athka Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2011 Παρόλο που έχω την συγκεκριμένη άδεια δεν ξέρω να σου απαντήσω. Η ιστοσελίδα που βρήκες είναι έγκυρη; Μπορείς να μας δώσεις το link; Αυτό που ήθελα να σου πω είναι πως για να κυκλοφορήσεις νόμιμα το όχημα που σχεδιάζεις με άδεια για πενηνταράκι, θα πρέπει αυτό να λάβει άδεια κυκλοφορίας ως μοτοποδήλατο. Έτσι πρέπει να βρεις τις απαιτήσεις του νόμου για να θεωρηθεί ένα όχημα μοτοποδήλατο και να τις ακολουθήσεις.
andreas123 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2011 ναι! αυτό ακριβός πρέπει να βρω, ξέρεις που μπορώ να βρω αυτές τις προϋποθέσεις?
andreas123 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2011 τι γνώμη έχετε για το Uniflow steam engine? είναι καλύτερο από το κλασικό?
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2011 τι γνώμη έχετε για το Uniflow steam engine?... Αντρέα, οι απαιτήσεις για αυτό που αναφέρεις είναι απίστευτα υψηλές. Όχι μόνο προϋποθέτει ότι μπορείς να φτιάξεις υπέρθερμο ατμό υψηλής πίεσης (ας πούμε 20bar - 600°C), απαιτεί απίστευτες μηχανουργικές δυνατότητες (κωνικός κύλινδρος, ειδικά τεμάχια κατεργασίας πολλών αξόνων, ειδικά μέταλλα για τα εξαρτήματα υψηλής θερμοκρασίας κλπ). Αλλά πάνω απ' όλα απαιτεί πολύ προχωρημένες γνώσεις θερμοδυναμικής και σχεδιασμού μηχανών που θα δοκίμαζαν σκληρά και τον ικανότερο μηχανολόγο. Επομένως αναγκαστικά θα περιοριστείς σε "κλασσικές" λύσεις, τουτέστιν χαμηλή πίεση (4~5bar), χαμηλή θερμοκρασία και βαλβίδες του κλασσικού τύπου.
andreas123 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2011 ναι καλό είναι έτσι, έτσι και αλλιώς εγώ δεν θα μπορώ να αναπτύξω μεγάλες θερμοκρασίες, άρα τελικά στο περίπου τι μηχανή θα χρειαστώ?
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2011 Αυτό θα πρέπει να το υπολογίσεις ανάλογα με τα δεδομένα. Το λογικό είναι να συνδέσεις τους στροφάλους άμεσα στον κινητήριο άξονα (όπως συνέβαινε παραδοσιακά σε αυτή την τεχνολογία). Στην περίπτωση αυτή δεν έχει κιβώτιο και συμπλέκτη. Ο υπολογισμός των κυλίνδρων θα γίνει βάσει ροπής και όχι βάσει ισχύος. Η μέγιστη ταχύτητα θα εξαρτηθεί από την ικανότητα των βαλβίδων και την ικανότητα ατμοπαραγωγής.
andreas123 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2011 και για 1 τέτοιο όχημα που θα έχει άδεια μοτοποδήλατου είναι απαρέτητο να έχει συμπλέκτη? Οταν λες ικανότητα βαλβίδων, τι ενοείς?
stayros Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2011 Μα πως θα κάνεις σύμπλεξη αποσύμπλεξη χωρίς συμπλέκτη; Με ένα γρανάζι θα είσαι;
andreas123 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2011 δεν ξέρω αν χρείαζετε να κάνω συμπλεξή και αποσύμπλεξη, αν χρειάζετε να το κάνω πως θα το κάνω? πως περίπου φτιάχνετε ο συμπλέκτης στην ατμομηχανή?
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2011 - Δεν χρειάζεται συμπλέκτης στην ατμομηχανή χωρίς κιβώτιο. - Το όχημά σου δεν θα διαθέτει τα στοιχειώδη χαρακτηριστικά για κίνηση σε δημόσια οδό. Όχι ότι δεν θα μπορείς να το οδηγήσεις, αλλά θα υστερεί δραματικά έναντι κάθε άλλου οχήματος. - ούτε κουβέντα για άδεια κυκλοφορίας. Αλλά σε αυτό θα σε πληροφορήσουν καλύτερα οι αρμόδιοι ΜΜ. - Με αυτά δεν θέλω να σε αποθαρρύνω, απλώς πρέπει να ξέρεις ποιοι είναι οι στόχοι σου. - Για να φέρεις το εγχείρημά σου εις πέρας θα χρειαστεί να αποκτήσεις εκτεταμένες γνώσεις μηχανολογίας. Δεν μπορείς να κάνεις την δουλειά σου με δυο πληροφορίες που θα σου δώσουμε από το φόρουμ. Πχ, σου λέω ότι η μηχανή θα είναι δικύλινδρη με διαδρομή 12cm και διάμετρο 9cm... Δεν σε βοηθάει αυτό και πολύ.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα