Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Θα μπορούσε να ισχυριστεί κάποιος ότι θέλει να τα τοποθετήσει και για λόγους ασφαλείας μπροστά από το κατάστημα κοσμημάτων που διαθέτει για λόγους ασφαλείας?

Δημοσιεύτηκε

Αν υπάρχει ιστορικό ατυχημάτων (είσοδος οχήματος στο μαγαζί λόγω της θέσης του), μάλλον ναι.

Δημοσιεύτηκε

θα με ενδιέφερε, αν κάποιος ξέρει, ποιά διάταξη ορίζει τα σχετικά με τα κολωνάκια.

 

ο Κτιριοδομικός εντάξει αφήνει τα πάντα για τα πεζοδρόμια στους Δήμους, όμως πουθενά δεν αναφέρεται σε "εμπόδια" στάθμευσης, όπως ούτε και ο Κώδικας Οδ. Κυκλοφορίας, άρα κι εγώ σε περίπτωση που εμποδίζομαι ή πάθω κανένα ατύχημα (σαν πεζός εννοώ) θα μπορούσα να θεωρήσω την άδεια γι αυτά (αν υπάρχει, λέμε τώρα) καταχρηστική και να κάνω αγωγή..

 

ή μήπως υπάρχει άλλη διάταξη ? τα κολωνάκια έχουν κάποια έγκριση τύπου (από ποιόν ? ) ή ο καθένας βάζει ότι θέλει όπου γουστάρει ?

Δημοσιεύτηκε

σωστα τα λες... δεν υπάρχει τέτοια διαταξη ή έγκριση. Συνεπώς, θεωρητικά είσαι εκεθειμενος αν προτεινεις την τοποθετηση τους (κολωνακια). Ωστόσο, εαν η αίτηση σου προς το Δήμο συνοδευεται και από μία Τεχνικη Έκθεση, στην οποια θα αναφερεται ότι προτεινεται για λόγους οδικής ασφαλειας κ.λπ. θεωρω είσαι καλυμενος. Επίσης, αυτο που πρεπει κανεις να προσέξει είναι να εξασφαλίζεται το απαιτουμενο πλάτος πεζοδομιου (ελευθερος εμποδιων χώρος κίνησης πεζων) σύμφωνα με προδιαγραφες ΥΠΕΧΩΔΕ. Αν θυμαμαι καλα 1,20μ. ή κατεξαιρεση (0,90μ) ετσι και αλλιώς το κολωνάκι δε θα το βάλεις 1μ από το κρασπεδο...

Δημοσιεύτηκε
Μόνο με άδεια του Δήμου όπως λένε όλοι, αλλά, θα σου αντιπρότεινα τίς σφαίρες από μπετόν.

Κάνουν την ίδια ακριβώς δουλειά, όσον αφορά την παράνομη στάθμευση, και είναι απείρως πιό φιλικές σε ποδηλάτη ή μηχανόβιο σε περίπτωση ατυχήματος.

 

προκυπτει από κάποια ερευνα - μελετη οτι είναι (οι σφαίρες από μπετόν) πιο φιλικες σε ποδηλάτη ή μηχανόβιο σε περίπτωση ατυχήματος από τα κολωνακια?

Δημοσιεύτηκε

Δεν γνωρίζω να υπάρχει κάποια σχετική έρευνα-μελέτη στην Ελλάδα και για να είμαι ειλικρινής, νομίζω ότι η συνεκτίμηση του περιβάλλοντος χώρου ενός δρόμου στην αξιολόγηση της οδικής ασφάλειας που αυτός παρέχει, είναι μιά αρκετά πρόσφατη ιστορία.

Αυτή είναι ή προσωπική μου άποψη από την εμπειρία μου ως οδηγού αυτοκινήτου και μηχανής, στηριγμένη στην λογική ότι :

α) το "εμπόδιο" ή θα πρέπει να μπορεί να σου "πάρει" την ενέργειά με σχετικά ομαλό τρόπο, η αλλιώς δεν πρέπει να σε "σταματήσει", αλλά να σε "εξοστρακίσει" και να συνεχίσεις κινούμενος και

β) δεν πρέπει να έχει ακμές, ώστε να σε τραυματίζει το δυνατόν λιγότερο.

Και τα δύο παραπάνω, είναι από τίς σκέψεις για τον σχεδιασμό του νέου τύπου μπαριέρας, φιλικής στους αναβάτες μηχανής, που σε λίγο χρόνια θα γίνει υποχρεωτική στην EU.

  • 1 year later...
Δημοσιεύτηκε

Πήγαμε στον Δήμο και κάναμε αίτηση, η οποία πρωτοκολλήθηκε. Μάς είπαν ότι σε 1-2 εβδομάδες θα έρθει μηχανικός από την τεχνική υπηρεσία να δει επί τόπου το πρόβλημά μας. Στη συνέχεια, ο Δήμος θα δώσει (ή δεν θα δώσει) άδεια για να τοποθετήσουμε τα κολονάκια.

Οψόμεθα...

Δημοσιεύτηκε

αν έκανες εσύ ένα χρόνο για να κάνεις την αίτηση τοτε σκέψου ποσο θα πρέπει να κάνει ο δήμος... :mrgreen:

πέρα από την πλάκα μαζί με την αίτηση τι άλλο απαιτήθηκε? τοπο, ΟΤ, ΤΕ?

Δημοσιεύτηκε

Επειδή τα κολονάκια ενέχουν πολλούς κινδύνους για οδηγούς, πεζούς, μηχανόβιους, σκέψου και την λύση με κράσπεδο μη βατό τύπου Trief.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.