jkar Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 17 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 17 , 2011 Όλα τα θέματα που συζητάτε είναι λυμένα, δεν είναι ανάγκη να ξανά-ανακαλύπτουμε τον τροχό μόνοι μας. Τό σύστημα δουλεύει στην Ευρώπη-ΗΠΑ και σε αυτό το forum έχουν αναφερθεί σχετικές αναλύσεις-περιγραφές και υπάρχουν και κατατεθειμένες προσωπικές εμπειρίες από συναδέλφους. Το βασικό που πρέπει να αλλάξει είναι όλη την ευθύνη να την έχει αποκλειστικά ο ιδιοκτήτης, χωρίς να μπαίνει υποχρεωτικά ανάμεσα σε αυτόν και την κοινωνία κάποιος μηχανικός με "υπογραφή", ελάχιστη αμοιβή κλπ. Τώρα, ο ιδιοκτήτης ξέρει ότι το κράτος του τα επιβάλλει όλα, άρα θεωρεί ότι πρέπει και να τον εξασφαλίζει από όλα. Κρύβεται λοιπόν πίσω από τον Μηχανικό με την "υπογραφή" κλπ και κοιτάει μόνον τι θα "ξεκλέψει" από αυτό το παχύ στρώμα προστασίας-ρύθμισης που του έχει επιβληθεί. Βέβαια το σχετικό νομοσχέδιο σήμερα συζητιόταν με κενά έδρανα στην Βουλή, που σημαίνει ότι (παρά τα μεγάλα λόγια), κανείς από τους 300 δεν ενδιαφέρεται για να πάμε μπροστά, μόνον για το συντεχνιακό τους των δικηγόρων ενδιαφέρθηκαν λίγο, για τα υπόλοιπα πήγαν για καφέ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tpanag Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 24 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 24 , 2011 Δεν υφίσταται ο όρος "κερδοσκοπία" ειδικά στην παροχή υπηρεσιών. Ούτε υπάρχει διατίμηση ή ανώτατο πλαφόν. Γενικά ο όρος "κερδοσκοπία" είναι φαιδρό εφεύρημα των πολιτικάντηδων και των ΜΜΕ για δημιουργία εντυπώσεων στον κόσμο. Για αυτό και άλλωστε δεν πρόκειται ποτέ να δούμε αποτέλεσμα ούτε εκεί που υπάρχει προσδιορίσιμο κόστος εμπορεύματος (στην πνευματική εργασία δεν υπάρχει). Τα 232,53Ε είναι η ελάχιστη αμοιβή για τη σύνταξη της τεχνική έκθεσης και οι υπηρεσίες τιμολογούνται ελεύθερα από τον καθένα μας από αυτό το ποσό και πάνω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Faethon11 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 24 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 24 , 2011 Θα συμφωνήσω με τον tpanag. Δεν υπάρχει κερδοσκοπία στην παροχή υπηρεσιών. Κερδοσκοπία μπορεί να υπάρξει μόνο από αυτόν που αγοράζει τις υπηρεσίες σου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2011 N3919/2-3-11 (ΑΡΧΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ-ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ) ΑΡΘΡΟ 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Faethon11 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2011 Δηλαδή από 2-07-2011 αρχίζει η εφαρμογή του νόμου. Για να δούμε πότε θα βγάλουν τις τιμές μονάδος!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
terry Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 2 , 2011 Οπως ειπε και καποιος αλλος εδω... Ειναι 2011 αντι να βγαλλουν ενα σωστο νομο, εχουν μπλεξει 23543254 Νομους, ΠΔ, ΥΑ κτλ..... Εγω ακομα δεν καταλαβα τι θα γινει... Μου φαινεται πως η ερμηνεια των οσων γραφει ο N3919 ειναι υποκειμενικη πλεον... Μπουρδες, μπουρδες, μπουρδες... Link to comment Share on other sites More sharing options...
glagios Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 22 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 22 , 2011 Μάλλον ξεχνάτε ότι μηχανικός είναι κάποιος κύριος/α που μηχανεύεται μηχανές. Φυσικά και στις μηχανές περιλαμβάνονται και τα κτίρια για τα οποία την κατασκευή ρυθμίζει το ΤΕΕ μαζί με την άκαρδη πολεοδομία. Αλλά μήπως ξεχνάτε ότι όταν ανακαλύψουμε μια νέα μηχανή την βιομηχανοποιούμε και την εμπορευόμαστε σαν προϊόν. Δες για παράδειγμα την μηχανή που λέγετε αυτοκίνητο. Κάποιοι λίγοι το σχεδιάζουν και πολύ περισσότεροι το παράγουν και το εμπορεύονται και το συντηρούν. Βέβαιος όλοι σχεδόν το χαιρόμαστε. Αν τώρα θέλουμε στην Ελλάδα να φτιάξουμε αυτοκίνητα με τον κλασικό τρόπο για κάθε ένα που θα φτιάξουμε θα πρέπει να ζητήσουμε από κάποιο μηχανικό να το σχεδιάσει (copy paste) και στην συνεχεία να αφού το περάσει από την πολεοδομία για αρχιτεκτονικά, στατικά, ηλεκτρολογικά, υδραυλικά και ποιος ξέρει για τι άλλο (ας πούμε για ηλεκτρονικά όπως abs, τηλεπικοινωνιακά όπως ράδιο, παραγωγή ενέργειας για τον κινητήρα (με όλα τα σχετικά από το υπ. Βιομηχανίας), παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας για το δυναμό, περιβαντολογικη μελέτη , χρήση εκρηκτικών για τον προεντατηρα ζώνης ασφάλειας, μεταφορά υγρών καυσίμων για το ρεζερβουάρ, παραγωγή, ατμού υπό πίεση για το κλειστό κύκλωμα ψύξης και ότι άλλο που θα πρέπει να χαίρει έγκρισης για την δανειοδότηση) τότε μετά από 2 -4 το λιγότερο χρόνια θα έπαιρνε άδεια από την σχετική υπηρεσία για να κατασκευαστεί. Μην ξεχνάτε την μίζα (όχι της μηχανής) και τον σχετικό εκβιασμό στο αιτούντα που θα θέλει να οδηγήσει πριν τον θάνατο του. Στην συνέχεια θα έπρεπε να κατασκευαστεί. Εδώ αρχίζουν το δεύτερο δύσκολο κομμάτι της Οδυσσέας γιατί θα πρέπει να βρούμε εργολάβο αυτοκίνητων στον οποίο θα παραδώσουμε τα εγκεκριμένα σχέδια και θα του ζητήσουμε την κατασκευή σε εύλογο χρόνο και ανάλογα με τα χρήματα που θα έχουν μένει από την προηγούμενη διαδικασία. Τέλος αν έχουμε πολιτικό βύσμα είναι σίγουρο ότι θα καταφέρουμε να κυκλοφορούμε στα βαθιά γεράματα μας με καποια άθλια κατασκευή και σίγουρα με ένα τεκνό στο πλάι μας. Λόγο του τεκνού θα τα ξεχάσουμε όλα τα παραπάνω. Το ίδιο θα έπρεπε να ισχύει για κάθε συσκευή που αγοράζουμε από την ηλεκτραγορα της γειτονιάς. Ευτυχώς που ο Ικτίνος και ο Καλλικράτης δεν ήταν μέλη του ΤΕΕ και οι Αθηναίοι δεν είχαν εφεύρει την πολεοδομία γιατί μέχρι σήμερα θα παλευαν για την αδειοδοτηση της. Αν το μυαλό μας δεν κάνει το άλμα που άλλοι λαοί έχουν κάνει τον 15-18 αιώνα θα περιμένουμε τους γερμανούς και το ΔΝΤ να μας σώσει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα