aarg Δημοσιεύτηκε June 23, 2008 at 04:38 μμ Δημοσιεύτηκε June 23, 2008 at 04:38 μμ Φτιαχνουμε ενα μονοθεσεο το οποιο εχει μηχανη απο R6 και το σασι θα γινει μονοκοκ carbon εχουμε φτιαχει τα καλουπια ,και δεν εχουμε ιδεα πως να μονωσουμε το carbon υπολπλεσιο αφου η μονη ρυτινη που αντεχει τοση θερμοκρασια χρειαζεται και ψησιμο σε φουρνο τον οποιο δεν εχουμε..Καμια ιδεα Παρατήρηση: Οι τίτλοι των θεμάτων πρέπει να είναι με σωστή ορθογραφία και με τόνους. Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής του forum. Ευχαριστώ.
miltos Δημοσιεύτηκε June 24, 2008 at 07:31 πμ Δημοσιεύτηκε June 24, 2008 at 07:31 πμ Κάτι που μου ρχεται στο μυαλό σαν πρώτη σκέψη είναι να τυλίξεις το υποπλαίσιο με υαλοβάμβακα, πετροβάμβακα ή κάτι τέτοιο. Δεν ξέρω αν σου κάνει
ckiriako Δημοσιεύτηκε June 24, 2008 at 09:55 πμ Δημοσιεύτηκε June 24, 2008 at 09:55 πμ Φιλε aarg δυστυχως δεν εχω τις γνωσεις να σε βοηθησω. Ξερεις τι θερμοκρασιες θα αναπτυχθουν; Τα ανθρακονηματα μεχρι τι θερμοκρασιες ειναι φρονιμο να καταπονουνται; Tο project αυτο γινεται εντος πανεπιστημιου; (Συνηθως Πατρα φτιαχνουν τετοια πραγματα) Αν ψαξεις στο ιντερνετ θα βρεις αρκετα φορουμ με θεμα ιδιοκατασκευες αυτοκινητων, μονοθεσιων για πιστα κυριως, καθως και αλλα. Επισης εδω και χρονια εχει ξεκινησει μια 'τρελα' στο εξωτερικο, η οποια εχει ερθει και Ελλαδα, σχετικα με αυτοκινητα LoCost (low cost). O σκοπος ειναι χρησιμοποιώντας μηχανικα μερη απο νορμαλ αυτοκινητα, κινητηρες απο μοτοσυκλετες, πλαισιο σωληνωτο συνηθως απο γαλβ. σωληνα 25*25 (1"*1") και ντυνοντας το με φυλλα πλαστικου ή πιο ευγενη υλικα αναλογα με το budget να φτιαξεις ενα κλωνο του Lotus 7. Καποιοι προχωρουν σε μοντελοποιηση του πλαισιου με fea και μελετη/σχεδιασμο inbound αναρτησης με ειδικο λογισμικο. Απο οτι εχω αρκετοι χρησιμοποιουν κινητηρες μεγαλυτερους απο R6. Απο 900RR, R1,Hayabusa, ZX12R συνηθως.. Μερικοι χρησιμοποιουν και υπερσυμπιεση. Δες πως αντιμετωπιζουν αυτοι το προβλημα της θερμοκρασιας. Ντυσιμο με υαλοβαμβακα που λεει ο Μιλτος και φτιαξιμο ενος μεταλλικου πλαισιου που θα βιδωθει στο πλαισιο και στο οποιο επανω θα βιδωθει το μοτερ ειναι λυση; Ισως να εψαχνες πληροφοριες και απο εταιριες του κλαδου. Westfield και παει λεγοντας. Αν εχεις και τιποτα σκαριφηματα απο το μονοθεσιο και μπορεις να τα ανεβασεις να δουμε θα ηταν ωραια. Καλη συνεχεια!!
aarg Δημοσιεύτηκε June 24, 2008 at 06:23 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε June 24, 2008 at 06:23 μμ ok κάποια βασικά σχέδια(μόνο σασί) είναι αυτά . Απο την ομάδα του πανεπιστημίου Πατρων Formula student είμαι . Αυτό που έχουμε κατά νού είναι κάποιο μονωτικό τύπου υαλοβάμβακα αφήνοντας ανοικτό το πάτωμα του υποπλαισίου με κάποιο φλαπ να ρέει ο αέρας προς τα πάνω ψήχωντας καλύτερα τόσο το υποπλαίσιο αλλά και το μοτέρ.Το μοτερ ανεβάζει θερμοκρασίες μεχρι και 200 οC και συνδέεται με το υποπλαίσιο μέσω βάσεων που θα μπουν μέσα στις στρώσεις carbon του υποπλαισίου.Αυτά εν ολίγης.Όσο για το κυβισμό του μοτέρ ο εν λόγω διαγωνισμός επιτρέπει κινητήρα μέχρι 600 κυβικά.Το carbon αντέχει χωρίς ψήσιμο 150. Σημαντικό είναι να πώ πως το υποπλαίσιο είναι κλειστό πίσω για λόγους αισθητικής με καποια ανοίγματα και στα πλαινά θα μπούν sidepots οι οποίοι θα περιέχουν τα ψηγεία παράληλα στην ροή ο περίσος αέρας θα περνά στο χώρο του υποπλαισίου
ckiriako Δημοσιεύτηκε June 24, 2008 at 07:40 μμ Δημοσιεύτηκε June 24, 2008 at 07:40 μμ Aχ ζηλεψα. Τι ωραια πραγματα φτιαχνετε εκει! Δεν ηξερα οτι το ανθρακονημα αντεχει σε τοσο μικρες θερμοκρασιες χωρις ψησιμο. Θα το μελετησετε και αεροδυναμικα το μονοθεσιο; Καλη επιτυχια!
aarg Δημοσιεύτηκε June 24, 2008 at 08:34 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε June 24, 2008 at 08:34 μμ ολα εξαρτώνται απο την ρυτίνη και τις ιδιότητες της το ψήσιμο βελτιώνει στα μέγιστα την διαδικασία πολυμερισμού .υπάρχει δε μια ρυτίνη η οποία αμα ψηθει αντέχει μέχρι 300 οC ,διστυχώς δεν εχουμε τόσο μεγάλο φούρνο .Στην F1 χρησιμοποιούν ενα μονοτικό σπρεί λόγω του χαμηλού βάρους που επυτιγχάνεται ,εκεί προσανατολιζόμαστε βεβαία το κοστός του συγκεκριμένου είναι απαγορευτικό .Ψάχνουμε κατι ανάλογο οχι τοσο ισχυρό και βέβαια πιο φθηνό. Οσο για CFD εχουν γίνει κατά την σχεδίαση του μονοθεσίου ,μεγάλη πρόκληση ειναι ο περιοριστης(εισαγωγη) ο οποίος είναι 20mm απο τον διαγωνισμό για να σε ανγκάσει να ανπτύξεις όσο το δυνατό καλύτερα ροικά το μονοθέσεο Εδω μια ματία απο τις αναλύσεις στην εισαγωγή αξονοσυμετρικα για οικονομία χρόνου http://i4.photobucket.com/albums/y131/Kovamaniac/FS/2D_Grid.jpg http://i4.photobucket.com/albums/y131/Kovamaniac/FS/Mesh_3D_1.jpg http://i4.photobucket.com/albums/y131/Kovamaniac/FS%20CFD%202D/2D_Contours_Of_Velocity.jpg http://i4.photobucket.com/albums/y131/Kovamaniac/FS%20CFD%202D/2D_Contours_Of_Pressure.jpg
qwert Δημοσιεύτηκε June 24, 2008 at 09:25 μμ Δημοσιεύτηκε June 24, 2008 at 09:25 μμ Μονωτικό sprey? Γιατι δεν τσεκάρεις και την πολυουρεθάνη? Για ρυτίνες και πλαστικά απευθύνσου στον ειδικό. (Παπανικολάου)
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα