VagPap Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 5 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 5 , 2017 ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση. Ο ιδιοκτήτης δεν παραλαμβάνει το κλειδί γιατί δεν δέχεται την επιστροφή της εγγύησης απλά έκανε την μετακόμιση με άλλο χώρο. Το σημαντικό είναι να δω το μισθωτήριο. Εάν παρ όλα αυτά δεν έχει κάποια υποχρέωση ο ενοικιαστής αλλά ο ιδιοκτήτης την επικαλείται τότε πως ακριβώς εμείς εμπλεκόμαστε; Όπως διάβασα και πριν απλά καταγράφουμε, φωτογραφίζουμε και κοστολογούμε; Υπάρχει κάποιο υπόδειγμα; ευχαριστώ και πάλι!
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 5 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 5 , 2017 υποδειγμα δεν εχω ισως καποιος συναδελφος αλλά, οσο δεν παραδιδετε το κλειδι... υπαρχει προβλημα για την πελατισα σου [ αν δεν το παραλαμβανει ο αλλος, υπαρχει η λυση Θα σας πει ο δικηγορος σας και μαλλον δεν μιλησατε ακομα μαζι του. Κακως...]
georgegaleos Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 5 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 5 , 2017 (edited) Μελέτησε πολύ προσεκτικά αυτα΄που γράφονται στις προηγούμενες σελίδες που αναγράφονται πολύ όμορφα γενικές παρατηρήσεις. Βασικό θεωρώ είναι να ζητήσεις εγγράφως να σου αναφέρει τι ακριβώς θέλει και ποια θα είναι η χρήση του για να μπορέσεις να κινηθείς ανάλογα. Αυτό πρακτικά μπορείς να το δεις από τα παρακάτω δύο παραδείγματα εκθέσεων: α) Αυτό, είναι πολύ εξειδικευμένο αλλά και πολύ χαρακτηριστικό. β) Αλλά και αυτό το οποίο και αυτό είναι εξειδικευμένο κατά μια έννοια. Πρακτικά αυτό που θέλω πω είναι ότι τα ανωτέρω δύο "αγγίζουν τα "άκρα"" θα έλεγα μια τεχνικής έκθεσης. Τώρα το πόσο θα σε βοηθήσουν είναι άλλο θέμα. Προσωπικά βλέπω ότι βοηθούν Επίσης δες και το συνημμένο για να πάρεις μια ιδέα του πως πρέπει να γράφουμε γενικότερα μια τεχνική έκεθεση. Μην σταθείς τόσο στο ότι αφορά οδηγίες για πραγματογνωμοσύνη "σχετικά με το ΤΕΕ" αλλά στον τρόπο γραφής για την αποφυγή παγίδων. Οδηγίες για πραγματογνώμονα.pdf Edited Ιούλιος 5 , 2017 by georgegaleos 2
VagPap Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 5 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 5 , 2017 Ευχαριστώ πραγματικά για το υλικό και τις συμβουλές!!!
alfisti1978 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 5 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 5 , 2017 (edited) ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση. Ο ιδιοκτήτης δεν παραλαμβάνει το κλειδί γιατί δεν δέχεται την επιστροφή της εγγύησης απλά έκανε την μετακόμιση με άλλο χώρο. Το σημαντικό είναι να δω το μισθωτήριο. Εάν παρ όλα αυτά δεν έχει κάποια υποχρέωση ο ενοικιαστής αλλά ο ιδιοκτήτης την επικαλείται τότε πως ακριβώς εμείς εμπλεκόμαστε; Όπως διάβασα και πριν απλά καταγράφουμε, φωτογραφίζουμε και κοστολογούμε; Υπάρχει κάποιο υπόδειγμα; ευχαριστώ και πάλι! Μην μπαίνεις στην δουλειά του Δικηγόρου - ούτε την ξέρεις ούτε οφείλεις να την ξέρεις. Ζήτα από τον πελάτη σου να σε φέρει σε επαφή με τον Δικηγόρο του (αν δεν έχει μάλλον δεν είναι σοβαρός). Επίσης, το υλικό που σου δόθηκε είναι για πραγματογνώμονες, διάβασε καλύτερα άλλα νήματα σε αυτό το τόπικ, και τοποθετήσεις αξιόλογων συναδέλφων (αν διαβάσεις αρκετά θα καταλάβεις). Καλή αρχή!! Edited Ιούλιος 5 , 2017 by alfisti1978
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα