ge_liakos Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2011 Κάπου το είχα ξανακούσει οτι μπορεί να θεωρηθεί δημοτική. Όχι όμως για την ένταξη στις παρεκκλίσεις. Το θέμα είναι οτι δεν το είδα πουθενά γραμμένο. Giorgo Georgiou περιμένουμε...
st2 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2011 αγροτικη οδος ειναι οδος εγω με αυτο το επιχειρημα πηγα σε πολεοδομια και τους επεισα
terry Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2011 Εγω να δεις τι επιχειρηματα εχω.... Αλλα ελα που δεν τους πειθω... Συναδλεφε τοτε ποιος ο λογος να τρεχουμε να αναγνωρισουμε αγροτικες οδους???
st2 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2011 @terry για την αναγνωριση των αγροτικων οδων ρωτα τον νομοθετη που αμφιβαλλω αν θα ξερει αλλα μαλλον οταν θα περναγε η νομολογια θα ειχε παει αργα θα νυσταζε και θα το εγραψε ετσι απλα εγω αναφερω οτι μου εχει τυχει να τους πεισω με την λογικη οτι αγροτικη οδος ειναι οδος
terry Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2011 Και αν αυριο ο αλλος υπαλληλος δεν πειστει και σε μελλοντικη προσθηκη σου κανει ανακληση ΟΑ τι κανεις????
st2 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2011 terry ειλικρινα δεν ξερω τι θα κανω ! απλα ελπιζω να μην υπαρξει τετοιο θεμα και πλεον αν ο Giorgos Georgiou ανεβασει την νομολογια θα παω με αυτην
Giorgos Georgiou Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2011 Παιδιά το έγγραφο αυτό το είχα χρησιμοποιήσει πριν τρία χρόνια περίπου για ένταξη αγροτεμαχίου με πρόσωπο σε αγροτική οδό για βεβαίωση εισόδου - εξόδου οχημάτων την οποία εξέδωσε ο Δήμος και όχι το Υπεχωδε. Δε θυμάμαι ακριβώς το περιεχόμενό του, αλλά παραλλήλιζε τη χρήση δημοτικής οδού με την αγροτική. Σε κανα δίωρο θα μαι γραφείο και θα το ανεβάσω. Εύχομαι να μην σας αναπτερώνω άδικα τις ελπίδες
Giorgos Georgiou Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2011 http://www.yme.gov.gr/getfile.php?id=1666 Αναφέρεται συγκεκριμένα για τις περιπτώσης κυκλοφοριακής σύνδεσης. Επειδή είναι πολύ μεγάλο αντιγράφω τα καίρια σημεία. Βέβαια από ό,τι είδα έχει τη φράση «για την εφαρμογή του παρόντος», η οποία δείχνει να ξεχωρίζει τις έννοιες αγροτική και δημοτική, τα οποία με είχαν βολέψει εμένα μόνο για την περίπτωσή μου. Οπότε διορθώνω και την αρχική μου τοποθέτηση. «Στην παρ. 3 του άρθρου 2 γίνεται η διευκρίνιση ότι ως δημοτικές (ή κοινοτικές) οδοί θεωρούνται για την εφαρμογή του παρόντος και οι κοινόχρηστες αγροτικές οδοί. Σημειώνεται ότι ως κοινόχρηστος θεωρείται μια αγροτική οδός, σύμφωνα και με την Γνωμοδότηση 790/1984 της Νομ. Διεύθυνσης του τότε Υπουργείου Δημοσίων Έργων που έγινε αποδεκτή από τον Υπουργό Δημ. Έργων με την ΒΜ2/5563/25.9.1984 Εγκύκλιό του, (βλ. Παράρτημα 2.3.α) όταν χρησιμοποιήθηκε ανεμπόδιστα από απροσδιόριστο αριθμό ατόμων και κατέστη κοινής χρήσεως πράγμα. Στην αντίθετη περίπτωση, όταν δηλ. μια αγροτική οδός φυλάσσεται ή έχει την δυνατότητα απομόνωσης / φραγής (π.χ. με στυλίσκους και αλυσίδα ή δρύφρακτο) θεωρείται ιδιωτική και σ΄ αυτήν δεν επιτρέπεται η ίδρυση πρατηρίου υγρών καυσίμων δημοσίας χρήσεως. Σημειώνεται ότι και στην Υ.Α. με αριθμ. πρωτ. ΔΜΕΟ/ε/Ο/907/6.8/ 20.0.1996 (ΦΕΚ Β΄ 715) Απόφαση του Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ καθορίζεται με σαφήνεια ότι « 3) Οι κοινόχρηστες αγροτικές οδοί ανήκουν κατά κυριότητα στο Δήμο ή την Κοινότητα μέσα στα διοικητικά όρια του οποίου ευρίσκονται και κατά συνέπεια καλύπτονται από την ρύθμιση του άρθρου 25 παρ. 2 του Ν.1418 και του Β.Δ. 465/70 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει » . ( βλ. Παράρτημα 2.3.β) «....... Η παράγραφος 6 του άρθρου 6 παρέμεινε ως είχε στο Β.Δ. 465/70, όμως λόγω των μεταβολών που έχουν επέλθει στην όλη διοικητική διάρθρωση (Περιφέρειες, Αυτοδιοίκηση α΄και β΄ βαθμού) θα πρέπει να θεωρηθεί ότι ισχύει ως εξής: Για τους δημοτικούς ή κοινοτικούς δρόμους αρμόδιοι είναι οι οικείοι Δήμοι, εφόσον διαθέτουν συγκροτημένη Τεχνική Υπηρεσία (δηλ. που να αναφέρεται στο οργανόγραμμα του Δήμου και να είναι στελεχωμένη με επιστημονικό Τεχνικό Προσωπικό). Σε διαφορετική περίπτωση οι εγκρίσεις κυκλοφ. συνδέσεων θα χορηγούνται από την Τεχνική Υπηρεσία Δήμων και Κοινοτήτων (ΤΥΔΚ) κάθε νομού. Για τις επαρχιακές οδούς αρμόδιες είναι κατ΄ αρχάς οι Διευθύνσεις Τεχνικών Υπηρεσιών της οικείας Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης. «.... Υπενθυμίζουμε ότι στο άρθρο 7 και στην παρ. Ι του άρθρου 8 του ν. 3481/06 «Τροποποιήσεις στην νομοθεσία για το Εθνικό Κτηματολόγιο, την ανάθεση και εκτέλεση συμβάσεων έργων και μελετών και άλλες διατάξεις» - ΦΕΚ Α΄ 162 προβλέπονται ρυθμίσεις που αναφέρονται στην συντήρηση των οδών, με τις οποίες επιδιώκεται κατ΄ αρχάς να καταστεί σαφές ποιος φορέας είναι αρμόδιος για την συντήρηση μιας οδού και ειδικότερα ποιοι συγκεκριμένοι οδοί ανήκουν στην αρμοδιότητα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Έργων (ΓΓΔΕ) του ΥΠΕΧΩΔΕ, ποιοί στην αρμοδιότητα των 13 Περιφερειών του Κράτους και ποιοί στην αρμοδιότητα των Νομ. Αυτοδιοικήσεων. Η συντήρηση των οδών εκείνων που δεν θα ανήκουν στους παραπάνω θα ανήκει στους Ο.Τ.Α. α΄ βαθμού (Δήμοι, Κοινότητες). Σύμφωνα με την Εγκύκλιο 25/2006 της ΓΓΔΕ του ΥΠΕΧΩΔΕ (βλ. συνημμένο 6.6.1) προβλεπόταν η έκδοση Απόφασης του Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ. Ήδη η Υ.Α. αυτή, με θέμα «Καθορισμός των οδών του Ν. Αττικής και των ολοκληρωμένων τμημάτων των αυτοκινητοδρόμων που η συντήρησή τους ανήκει στην αρμοδιότητα των Υπηρεσιών της Γ.Γ.Δ.Ε./ΥΠΕΧΩΔΕ» εκδόθηκε (ΦΕΚ Β΄ 398/21.3.2007 – βλ. συνημμένο 6.6.2) και με βάση την πρόβλεψη του νόμου πρέπει εντός 6 το πολύ μηνών από την έκδοση αυτής της απόφασης, δηλ. μέχρι 21.9.2007 να δημοσιευθούν Αποφάσεις των Γενικών Γραμματέων των Περιφερειών, για τον καθορισμό των οδών στις οποίες η αρμοδιότητα συντήρησης (συνεπώς και της έγκρισης των κυκλοφοριακών συνδέσεων) θα ανήκει α) στις Περιφέρειες και β) στις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις. Σύμφωνα και με την εισηγητική έκθεση του ν. 3481/06 «Με τις αποφάσεις αυτές δεν επαναπροσδιορίζεται η κατάταξη των οδών σε εθνικές, επαρχιακές και δημοτικές, αλλά απονέμονται (καθορίζονται) αρμοδιότητες και εντεύθεν ευθύνες συντήρησης». Παραδείγματα : - η Λ. Βάρης Κορωπίου ήταν και παραμένει επαρχιακή οδός, όμως την αρμοδιότητα συντήρησης (και έγκρισης κόμβων) έχει πλέον η υπηρεσία ΔΚΕΣΟ της ΓΓΔΕ/ΥΠΕΧΩΔΕ - η παράπλευρη οδός (S.R.) του αυτοκινητόδρομου ΠΑΘΕ στο τμήμα Ροδίτσα – Στυλίδα ήταν και παραμένει εθνική οδός, όμως την αρμοδιότητα συντήρησης (και έγκρισης κόμβων) δεν έχει η ΔΕΣΕ της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδος (όπου γεωγραφικά ανήκει το υπόψη τμήμα) αλλά η υπηρεσία «ΕΥΔΕ/ Συντήρησης Αυτοκινητοδρόμων» της ΓΓΔΕ / ΥΠΕΧΩΔΕ ....»
MAKAP Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2011 Αυτή η εγκύκλιος έχει εκδοθεί από το τ. ΥΔΕ, δηλαδή τη ΓΓΔΕ του τ. ΥΠΕΧΩΔΕ και αφορά στην εφαρμογή των διατάξεων του πδ 118/2006 (ΦΕΚ 119/Α/2006) για τα πρατήρια υγρών καυσίμων και δεν έχει καμία σχέση με πολεοδομικά θέματα και, κυρίως, με το θέμα της οικοδομησιμότητας γηπέδων κατά παρέκκλιση, όπως ρωτούν οι περισσότεροι συνάδελφοι.
ge_liakos Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2011 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2011 Φαίνεται οτι άλλαξε το κείμενο. Θεωρόυνται άρτια και οικοδομήσιμα κατα παρέκλιση τα τεμάχια τουλάχιστον 4στρ που μεταγράφηκαν μέχρι 1/3/11 και είναι αρτια και οικοδομήσιμα μέ τις κείμενες πολεοδομικές διατάξεις. Δείτε και εδώ: http://ypeka.gr/Default.aspx?tabid=362&sni'>http://ypeka.gr/Default.aspx?tabid=362&sni[524]=856&language=el-GR http://ypeka.gr/Default.aspx?tabid=362&sni[524]=857&language=el-GR
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα