Μουστάκας Β. Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24 , 2008 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24 , 2008 νομίζω συνάδελφοι οτι το ερώτημα δεν είναι αν τα 7 μέτρα άνοιγμα είναι μεγάλο η όχι. το ερώτημα είναι ( κάποιος το παρατήρησε πιο πάνω ) σε ποια ζώνη σεισμικής επικυνδινότητας είσαι!!! εαν είσαι στη ζάκυνθο μάλλο τα 7 μέτρα μου φαίνονται απαγορευτηκά!!!! θα πρότεινα και εγω λίγη προσοχή με το θέμα των αγκυρώσεων γιατί είσαι σίγουρο οτι κατά τη διάρκεια της κατασκευής ο σιδεράς δεν θα τον απασχολήσει και πολύ το θέμα ( μιλάω αν μπηκαν σωστά τοποθετημένα) τέλος εαν εχεις πρόβλημα διαστάσεων σκέψου και τη λύση της ανεστραμένης δοκού. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AARV Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24 , 2008 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24 , 2008 πρωτα απ ολα ευχαριστω για την ανταποκριση... ολες οι αποψεις ειναι πολυ ενδιαφερουσες και εκφραζουν και τις δικες μου ανησυχιες. Μπαινω λοιπον στο πετσι και γρηγορα θα εχετε κατοψεις αλλα και ορισμενα αποτελεσματα απο προβες. Οντως πιστευω 4φ16 ειναι λιγα αλλα επρεπε να διευκρινισω οτι δεν ειχα φορτισει την δοκο (και γενικοτερα το μοντελο) με αλλα βαρη τοιχους κτλ. Με την φορτιση αυτη ηδη τα φ16 εγιναν φ18 και 5 μαλιστα! Παρελειψα την σεισμικη ζωνη γιατι ειναι η 1η παρ ολα αυτα στο μοντελο την θεωρω 2 και βαζω και κατακορυφη σεισμικη διεγερση. (αυτο δεν μπορουσα και να το αποφυγω, εχω φυτευτο στο δωμα). Τα τοιχεια βοηθουν στο οτι στους πανω οροφους υπαρχουν υποχωρησεις λογω ιδεατου στερεου! Προς το παρον να η κατοψη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AARV Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24 , 2008 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24 , 2008 !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24 , 2008 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24 , 2008 Αν κατάλαβα καλά ο χώρος στάθμευσης θα γίνει ανάμεσα στα τοιχεία στο πάνω μέρος όπως βλέπουμε το σχέδιο. Γιατί δε βάζεις ένα υπ/μα π.χ. 25*70 [το 25 στον άξονα Χ]? Έτσι θα έχεις (7.80-0.25)/3 = περίπου 2.50μ. Οριακό αλλά όχι ιδιαίτερα μικρότερο από το 7.80/3 = 2.60μ. [Πάντα για 3 θέσεις στάθμευσης. ] Αν ανέβαζες και μια κάτοψη [αρχιτεκτονικά] ενός τυπικού ορόφου θα βλέπαμε αν είναι εφικτό να μπει κάποιο υπ/μα. Μάλιστα αν βολεύει μπορεί να μπει στην περασιά του τοιχείου που είναι απέναντι από τον ανελκυστήρα. Γενικά βλέπω έχεις 2-3 μεγάλα ανοίγματα. Καλό θα ήταν να ξανακοιτάξεις λίγο τις αγκυρώσεις. Προσωπικά αποφεύγω τέτοια ανοίγματα γιατί ένα δοκάρι 4μ με 4Φ12 κάτω [λίγο πολύ αυτά είναι τα ελάχιστα] έχει υπεραντοχές πολύ μεγαλύτερες από αυτό των 8μ που θα οπλιστεί έτσι ώστε οριακά να είναι οκ. Κρίνω ότι δεν είναι σωστό να συνδιάζονται κανονικού και μεγάλου μεγέθους δοκοί σε ένα κτίριο. Εννοώ ότι από τη μια έχεις δοκό που έχει περισσότερα σίδερα από όσα απαιτούνται και από την άλλη μια δοκό οπλισμένη οριακά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
acnt Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24 , 2008 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24 , 2008 Στα ανοίγματα των 7,8 και 6,9μ ή θα κάνεις αυτό που λέει ο Charlie ή θα κάνεις τα τοιχία σου "Γ". Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24 , 2008 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24 , 2008 Συμφωνώ απόλυτα με Charlie. Αν και θα προτιμούσα εφόσον είσαι στη φάση σχεδιασμού να έχεις καλές αγκυρώσεις με 2 κολώνες όπως το έχεις παρά 3 και ελλιπείς. Παρόλο που βέβαια όπως σου λέει πολύ σωστά charlie θα είναι πολύ μικρα τα δοκάρια οπότε οκ. Απλά θεωρώ ότι και σε αυτές τις περιπτώσεις πάντα χάνουμε κάτι μεταξύ μοντέλου και πραγματικότητας. Μήπως μπορείς να δημιουργήσεις τοιχειο-κολώνα στην άνω αριστερή η οποία να βγαίνει εκτός περιγράμματος, οπότε να μην σου αφαιρεί από τις θέσεις στάθμευσης και παράλληλα στην άνω δεξιά δόντι 25 εκ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sundance Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 25 , 2008 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 25 , 2008 Πολύ πολύ προσοχή στο βασικότερο: τα άκρα της δοκού. Να έχουν επαρκή αντοχή και ακαμψία. Μην έχεις 8μ δοκάρι σε κολωνάκι 35Χ35/ Εξάλλου θα χρειαστεί να βάλεις οπλισμό μεγάλης δίαμέτρου που απαιτεί αγκύρωση. γιατι οχι?σε αυτη την περιπτωση θα εχουμε,απλως,πολυ οπλισμο στο υποστυλωμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilias Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 25 , 2008 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 25 , 2008 γιατι οχι?σε αυτη την περιπτωση θα εχουμε,απλως,πολυ οπλισμο στο υποστυλωμα. 1. Με 35/35 κολωνάκια εάν είναι ακραία έχεις σοβαρό πρόβλημα στο μήκος αγκύρωσης για τον οπλισμό ενός τέτοιου δοκαριού. 2. Φαντάσου να μην πιάνεις και nv>0.60 (εφόσον απαιτείται) και να πας και με ικανοτικό τι έχει να γίνει από οπλισμό στο στύλο. Περισσότερος οπλισμός στο στύλο ---> χειρότερη σκυροδέτηση-συμπύκνωση. 3. Σκέψου αυτόν τον περισσότερο οπλισμού του στύλου που εννοείς και σκέψου ότι πρέπει να περάσουν από εκεί και π.χ. 5Φ16 από το δοκάρι (όπως έγραψε ο AARV). Και αν δεν είναι και ακραίος στύλος, έχεις την αίσθηση τι θα γίνει εκεί? Πανικός!!! Άσε που εκτός της δυσκολίας στο πέρασμα των οπλισμών μπορεί να σου προκύψει και ένας κόμβος με "φωλιές" λόγω της κακής σκυροδέτησης. Το ρισκάρεις? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AARV Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 25 , 2008 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 25 , 2008 ... και εγω charlie το εχω σκεφτει για τα extra υποστηλωματα και μεχρι τον 4ο οροφο η λυση ειναι πολυ καλη. Μονο που πιο πανω (2 οροφοι και δωμα) δεν συνεχιζοων πλεον αυτα τα συγκεκριμενα υποστξλωματα λογω υποχωρησης του ιδεατου. Συμφωνουμε, (και αυτος ειναι και ο φοβος μου )οτι αν βαλω προσθεσω τα υποστηλωματα που λεγαμε θα λυσω το προβλημα του μεγαλου ανοιγματος μηπως ομως οι 3 πρωτοι οροφοι γινουν πολυ δυσκαμπτοι σε σχεση με τους πανω; Αλλα σε τελικη αναλυση ισως ειναι και το σωστο. Ας ενισχυσω την περιοχη της πυλωτης και μετα ο 5ος και ο 6ος ας εχουν ενα μικροτερο βαθμο ακαμψιας... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 25 , 2008 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 25 , 2008 Συμφωνώ με ilias απόλυτα. AARV λύση που σου προτείνω δεν βολεύει? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα