george68 Δημοσιεύτηκε January 9, 2011 at 11:10 πμ Δημοσιεύτηκε January 9, 2011 at 11:10 πμ Μήπως κατά τύχη έχει κάποιος την ΣΤ/100258/70 απόφασιν, δι'ης καθορίζεται ο οπίσθιος πρόβολος (ψ) των φορτηγών. ( μάλλον του 1969 ή 1970 είναι ). έψαξα όσο άντεχα στο Internet δυστυχώς δεν βρήκα τίποτα …
akokkin Δημοσιεύτηκε July 6, 2011 at 06:35 μμ Δημοσιεύτηκε July 6, 2011 at 06:35 μμ Ο οπίσθιος πρόβολος δεν πρέπει να ξεπερνάει το 50% του μεταξονίου, αν πρόκειται για διαξονικό και το 50% μεταξύ 2ου και 3ου άξονα αν πρόκεται για τριαξονικό κτλ.
AKATE Δημοσιεύτηκε July 26, 2011 at 07:58 πμ Δημοσιεύτηκε July 26, 2011 at 07:58 πμ Μήπως κατά τύχη έχει κάποιος την ΣΤ/100258/70 απόφασιν, δι'ης καθορίζεται ο οπίσθιος πρόβολος (ψ) των φορτηγών. ( μάλλον του 1969 ή 1970 είναι ). έψαξα όσο άντεχα στο Internet δυστυχώς δεν βρήκα τίποτα … ΕΔΩ http://www.google.gr/search?q=%CE%A3%CE%A4%2F100258%2F70&channel=linkdoctor
bajohn Δημοσιεύτηκε July 6, 2012 at 04:12 μμ Δημοσιεύτηκε July 6, 2012 at 04:12 μμ καλησπέρα... μήπως βρήκε κανείς το ΦΕΚ που αναφέρει την συγκεκριμένη υπουργική απόφαση? Όντως όπου και αν αναφέρεται ποτέ δεν αναγράφεται το ΦΕΚ με αποτέλεσμα να μην μπορώ να την βρω παρόλο το ψάξιμο.. Ευχαριστώ!
spiliosa Δημοσιεύτηκε July 9, 2012 at 06:09 πμ Δημοσιεύτηκε July 9, 2012 at 06:09 πμ (edited) Ο οπίσθιος πρόβολος δεν πρέπει να ξεπερνάει το 50% του μεταξονίου, αν πρόκειται για διαξονικό και το 50% μεταξύ 2ου και 3ου άξονα αν πρόκεται για τριαξονικό κτλ. Συνάδερφε διαφωνώ για τον πρόβολο του τριαξονικού... σε τριαξονικά οχήματα το μεταξόνιο ισούτε με την απόσταση του 1ου άξονα και κέντρο 2ου - 3ου και σε τετραξονικά το μεταξόνιο είναι η απόσταση μεταξή κέντρου 1ου-2ου και κέντρου 3ου-4ου. Τώρα ο πρόβολος όπως ανέφερες δεν πρέπει να ξεπερνά το 50% του μεταξονίου εκτός και αν από την έγκριση τύπου του οχήματος προκύπτει κάτι διαφορετικό, συνήθως παραπάνω. Έχω βρεί έγκριση τύπου οχήματος που ο κατασκευαστείς του δίνει οπίσθιο πρόβολο το 60 % του μεταξονίου. Edited July 9, 2012 at 06:37 πμ by miltos Εισαγωγή κειμένου σε παράθεση
AKATE Δημοσιεύτηκε September 17, 2012 at 11:37 πμ Δημοσιεύτηκε September 17, 2012 at 11:37 πμ (edited) Περί διασκευής διαξονικού φορτηγού σε τριαξονικό και υπολογισμό οπίσθιου προβόλου εδώ: static.diavgeia.gov.gr/doc/Β49Κ1-ΦΒΖ Edited September 17, 2012 at 05:50 μμ by miltos Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα