apos1982 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 11 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 11 , 2011 θελει ενας πελατης να αλλαξει το ονομα στο λογαριασμο του καταστηματος. με την εγγυηση τι γινεται? αυτος πληρωσε στον προηγουμενο ενοικιαστη το ποσο που ειχε δωσει αυτος για εγγυηση, χρειαζεται καποια υπευθυνη δηλωση? ποια η διαδικασια? που μπορω να ρωτησω?
xaxa Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2011 Λοιπόν, θα πάρεις ένα τηλ στο 10500 και θα σου δώσουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Θα σου πουν αν χρειάζεται και νέα ΥΔΕ επανελέγχου. Επίσης θα σου πουν το ποσό της νέας εγγύησης όπως αυτή ισχύει με τις τελευταίες αυξήσεις. Όσο για την παλιά εγγύηση, θα επιστραφεί μέρος της μετά τον συμψηφισμό του τελευταίου λογαριασμού που θα εκδοθεί στο παλιό όνομα
hektor Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2011 ΥΔΕ χρειάζεται εάν έχουν περάσει 14 χρόνια από τον τελευταίο επανέλεγχο.Πάντως θα σου πουν στη ΔΕΗ εάν χρειάζεται η όχι ΥΔΕ για επανέλεγχο.
Vassilis.K. Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2011 14 έτη είναι για κατοικίες, για επαγγελματικούς χώρους το ίδιο προβλέπεται?
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα