jsagem Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2011 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7 , 2011 Θα ηθελα να ρωτησω τι εγγραφα χρειάζονται για την ανανεωση του φάκελου ενός ανελκυστήρα μετά από ανακατασκευή. Συγκεκριμένα Τι υποτίθεται ότι έχει ήδη ο φάκελος? Τι προστίθεται? Σε ποια υπηρεσία δίνεται μετά το διοικητικό Καλλικράτη? Δικαιοδοτείται να κάνει αυτή την εργασία ένας πολ.μηχανικός? ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις όποιες απαντήσεις
gliout Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2011 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2011 Εαν έχει αλλάξει ριζικά ο ανελκυστήρας (στάσεις, φορτιο κλπ) θέλει νεά μελέτη. Τι εννοείς ανακατασκευή??? Παρατήρηση: Μην κάνετε άσκοπη παράθεση ολόκληρου του αμέσως προηγούμενου μηνύματος, για λόγους οικονομίας του Φόρουμ. Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής! Ευχαριστώ, ilias
ggeorge Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18 , 2011 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18 , 2011 Πας στον δήμο... Υποτιθεται οτι ο αρμοδιος υπαλληλος απο τη Δ/νση αναπτυξης μαζί με το αρχείο εχει "μετακομίσει"... Μαλλον ομως είναι πολύ νωρίς .... Σε περιπτωση που ξερω, ο υπαλληλος ψαχνει καρεκλα.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα