kkostorp Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 17 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 17 , 2011 Καλησπέρα. Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής. Αν κάποιος θέλει να ανοίξει τεχνικό γραφείο σε ισόγειο κατάστημα το οποίο ήταν πιο μπροστά ψιλικατζίδικο πρέπει να κάνει αλλαγή χρήσης; Όταν λέω τεχνικό γραφείο μιλάω μόνο για μελέτη επίβλεψη κλπ. Άκουσα πως κάποιον συνάδελφο δεν τον άφηνε να κάνει έναρξη η εφορία για τον παραπάνω λόγο. Επίσης του ζητούσαν άδεια λειτουργίας του είπαν να κάνει αλλαγή χρήσης κλπ. Το τι έκανε δεν το γνωρίζω. Ο λόγος που μου φάνηκε περίεργο είναι διότι η εφορία αν δεν κάνω λάθος καλύπτεται με ένα απλό ιδιωτικό συμφωνητικό τουλάχιστον όταν αφορά γραφεία. Το ότι πολλά από αυτά που άκουσα ότι ζήτησαν δεν υπάρχουν βέβαια είναι άλλο θέμα....άσχετοι ......Μόνο ηχομόνωση που δεν του ζήτησαν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 17 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 17 , 2011 Γραφεία - καταστήματα νομίζω πως μπαίνουν στον ίδιο κωδικό (πολεοδομικά). Οπότε δεν απαιτείται αλλαγή χρήσης. (τώρα βέβαια στην Ελλάδα είμαστε, όλα παίζονται...) Άδεια λειτουργίας για τα γραφεία μας δεν απαιτείται. Αρκεί η άδεια άσκησης επαγγέλματος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas_super_3 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 21 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 21 , 2011 Να ρωτήσω κι εγώ κάτι παρόμοιο. Ισόγειο κατάστημα που λειτουργούσε ως κάβα ποτών μπορεί να γίνει τεχνικό γραφείο χωρίς αλλαγή χρήσης σωστά; Τώρα αν διαθέτει και πατάρι για το οποίο δεν έχει άδεια μπορεί να τακτοποιηθεί το πατάρι εφόσον δεν παραβιάζεται ο ΓΟΚ ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeftLane Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 7 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 7 , 2011 ΠΡΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΟΛΩΝ: ΔΕΝ απαιτειται καμια αδεια λειτουργιας για τεχνικο γραφειο. Οσο αφορα το παταρι που ρωτας, μπορει να νομιμοποιηθει στην Πολεοδομια εαν εχει υπολοιπο δόμησης η οικοδομη (πραγμα σπάνιο αλλα οχι απιθανο) ή να τακτοποιηθει σύμφωνα με το νομο για τους ημιυπαίθριους με καταθεση φακέλου ώς τελη Ιουνίου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas_super_3 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2011 Η εφοαρία όταν έρθει να κανει έλεγχο του χώρου υπάρχει πιθανότητα να μου την πουν για το πατάρι αν δεν εναγράφεται στο συμβόλαιο ; Αν πάλι αναγράφεται πρέπει να δείξω οικοδομική άδεια; Link to comment Share on other sites More sharing options...
agios Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 12 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 12 , 2011 Αν έρθει η εφορία για αυτοψία παίξε και τζοκερ μπορεί να κερδίσεις!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas_super_3 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 12 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 12 , 2011 Μπα όχι στην περιοχή μου έρχονται. Ήρθαν και πριν από κανένα μήνα σε ένα φίλο μου που άνοιξε γραφείο και του την είπαν διότι υπήρχε πακεταρισμένα μέσα ένα γραφείο το οποίο του ήρθε εκείνη τη μέρα (τον υπόλοιπον εξοπλισμό τον είχε καβατζωμένο αλλού). Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeftLane Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 13 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 13 , 2011 φιλε Κωστα η εφορια παντα ερχεται (τουλαχιστον εδω στη Θεσ/νικη) για μια υποτυπωδης αυτοψια οταν καταθετεις χαρτια για εναρξη επαγγελματος. Το μονο που ειναι αρμοδιοι κ ελεγχουν παντως ειναι η δ/νση που δηλωσες (αν οντως ο χωρος βρισκεται εκει που δηλωσες). Κανονικα δεν εχεις λογο να φοβασαι κατι αλλο εκτος απο μελλοντικο ελεγχο στα βιβλια σου για τα φορολογικα. Τα υπολοιπα οπως εξοπλισμος, παταρια, παρανομιες, πεζοδρομια κτλ ειναι αρμοδιοτητα αλλων υπηρεσιων. Αυτο που εγινε στο φιλο σου μου φαινεται πολυ κουφο, απο που κ ως που "του την ειπαν" για τον εξοπλισμο, ειναι τελειως τρελο! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pashalisP Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 13 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 13 , 2011 Σωστά τα λέει ο παραπάνω . Όσον αφορά Κώστα για τον φίλο σου , μήπως δεν ήταν από την εφορία αλλά από ΟΑΕΔ λόγω προγράμματος για νέους επαγγελματίες και τσέκαραν τη λειτουργία του γραφείου ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas_super_3 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 13 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 13 , 2011 Όχι του είχαν πει πως μόλις έρθουν να τσεκάρουν το χώρο ο χώρος πρέπει να είναι άδειος. Αν υπάρχει κάτι μέσα θα είναι του ιδιοκτήτη το οποίο θα πρέπει να αποδειχθεί με τιμολόγιο. Η αιτιολογία είνια πως δεν μπορείς να αγοράσεις κάτι για το γραφείο σου αν δεν έχεις πρώτα κάνεις έναρξη και δεν έχει περάσει ο έλεγχος. Αυτό βέβαια τυπικά είναι σωστό μιας και σε τι όνομα θα κοπεί το τιμολόγιο; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα