Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Ενα πραγμα που θελω να προσθεσω ειναι οτι στις περιπτωσεις που το υπογειο εχει γινει χωρος κυριας χρησης (οποιασδηποτε) , υπαρχει και θεμα με το ΙΚΑ , ασχετως της πολεοδομικης παραβασης.

 

Το ΙΚΑ οταν θα ερθει για τελικο ελεγχο , αν δεν βρει υπογειο με την εννοια του βοηθητικου χωρου , απαιτει ενσημα για την χρηση που βρισκει.

 

Οποτε στις περιπτωσεις αυτες χρειαζεται να υπολογιστουν και να πληρωθουν εγκαιρως τα απαιτουμενα ενσημα προς αποφυγη προστιμων.

Δημοσιεύτηκε

Στην περιοχή σας είναι συνηθισμένο το ΙΚΑ να κάνει αυτοψία στο τέλος?

Συνήθως έρχονται μόνο μετά από καταγγελία.....

Δημοσιεύτηκε

στο Βόλο κάθε δεκαετία ελέγχουν τις καρτέλες από τα έργα στα οποία δεν δηλώθηκε τέλος εργασιών και ζητάνε αυτοψία.

Δημοσιεύτηκε

Αυτό γίνεται κι εδώ. Πάει να πει ότι στην 10ετία πρέπει να κλείσουν κιτάπια

  • 10 years later...
Δημοσιεύτηκε (edited)

Χώρος στάθμευσης σε ισόγειο (γκαράζ) μετράει στην δόμηση σε κάθε περίπτωση, σωστά; Παλαιότερα με τον ΓΟΚ δεν μετρούσε; Επίσης, αν στο γκαράζ δεν τοποθετηθεί πόρτα αλλά μείνει κενό, μπορεί να μετρήσει σαν ΑΗΧ και να μην προσμετρήσει στην δόμηση, σωστά (δεδομένου της τήρησης των προϋποθέσεων ώστε να είναι ΑΗΧ σε σχέση με το μήκος του ανοίγματος); Κάτι τέτοιο όμως δεν θα οδηγούσε άτυπα στο κλείσιμο του ΑΗΧ με απλή τοποθέτηση γκαραζόπορτας μετά το τέλος του τελικού ελέγχου από ελεγκτή δόμησης (φαντάζει πολύ απλό στο να γίνει) και στην μετατροπή του ΑΗΧ σε γκαράζ;

Edited by Ellital

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.