήθελα τη γνώμη σας πάνω σε αύτο.Πώς θα το αντιμετωπίζατε γνωρίζοντας πως πρέπει να κινηθείτε γρήγορα?? Ευχαριστώ..
agior Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 11 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 11 , 2011 Αν υποθέσουμε ότι "σταθμός" είναι ένα βάθρο τριγωνομετρικού και "καθιερωθεί ένας νέος σταθμός" σημαίνει ίδρυση και ένταξη τριγωνομετρικού σημείου σε υπάρχον δίκτυο, τότε πρέπει να φωνάξετε τον τοπογράφο σας για να το επανιδρύσει και να αποκαταστήσει τη χρηστικότητα του τριγωνομετρικού αυτού δικτύου (απλό πράγμα γι αυτόν)
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 11 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 11 , 2011 Να υποθέσω ότι είναι άσκηση στην "Γεωδαισία ΙΙ"; Οπότε θέλει μία απάντηση του τύπου "Θα ξαναφτιάξει το βάθρο και θα τριγωνίσει με δύο από τα μη βλαβέντα βάθρα";
mariatheo Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 17 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 17 , 2011 Ναι.Από Γεωδαισία Ι είναι. Έκανα πρακτική μίας μέρας σε μια περιόχη μετρώντας αποστάσεις και γωνίες ανάμεσα στουσ σταθμους που υπήρχαν. Φανταστείτε πως οι σταθμοί αυτοί ήταν βέργες 20 εκατοστών μέσα στο χώμα. Βέβαια στην πραγματικότητα που ενδιαφέρει εμένα δεν θα ήταν βέργες.. Πως ένας τοπογράφος θα το αποκαταστούσε;Συμφωνα με τισ αρχικές μετρήσεις που είχαν γίνει;; Σας ευχαριστώ πολύ..!!
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 17 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 17 , 2011 Επομένως ο "σταθμός" μάλλον είναι πολυγωνομετρικό σημείο (στάση) και όχι τριγωνομετρικό (βάθρο). Προφανώς θα σταθείς στην προηγούμενη / επόμενη στάση (ή μόνο σε μία από τις δύο) και θα εφαρμόσεις τα αρχικώς μετρηθέντα στοιχεία (γωνίες - αποστάσεις) Μια όμως που το μάθημα είναι Γεωδαισία Ι μάλλον πρέπει να απαντήσεις ότι θα κάνεις "εμπροσθοτομία" από την προηγούμενη και την επόμενη στάση. Φυσικά με τα σύγχρονα (ταχυμετρικά) όργανα η οπισθοτομία/εμπροσθοτομία σε τέτοιου είδους εργασίες είναι έννοιες ολίγον ξεχασμένες...
mariatheo Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 18 , 2011 Ωραία..! Ευχαριστώ πολύ..
ntanos Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2011 Λόγω σφαλμάτων που θα προκύψουν αν χαραχθεί η ίδια στάση ακριβώς με πριν χρησιμοποιώντας γωνία και απόσταση από την προηγούμενη (η χάραξη και στην συνέχεια η επισήμανσή της ("πασσάλωσή") θα έχουν σφάλμα αρκετών χιλιοστών τουλάχιστον) το καλύτερο θα ήταν να δημιουργηθεί μία εντελώς νέα στάση στο σημείο εκείνο και να μετρηθούν τα νέα στοιχεία της νέας πλέον όδευσης (στήσιμο στην προηγούμενη, στην νέα και στην επόμενη στάση) με αποτέλεσμα την τροποποίηση των στοιχείων όλης της όδευσης λόγω της νέας επίλυσης που θα πραγματοποιηθεί (νέος γωνιακός - γραμμικός έλεγχος) (για περιπτώσεις που απαιτείται μεγάλη ακρίβεια βέβαια, διότι στην πράξη πολλοί απλά ιδρύουν μία νέα στάση απλά "αποτυπώνοντας" την από μία προηγούμενη).
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα