Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

@ acnt:Για να επανέλθω στο θέμα, εγω υποστηριξα καταρχην οτι υπολόγίζοντας την αποσταση ΚΕΣ - ΚΒ( που παρεπιπτόντως νομιζω είναι επινόηση Έλληνα καθηγητή) και τοποθετόντας καταλληλα κάποια τοιχεια, που μπορει να μην είναι σε συμμετρια, μπορεις να διορθώσεις κάποιες ''τρέλες'' ας πουμε των αρχιτεκτονων και να μείώσεις την στρεπτική ευαισθησία του κτιρίου. Μετα είδα οτι όλοι επικαλουνται τον ΕΑΚ και μόνο, και εδω είναι και η διαφωνία μου. Ειναι ο ΕΑΚ το μονό όπλο που έχεις? Δεν σπουδασες στο Πολυτεχνέιο? Τι θα πει ο αρχιτέκτονας παει κόντρα στον ΕΑΚ? Περναει κατα ΕΑΚ το κτιριο που βλέπεις στο εξωφυλλο του στην εκδοση απο την sidenor?(είναι το κτηριο transamerica στο Σαν Φραντσισκο)Οχι θα σου πει ο λεβέντης ο ελεγκτης και εσυ μάλλον θα συμφωνήσεις αμαχητί.

Οσο για τις ζωγραφιες, σιγουρα οι κατασκευες δεν ωφειλουν να είνα εργα τέχνης απο την στιγμη μάλιστα που υπάρχουν πολλες λειτουργικές απαιτησεις απο την αλλη ομως δεν μπορουν να είναι και ''κουτια'' που πετιουνται μεσα οι ανθρωποι και να καταστρεφουν αισθητικά το χωρο που ζουμε καθημερινα.

  • Απαντήσεις 36
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δημοσιεύτηκε

Barracuda , μια βασικη παραμετρος του θεματος ειναι οτι οι ΕΑΚ και ΕΚΩΣ δεν ειναι μια επιστημονικη πραγματεια που αν θες την δεχεσαι και την εφαρμοζεις. Ειναι νομοι του κρατους . Δεν τους εφαρμοζεις = παρανομεις , με την πληρη εννοια της λεξης.

 

Δευτερον , οι κανονισμοι αυτοι ειναι αποτελεσμα πολυχρονων ερευνων , θεωρητικων και πειραματικων , ανα τον κοσμο θα ελεγα , σε πολλα σημεια εχουν ληφθει υποψη και οι ευρωκωδικες , οποτε δεν νομιζω οτι ειναι ιδιοτροπες αποψεις καποιου ή καποιων καθηγητων.

 

και

Τριτον , η δικη μου ενσταση ειναι οτι οι αρχιτεκτονες πολλες φορες ξεφευγουν τελειως στις απαιτησεις τους. Και μαλλον φταινε και καποιοι απο εμας διοτι συχνα ακους το "αποστομωτικο" επιχειρημα "μα καλα οι αλλοι πως το κανουν ?". Ειδικα το συγκεκριμενο θεμα που συζηταμε (Τοιχωματα - ΚΕΣ ) εμενα με εχει ταλαιπωρησει αρκετα σε τετοιες συνεργασιες διοτι οταν του λες οτι χρειαζομαστε τοιχωμα σε αυτη την διευθυνση σου λεει ωραια να το βαλουμε εδω (στο πιο ασχετο και ακαταλληλο σημειο ) γιατι εκει του περισσευει χωρος.

 

Κλεινοντας , τελικος κριτης ολων ειναι ο σεισμος.

Δημοσιεύτηκε

Εγώ θα έλεγα μακάρι να είχαμε τόσο αυστηρό κανονισμό σαν το Σαν Φρανσίσκο. Barracuda ξεχνάς επίσης κάτι: οι αμερικάνοι έχουν το χρήμα να παρεμβάλλουν αποσβεστήρες κραδασμών και σεισμικών επιταχύνσεων σε όλα τα μεγάλα κτίριά τους. Άσε δε που οι μεταλλικοί σκελετοί των κτιρίων τους έχουν τόσο χάλυβα όσο η μισή Αθήνα (για κάθε κτίριο). Οπότε μην συγκρίνουμε τα ανόμοια. Επίσης ο ΕΑΚ και ο ΕΚΩΣ αποτελούν απόσταγμα των γνώσεών μας όσον αφορά στατική και αντισεισμική θωράκιση με συνυπολογισμένη την οικονομικότητα. Αντίστοιχοι κανονισμοί υπάρχουν σε όλα τα κράτη. Τέλος κτίρια ιδιαίτερου αισθητικού ενδιαφέροντος (όπου πρόκειται για κτήρια-ζωγραφιές) αντιμετωπίζονται με τέτοιο τρόπο που στην ουσία αποτελούν ένα είδος διδακτορικού για τις μελετητικές ομάδες. Αν λοιπόν έχω κτήριο σε Π και δεν κάνω αρμό θα μου πληρώσει κανείς τους 2 μήνες επιπλέον της συνήθους μελέτης ώστε να καταφέρω να το κάνω να σταθεί;

Δημοσιεύτηκε
Ειναι ο ΕΑΚ το μονό όπλο που έχεις?

Ξέρεις κάποιο άλλο;

Δεν σπουδασες στο Πολυτεχνέιο?

Καθαρά ρητορική και γενική ερώτηση θέλω να πιστεύω...

είναι το κτηριο transamerica στο Σαν Φραντσισκο

Aν κάποιοι έχουν μεράκια και τα πληρώνουν, τότε όλα γίνονται! Πιστεύεις πως αυτό χαρακτηρίζει τις κατασκευές μας; Εννοώ το χρήμα που διαθέτει ο ιδιοκτήτης...

Όταν λές στον αρχιτέκτονα "εδώ κάνεις κοντά υποστυλώματα" και σου λέει "δεν πειράζει μωρέ...Φαίνεται ωραίο!" , αυτό πως λέγεται;

Όταν ξέρεις πως εάν το παράθυρο των 2,5μ μίκραινε κατά 50εκ, θα είχες ένα ωραιότατο τοιχίο και θα έβγαζες ην>0,60 αλλά ο αρχιτέκτονας δεν σε άφησε να το κάνεις, διότι "χαλάει την όψη", αυτό τί είναι;

Όταν σχεδιάζονται σπίτια με πυλωτή αλλά δεν έχει προβλεφθεί χώρος για τοιχία ώστε ην>0,60, αλλά δεν μπορείς να αλλάξεις τα αρχιτεκτονικά αυτό πως λέγεται;

Και κλείνω αυτό το θέμα λέγοντας (χωρίς αυτό να είναι κανόνας): "τα όμορφα σπίτια, όμορφα πέφτουν"

Δημοσιεύτηκε

Ειναι πραγματι ενα τεραστιο κεφαλαιο η γεωμετια του κτιριου. Τυγχανει να δουλευω στην σεισμικα ευαισθητη περιοχή του νομου Ηλειας και να επιλύω και πολυόροφα κτιρια. Θα παραθέσω σε επομενο θεμα μια σειρα φωτογραφιών απο διάφορες αστοχίες. Για να μην μακρυγορώ και γίνομαι κουραστικός αυτο σημαίνει οτι καθημερινα ζουμε με την ιδεα της αποφυγής βλαβών έστω και σε μη φέροντα στοιχεία των κτιρίων. Η διαμόρφωση μονών τοιχείων ανα πλευρά θελει ιδιαίτερη προσοχή ώστε να μην δημιουργήσει σημαντικά δυσκαμπες περιοχές στην κάτοψη. Ωστοσο υπάρχουν και πολλοι παράγοντες ανα όροφο που μπορουν να μετατοπίσουν απρόσμενα το ΚΒ. Πιστευω πάντως πως παρα την ικανοτική σχεδίαση, σε ιδιαίτερα στρεπτικά ευαίσθητα κτίρια η αστοχία τοιχοπληρώσεων ειναι κατι αναμενόμενο.

Δημοσιεύτηκε

cna kai acnt συμφωνώ απόλυτως!!! Και ίσως αυτή να είναι η αιτία της διαφοράς μεταξύ των κατασκεύων που λέει ο Barracuda.

Και στην Ελλάδα έχουμε αξιόλογες κατασκεύες... από καλά πληρωμένα γραφεία και από γερές τσέπες ως ιδιοκτήτες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.