Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Ανέβασε τους τύπους ή τράβα μία φώτο από τη συγκεκριμένη σελίδα και πόσταρέ την, έτσι όπως τα λες, εγώ προσωπικά δεν κατάλαβα και πολλά.

  • Απαντήσεις 36
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Αντε παλι...

Δεν υπαρχει οριο στρεψης...(εγω πρωτη φορα το ακουω..)

Υπαρχει οριο διαρροης....

Δεν ξερω να σου πω πολλα απο μηχανικες και τις καταπονησεις τους αλλα εγω θα μετετρεπα τη στρεπτικη ροπη σε διατμητικη ταση και μετα θα εκανα ελεγχο πχ με von Mises....

Δημοσιεύτηκε

Πηγαινε στην βιβλιοθηκη σου και κοιτα για το ASM Metal handbook,

ειναι η βιβλος των μεταλλων και κραματων.

Δημοσιεύτηκε

Λοιπόν φίλε και μελλοντικέ συνάδελφε :

Σου στέλνω συγκεντρωτικά στοιχεία όπως τα είχα φτιάξει όταν είχα προ αμνημονεύτων ετών χρόνο :

15 CrNi 6

 

 

Γενική περιγραφή

Χάλυβας Ενανθρακώσεως – Επιφανειακής βαφής (DIN 17210)

DIN : 15 CrNi 6

Werkstoff : 1.5919

AFNOR : 16NV6

AISI : 3115

 

Περιεκτικότητα

- C : 0,15%

- Si : 0,25-0,30%

- Mn : 0,50%

- Cr : 1,50-1,55%

- Ni : 1,50-1,55% ;;;

 

Μηχανικές Ιδιότητες

- Όριο θραύσης : 900-1350 ΜPa

- Όριο διαρροής : 600-700 MPa

- Επιμήκυνση μέχρι τη θραύση (L=5d) : 8-9%

- Πίεση επιφανείας : 1900 MPa

- Αντοχή σε εναλλασσόμενη κάμψη : σbw=430 Mpa

- Σκληρότητα : 200-220 Brinell

 

Θερμική επεξεργασία

Βαφή : 830-860ο C

Επαναφορά : 170-210ο C

 

Παρατηρήσεις

Ειδικός χρωμιονικελιούχος χάλυβας ενανθράκωσης-επιφανειακής βαφής, άριστης ποιότητας. Προσφέρεται συνήθως σε ανοπτημένη κατάσταση ή κατόπιν ειδικής θερμικής κατεργασίας για καλύτερη κατεργαστικότητα (170-235 Brinell). Για την κατασκευή εξαρτημάτων με ισχυρότατη καταπόνηση και αντοχή σε τριβή, συνδυαζόμενη με υψηλή αντοχή πυρήνα και και τη μεγαλύτερη δυσθραυστότητα (αντοχή σε κρούσεις), όπως πύρων ακραξονίων, οδοντωτών τροχών για κιβώτια ταχυτήτων, οδοντωτούς τροχούς διαφορικών αυτοκινήτων, δακτυλίους ρουλεμάν, σιαγόνες για τσοκ τόρνου, κοχλίες για τσοκ τόρνου κλπ. Για την κατασκευή οδοντωτών τροχών.

Είναι κατάλληλος για συγκόλληση τήξεως πριν από την ενανθράκωση. Απαιτείται προθέρμανση.

 

... Επιπλέον :

Διάβασε σε σημειώσεις - βιβλίο Στοιχείων Μηχανών Ι (όποιο διαθέτεις) κεφάλαιο ατράκτων και θα μάθεις πώς από το όριο θραύσης ή διαρροής μπορούμε να υπολογίσουμε την αντοχή σε στρέψη συγκεκριμένης διατομής και τραχύτητας ατράκτου.

Δημοσιεύτηκε

smith; Τι σχέση έχει το διάγραμμα smith με την διάτμηση; Εγώ ήξερα ότι χρησιμοποιείται στον ηλεκτρομαγνητισμό και παριστάνει εμπεδήσεις...

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Smith_chart

Δημοσιεύτηκε

Και στην γεολογια αλλα για διαφορετικο σκοπο....

 

Αυτο το τ=45 kp/mm2 δεν το καταλαβα...

Δημοσιεύτηκε

Υπάρχει διάγραμμα Smith με το οποίο υπολογίζουμε όλα τα όρια αντοχής για στατικές και δυναμικές καταπονήσεις, ανάλογα το υλικό. Βρίσκεται στο κεφάλαιο των Στοιχείων μηχανών που ανέφερα παραπάνω.

Δημοσιεύτηκε

Τελικά, όποιο διάγραμμα και να σηκώσεις, κρύβεται ένας Smith από κάτω...

 

Και πως είναι αυτό το διάγραμμα; Δώσε κανένα link για να μαθαίνουμε...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.