Directionless Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2011 Ανέβασε τους τύπους ή τράβα μία φώτο από τη συγκεκριμένη σελίδα και πόσταρέ την, έτσι όπως τα λες, εγώ προσωπικά δεν κατάλαβα και πολλά.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2011 Βρε Χάρη, Von Mises λέμε... fu/3^0.5...
terry Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2011 Αντε παλι... Δεν υπαρχει οριο στρεψης...(εγω πρωτη φορα το ακουω..) Υπαρχει οριο διαρροης.... Δεν ξερω να σου πω πολλα απο μηχανικες και τις καταπονησεις τους αλλα εγω θα μετετρεπα τη στρεπτικη ροπη σε διατμητικη ταση και μετα θα εκανα ελεγχο πχ με von Mises....
MScEng Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2011 Πηγαινε στην βιβλιοθηκη σου και κοιτα για το ASM Metal handbook, ειναι η βιβλος των μεταλλων και κραματων.
kcher Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2011 Λοιπόν φίλε και μελλοντικέ συνάδελφε : Σου στέλνω συγκεντρωτικά στοιχεία όπως τα είχα φτιάξει όταν είχα προ αμνημονεύτων ετών χρόνο : 15 CrNi 6 Γενική περιγραφή Χάλυβας Ενανθρακώσεως – Επιφανειακής βαφής (DIN 17210) DIN : 15 CrNi 6 Werkstoff : 1.5919 AFNOR : 16NV6 AISI : 3115 Περιεκτικότητα - C : 0,15% - Si : 0,25-0,30% - Mn : 0,50% - Cr : 1,50-1,55% - Ni : 1,50-1,55% ;;; Μηχανικές Ιδιότητες - Όριο θραύσης : 900-1350 ΜPa - Όριο διαρροής : 600-700 MPa - Επιμήκυνση μέχρι τη θραύση (L=5d) : 8-9% - Πίεση επιφανείας : 1900 MPa - Αντοχή σε εναλλασσόμενη κάμψη : σbw=430 Mpa - Σκληρότητα : 200-220 Brinell Θερμική επεξεργασία Βαφή : 830-860ο C Επαναφορά : 170-210ο C Παρατηρήσεις Ειδικός χρωμιονικελιούχος χάλυβας ενανθράκωσης-επιφανειακής βαφής, άριστης ποιότητας. Προσφέρεται συνήθως σε ανοπτημένη κατάσταση ή κατόπιν ειδικής θερμικής κατεργασίας για καλύτερη κατεργαστικότητα (170-235 Brinell). Για την κατασκευή εξαρτημάτων με ισχυρότατη καταπόνηση και αντοχή σε τριβή, συνδυαζόμενη με υψηλή αντοχή πυρήνα και και τη μεγαλύτερη δυσθραυστότητα (αντοχή σε κρούσεις), όπως πύρων ακραξονίων, οδοντωτών τροχών για κιβώτια ταχυτήτων, οδοντωτούς τροχούς διαφορικών αυτοκινήτων, δακτυλίους ρουλεμάν, σιαγόνες για τσοκ τόρνου, κοχλίες για τσοκ τόρνου κλπ. Για την κατασκευή οδοντωτών τροχών. Είναι κατάλληλος για συγκόλληση τήξεως πριν από την ενανθράκωση. Απαιτείται προθέρμανση. ... Επιπλέον : Διάβασε σε σημειώσεις - βιβλίο Στοιχείων Μηχανών Ι (όποιο διαθέτεις) κεφάλαιο ατράκτων και θα μάθεις πώς από το όριο θραύσης ή διαρροής μπορούμε να υπολογίσουμε την αντοχή σε στρέψη συγκεκριμένης διατομής και τραχύτητας ατράκτου.
harrisxania Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2011 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2011 τλκ εστειλα mail στον καθηγητη. το οριο βρισκεται απ το διαγραμμα smith. και πληροφοριακα ειναι τ=45 kp/mm2
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2011 smith; Τι σχέση έχει το διάγραμμα smith με την διάτμηση; Εγώ ήξερα ότι χρησιμοποιείται στον ηλεκτρομαγνητισμό και παριστάνει εμπεδήσεις... http://en.wikipedia.org/wiki/Smith_chart
terry Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2011 Και στην γεολογια αλλα για διαφορετικο σκοπο.... Αυτο το τ=45 kp/mm2 δεν το καταλαβα...
kcher Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2011 Υπάρχει διάγραμμα Smith με το οποίο υπολογίζουμε όλα τα όρια αντοχής για στατικές και δυναμικές καταπονήσεις, ανάλογα το υλικό. Βρίσκεται στο κεφάλαιο των Στοιχείων μηχανών που ανέφερα παραπάνω.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2011 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2011 Τελικά, όποιο διάγραμμα και να σηκώσεις, κρύβεται ένας Smith από κάτω... Και πως είναι αυτό το διάγραμμα; Δώσε κανένα link για να μαθαίνουμε...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα