Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Για να μην λέμε μόνο τα στραβά πρέπει να τονίσω ότι πρόσφατα γνώρισα ίσως τον πιο ευσυνείδητο υπάλληλο που έχω συναντήσει τα τελευταία χρόνια : τον Κων/νο στο αρχείο οικοδομικών αδειών της Πολεοδομίας του Δήμου Ελληνικού Αργυρούπολης ο οποίος αν και μόνος του έτρεχε στην κυριολεξία για να εξυπηρετήσει τουλάχιστον 20 άτομα σε αναμονή, έψαχνε στον Η/Υ, σφράγιζε αντίγραφα, ανέβαζε σχέδια σε άλλο όροφο, απαντούσε ευγενικά στα τηλέφωνα και θυμόταν τα πάντα απέξω, σ' ένα από τα πιο οργανωμένα και τακτοποιημένα αρχεία που έχω δει. Χίλια μπράβο του και μακάρι κι άλλοι να παραδειγματιστούν από τον τρόπο δουλειάς του, την οργάνωση και την ευγένειά του.

Δημοσιεύτηκε

Αυτοί οι υπάλληλοι είναι πραγματικοί ήρωες γιατί κάνουν ότι κάνουν λόγω συνείδησης.

Σε ένα εργασιακό περιβάλλον χωρίς ξεκάθαρες προδιαγραφές συμπεριφοράς-καθηκόντων και παραγωγής έργου, αδιαφορίας ή και εχθρικό θα έλεγα, λόγω της γενικής αδιαφορίας των συναδέλφων τους, είναι σαν την μύγα μέσ' το γάλα.

Πρόκειται συνήθως για άτομα που είναι απλοί διοικητικοί υπάλληλοι, όχι πανεπιστημιακής εκπαίδευσης, και δεν έχουν επομένως τα κόμπλεξ της ζήλιας, της ανωτερότητας ή της κατωτερότητας.

Το πρόβλημα της αδιαφορίας (σε σχέση με το αντικείμενο του μηχανικού), εντοπίζεται συνήθως στους υπαλλήλους πανεπιστημιακής εκπαίδευσης (αναφέρομαι στις πολεοδομίες) οι οποίοι βρίσκονται εκεί όχι συνειδητοποιημένα, και γι αυτό κουβαλάνε τα κόμπλεξ που ανέφερα προηγουμένως (της ζήλιας, της ανωτερότητας ή της κατωτερότητας).

Δεν καταλαβαίνουν (οι περισσότεροι), ότι βρίσκονται εκεί για να βοηθήσουν, για να διεκπεραιώσουν, δεν έχουν το άγχος του χρόνου και της πίεσης του ελεύθερου επαγγελματία, δεν αισθάνονται τελικά, ότι είναι υπάλληλοι, αυτό που λέει η λέξη, αυτό που επέλεξαν δηλαδή.

Αντιθέτως λειτουργούν εχθρικά ή και ανταγωνιστικά, οχυρώνονται πίσω από τις νομικές ασάφειες και τις γραφειοκρατικές διαδικασίες, οι οποίες μπορεί να είναι ατέρμονες όπως ξέρουμε όλοι, δεν έχουν κίνητρα απόδοσης και επομένως είναι εύκολο να σκεφτούν, γιατί να δουλέψω εγώ για να τα οικονομήσει ο άλλος.

Δυστυχώς είναι λίγοι οι καλοί, ένας εδώ κι άλλος εκεί, και δεν μπορούν να αλλάξουν την αρνητική εικόνα που έχει ο μέσος έλληνας για τις πολεοδομίες και την δημόσια διοίκηση γενικότερα.

  • 2 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

Έχει δίκιο ο συνάδελφος που λέει οτι το να κάνει κανείς απλώς την δουλειά του είναι το αυτονόητο αλλά σε μια εποχή όπου καταντήσαμε να θεωρούμε ως δεδομένη την κακή συμπεριφόρα και την αναλγησία του δημοσίου, νομίζω οτι είναι χρήσιμο να επισημαίνουμε τις σωστές συμπεριφορές εως ότου γίνουν αυτές η πραγματικότητα.

Δημοσιεύτηκε

Κατα λάθος και χωρίς να ξέρω οτι είναι ο προϊστάμενος της Πολεοδομίας τον έπιασα να ρωτήσω κάτι και αφού με άκουσε υπομονετικά και με χαμόγελο για περίπου 15 λεπτά που του εξηγούσα την υπόθεσή μου, είπε οτι δεν είχε ιδέα τι πρέπει να κάνω, έβγαλε το κινητό του, πήρε τηλεφώνο τον αρμόδιο υπάλληλο (που είχε στείλει σε άλλη δουλειά), τον φώναξε πίσω και σε περίπου 10 λεπτά είχε έρθει ο υπάλληλος και είχα εξυπηρετηθεί.

 

Ακόμα μου φαίνεται σαν όνειρο..

Δημοσιεύτηκε

Πολεοδομία Πειραιά όλοι οι υπάλληλοι στο τοπογραφικό τμήμα είναι άψογοι.

Τουλάχιστον σε δικές μου περιπτώσεις.

Δημοσιεύτηκε
Νομαρχίας εννοούσα στη Γρ. Λαμπράκη.

 

Εεεε.... τότε, ανάμικτα συναισθήματα... Πάντως σε σύγκριση με άλλες, ΤΟΡ!

Δημοσιεύτηκε

Και στο δήμο Γλυφάδας ο διευθυντής πολύ φιλότιμος αλλά με ελλιπέστατο προσωπικό..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.