ΟΩΝ Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 Συνάδελφοι καλησπέρα. Ήθελα να ρωτήσω αν η τοποθέτηση τηλεφώνου είναι υποχρεωτική σε ασανσέρ. Επίσης, τι είδους τηλέφωνο είναι αυτό; Κανονικό, από το οποίο μπορεί να καλέσει κάποιος και "εξωτερικές" γραμμές ή τύπου "συναγερμού" με αποστολή σήματος σε κέντρο λήψεως σημάτων;
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 Είναι. Όλοι οι νέοι θάλαμοι βγαίνουν με τηλέφωνο ενσωματωμένο, συνήθως με κάποιους προεπιλεγμένους αριθμούς κλήσης, σπανιότερα με πλήρες πληκτρολόγιο κλήσης. Στις καινούργιες εγκαταστάσεις δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι φοβερό, η καλωδίωση του τηλεφώνου είναι εγκατεστημένη στο φρεάτιο και στο κεντρικό πίνακα υπάρχει ένας κονέκτορας RJ14 για την σύνδεση με την τηλεφωνική γραμμή... Στις παλιές εγκαταστάσεις δεν υπάρχει καλωδίωση, πρέπει να επέμβει ο ασανσερτζής...
ΟΩΝ Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 Πράγματι AlexisPap, στο ασανσέρ είδα ότι υπάρχει καλωδίωση στο κυτίο του τηλεφώνου. Παρότι η παράδοση της οικοδομής έγινε το 2009, δεν υπάρχει μέσα συσκευή. Χρειάζεται να καλέσουμε τον "ασανσεριτζή" για να εγκαταστήσει το τηλέφωνο;
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 Ο ασανσερτζής λογικά κάνει μηνιαίες συντηρήσεις. Ρωτήστε τον γιατί δεν υπάρχει συσκευή και πόσο κοστίζει η συσκευή της εταιρίας... Από ηλ/κής απόψεως, κάθε συσκευή μπορεί να δουλέψει μέσα στον θάλαμο.
sdim Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 14 , 2011 Η καλωδίωση είναι συνήθως εγκατεστημένη. Κοίταξε αν στον χώρο του τηλεφώνου υπάρχει καλώδιο με το γνωστό τηλεφωνικό βύσμα. Αν υπάρχει απλά τοποθετείς οποιοδήποτε τηλέφωνο της επιλογής σου. Ο εγκαταστάτης δεν είναι υποχρεωμένος να το εγκαταστήσει αν δεν απαιτείται στο συμφωνητικό. Όταν πρωτοκαθιερώθηκε το τηλέφωνο στους τηλεφωνικούς θαλάμους και μαθεύτηκε, πηγαίνανε οι μετανάστες και πέρνανε τηλέφωνο στην χώρα τους (Πακιστάν, Αλβανία, Αφγανιστάν, κτλ). Την μια μέρα είδε τον λογαριασμό ο διαχειριστής την επόμενη το έκοψε. Τώρα με την προεπιλογή κάτι γίνεται, αρκεί να μην μαθευτεί τρόπος να την παρακάμψουν.
nickel Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 15 , 2011 Αυτό που προβλέπεται (τουλάχιστον για τις νέες εγκαταστάσεις, δηλ. απο το 99 και μετά) είναι να υπάρχει συσκευή επικοινωνίας με συγκεκριμένες προδιαγραφές (αυτόματη φωνητική επικοινωνία με εξωτερική βοήθεια μόνο με το πάτημα ενός κουμπιού, κλπ. βλέπε ΕΝ 81.28 ) η οποία πρέπει και να λειτουργεί κανονικά. Αυτή ΔΕΝ είναι μια απλή τηλεφωνική συσκευή, καθώς υπάρχουν οι συγκεκριμένες προδιαγραφές του παραπάνω προτύπου. Στην πράξη αυτό που συμβαίνει είναι: ο εγκαταστάτης προβλέπει το καλώδιο απο το μηχ/σιο στον θάλαμο, και είτε δεν βάζει καμμία συσκευή ή βάζει μια απλή τηλ. συσκευή, ή βάζει την προβλεπόμενη συσκευή. Στις περισσότερες περιπτώσεις οι ιδιοκτήτες / διαχειριστές ΔΕΝ θέλουν να θέσουν σε λειτουργία το σύστημα λόγω κόστους (πάγιο τέλος γραμμής κλπ). Προφανώς αν μπει και συνδεθεί με γραμμή μια απλή τηλ. συσκευή χωρίς κάποια φραγή σε κλήσεις, προκύπτουν τα προβλήματα που γράφει ο sdim. Στην υπόλοιπη Ευρώπη υπάρχουν εταιρείες/τηλ. κέντρα που κάνουν αυτή την δουλειά, είναι δηλ. standby και δέχονται τις κλήσεις ανάγκης. Μάλιστα, η συσκευή αυτή εξυπηρετεί και την περίπτωση εγκλωβισμού ενός τεχνικού στον πυθμένα ή από πάνω από τον θάλαμο, καθώς τα κουμπιά alarm που υπάρχουν εκεί ενεργοποιούν την συσκευή, γίνεται αυτόματα η κλήση, ενώ και το μικρόφωνο/μεγάφωνο της συσκευής είναι αρκετά ευαίσθητα ώστε να μπορεί να μιλήσει/ακούσει κάποιος ακόμα και από αυτά τα σημεία. Όλα αυτά βέβαια στην υπόλοιπη Ευρώπη, ε; 1
gliout Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 17 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 17 , 2011 Σε εγκαταστάσεις που βλέπω λόγω επιθεωρήσεων, υπάρχει σύστημα το οποίο πατώντας το κουμπί του κουδουνιού παρατεταμένα, καλείς το κέντρο στο οποίο υπάρχει 24η λειτουργία όπως προβλέπεται. Νομίζω οτι είναι μια υπηρεσία που την παρέχουν (επι πληρωμής φυσικά!) οι συνδεσμοι εγκαταστατών Ελλάδος. 1
ΟΩΝ Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 17 , 2017 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 17 , 2017 Πήρα τηλέφωνο τον ΟΤΕ (cosmote πλέον), και δεν παρέχει υπηρεσία τηλεφώνου σε ανελκυστήρα. Πού θα πρέπει να απευθυνθώ;
panos-vicious Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 17 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 17 , 2017 Για δες εδώ μήπως και βρεις καμιά άκρη: https://cyta.com.cy/telephone-hot-line, http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=146329 (αν υφίσταται ακόμα σαν υπηρεσία). Ελλάδα και πρασινάλογα...
Vangelis Pelekis Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2018 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2018 Καλημέρα σας για του ανελκυστήρες είναι υποχρεωτικό να εφαρμόζετε το καινούργιο πρότυπο EN81-20 το οποίο αντικατέστησε το EN81-70 και τα δυο πρότυπα ζητούν τηλέφωνο ανάγκης για ανελκυστήρες σύμφωνο με το πρότυπο EN81-28 τα κυριότερα χαρακτηριστικά είναι: μη αποσπώμενο αντιβανδαλιστικου τύπου αυτόματη επιλογή τουλάχιστον τεσσάρων αριθμών διασώστη ανοικτής ακρόασης το νέο πρότυπο EN81-20 απαιτεί συναγερμό και επικοινωνία με τον έξω κόσμο σε όλα τα σημεία όπου υπάρχει πιθανότητα να εγκλωβιστεί άνθρωπος , είτε είναι επιβάτης είτε είναι συντηρητής. 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα