cna Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19 , 2011 Στο video που ακολουθεί μπορείτε να βρείτε το μέλλον που μας επιφυλάσσει η εξέλιξη της τεχνολογίας αναφορικά με τις κατασκευές κτηρίων. Μπορεί να είναι ακόμα σε εμβρυϊκό στάδιο αλλά δεν νομίζω πως θα αργήσουμε πάρα πολύ να το δούμε και σε πραγματικά κτήρια. Πώς θα σχολιάζατε μια τέτοια εξέλιξη;
erling Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2011 Εννοείς την κατασκευή με robots?
ilias Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2011 Αρνητική. Αφήστε ρε παιδιά να φάει κανένα κομμάτι ψωμί και κανένα μαστοράκι. Πέρα από αυτό μία τέτοια εξέλιψη θέλει τρομερή οργάνωση και φυσικά τυποποίηση των δομικών στοιχείων. Και επίσης έχω την αίσθηση ότι σε κατασκευές αμιγώς χυτού σκυροδέματος δεν θα βρει ποτέ εφαρμογή.
cna Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2011 @erling ναι βρε, την κατασκευή με robots. @ilias εντάξει είπαμε, η τεχνολογική πρόοδος απαιτεί διαφορετικό τρόπο διανομής του πλούτου και ίσως ακόμα και έναν νέο τύπο κοινωνίας...
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 24 , 2011 Ελικόπτερο για μεταφορά μεταλλικών στοιχείων είναι κάτι που γίνεται εδω και χρόνια ειδικότερα εαν έχουμε προβλήματα χώρου με το crane. Επίσης οταν φτάσεις σε υψηλους ορόφους τίθεται θέμα ασφάλειας διότι εκεί πάνω φυσάει οπότε τις μισές μέρες δεν δουλεύεις. Τωρα αυτό που μου άρεσε αλλα δεν ξέρω εαν είναι μέρος της έρευνας είναι η χρήση μαγνητών. Υπάρχουν σημειακοί μαγνήτες (ηλεκτρομαγνήτες) που μπορούν να βοηθήσουν πολύ στην τοποθέτηση. Γενικά εαν βρεις τρόπο να φέρεις το οπές κοντα γλυτώνεις πολλά μεροκάματα ενω έχεις και ποιοτικό.
jkar Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 , 2011 Αυτού του είδους η ανέγερση γίνεται από καιρό, εδώ μία φωτό από τίς πρόσφατες πλημμύρες στην Αυστραλία, όπου τελείωσαν την ανέγερση 40μ ιστού σε λιγότερο από μιά ημέρα ! Πάντοτε όμως χρειάζονται οι τεχνίτες εφαρμοστές και μιλάμε για πολύ ειδικές (και ακριβές) λύσεις. Ελικοπτεράκια σαν αυτά του video κάνουν μόνον για αεροφωτογράφηση- επιτήρηση
cna Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 , 2011 jkar τα ελικοπτεράκια που είδες στο βίντεο είναι η σημερινή τεχνολογία. Μπορεί να ξέρει κανείς τί θα γίνει σε 10-20 χρόνια; Επιπλέον σκέψου ότι για τους χρηματοδότες τέτοιων προγραμμάτων το θέμα έχει ως εξής περίπου: ημερομίσθιο*αριθμός εργατών+καύσιμα+εργαλεία ή μόνο καύσιμα και εργαλεία και το ημερομίσθιο ενός χειριστή; Προσωπικά θεωρώ ότι το υλισμικό έχει φτάσει σε τέτοια επίπεδα που πραγματικά τα προγράμματα έχουν μείνει πάρα πολύ πίσω. Σκεφτείτε πχ αν αντί να σχεδιάζουμε το κτήριο σε οθόνη υπολογιστή να το σχεδιάζουμε σε ολόγραμμα. Ξέρω ξέρω ακούγεται πολύ φευγάτη η σκέψη αλλά ήδη υπάρχουν εργαστήρια που δουλεύουν σε αυτή την κατεύθυνση.
step Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 , 2011 Τα ολογράμματα δε νομίζω να καθυστερήσουν και πολύ. Επίσης κάτι που φαίνεται ενδιαφέρον
jkar Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 , 2011 αγαπητέ cna όντως κανείς δεν ξέρει τι θα μπορεί να υπάρχει σε 20 χρόνια, αλλά ίσως μπορεί βάσιμα να υποθέσει. Όσον αφορά το υλισμικό. Εάν δεν υπάρξει κάποια τεράστια ανακάλυψη στην τεχνολογία των ηλεκτρικών συσσωρευτών, σήμερα η σχέση ιπποδύναμης, βάρους είναι απαγορευτική για ηλεκτρικό ελικόπτερο που θα σηκώνει κάποιο άξιο λόγου βάρος. Τα σχετικά drones κουβαλάνε μόνον κάμερες και αισθητήρες. Αυτήν την στιγμή τρέχουν προγράμματα με μή επανδρωμένα συμβατικά ελικόπτερα, αλλά για στρατιωτική χρήση στο πεδίο της μάχης, όπου η ανθρώπινη απώλεια ίσως και να αντισταθμίζει το μεγάλο κόστος, ακόμα και εκεί όμως, είναι ακόμα πολύ μακριά από πρακτική εφαρμογή. Όσον αφορά την αυτοματοποίηση. Ακόμα και με το στρατιωτικής ακρίβειας (1 in) GPS, δεν γίνεται αυτοματοποιημένη ανέγερση. Όπως ίσως ξέρεις, σε κάθε ανέγερση μεταλλικής κατασκευής, υπάρχει ένας αριθμός μεταβλητών όπως αιώρηση,άνεμος, ελαστική παραμόρφωση στοιχείου κ.α. ώστε σε κάθε περίπτωση να χρειάζεται πάντα και ο χειριστής (πιλότος στό έδαφος) αλλά και οι εφαρμοστές πάνω στην κατασκευή. Σε αυτό το κόστος να προσθέσεις ακριβώς το ίδιο κόστος συντήρησης και καύσιμα για το ελικόπτερο. Δεν λέω ότι δεν μπορεί ποτέ να συμβεί, λέω ότι μπορώ βάσιμα να υποθέσω, ότι είναι μάλλον πολύ απίθανο. Χωρίς να ξεχνώ βέβαια ότι : "Heavier-than-air flying machines are impossible."-- Lord Kelvin, president, Royal Society, 1895. "I think there is a world market for maybe five computers."-- Thomas Watson, chairman of IBM, 1943 "There is no reason anyone would want a computer in their home."-- Ken Olson, president, chairman and founder of Digital Equipment Corp., 1977 "Drill for oil? You mean drill into the ground to try and find oil? You're crazy." -- Drillers who Edwin L. Drake tried to enlist to his project to drill for oil in 1859.
cna Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25 , 2011 Εγώ θα έλεγα ότι είναι απίθανο να συμβεί μέσα στα επόμενα 10 χρόνια. Παρ' όλα αυτά η τεχνολογία εξελίσσεται με γοργούς ρυθμούς, τουλάχιστον στο εργαστήριο, οπότε και αυτό ακόμα το διάστημα ίσως να είναι πολύ μεγάλο για τέτοιες εφαρμογές. Το μεγαλύτερο πρόβλημα για εμένα δεν είναι το αν το ελικόπτερο θα είναι τροφοδοτούμενο με μπαταρίες, υδρογόνο ή βενζίνη. Το μεγαλύτερο πρόβλημα εστιάζεται μάλλον στο λογισμικό που είναι εξαιρετικά δύσκολο να αναπτυχθεί για τόσο "λεπτεπίλεπτες" εργασίες. Βέβαια σε αυτό το επίπεδο πλέον μιλάμε μάλλον για νευρωνικά δίκτυα και όχι για παραδοσιακό λογισμικό. Τέλος πάντων, δεν το θεωρώ αδύνατο αλλά ιδιαιτέρως δύσκολο να πραγματοποιηθεί σε έναν ορίζοντα 10-20 ετών.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα