Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Έχω παρατηρήσει ότι πολλές φορές χρησιμοποιείται πλαστική σωλήνα (αυτή η πορτοκαλί) για το καλούπωμα κυλινδρικού υποστυλώματος, αντί της σωλήνας από πεπιεσμένο χαρτί. Η πλαστική αυτή σωλήνα παραμένει όμως μετά το ξεκαλούπωμα.

 

Στην περίπτωση αυτή, όπου δεν αφαιρείται η πλαστική σωλήνα, τί επιπτώσεις μπορεί να έχει στη δυναμική συμπεριφορά του υποστυλώματος; Στη μελέτη λαμβάνεται αυτό υπόψη; Ποιος ο βέλτιστος τρόπος και ποια τα κριτήρια επιλογής καλουπιού για την κατασκευή κυλινδρικής κολώνας;

Δημοσιεύτηκε

Πορτοκαλί σωλήνα; Από PE; Αυτή είναι ακριβότερη από την ίδια την κολόνα! Την βάζει κανείς μόνο αν την έχει κλεμμένη!

 

Τώρα, για τα στατικά, δεν επηρεάζει τίποτα. Δεν χρειάζεται κάτι ιδιαίτερο στην μελέτη, μόνο ο σοβατζής θα τα βρει σκούρα...

 

Όσο για το καλύτερο καλούπι, προφανώς είναι το φθηνότερο!

Δημοσιεύτηκε

Ναι πολυιαθυλενιο εβαζαν παλιο...

 

Εχεις και μεγιστη αποδοση περισφιξης... :smile:

Αρα το υποστυλωμα αυτο δεν θα αστοχησει σε διατμιση (μαλλον) ... :smile:

 

Αλεξη συνηθως δε σοβατιζονται αυτες...απλα ενα καλο τριψημο, ασταρι και πλαστικο χρωμα...

 

Οντως αυτε οι σωληνες κανουν (οι Φ300) κανενα 50Ε το μετρο....

Δημοσιεύτηκε

OK, απλά είχα την εντύπωση ότι αυξάνεται έτσι η ακαμψία του υποστυλώματος και συνεπώς μεταβάλλεται το Κέντρο Στροφής της κτιρίου.

 

Για υδραυλικά έργα δεν είναι συνήθως αυτές οι πορτοκαλί σωλήνες; Ως αγωγοί νερού χρησιμοποιούνται νομίζω.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.