Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Αυτο ειναι περιπου το αντικειμενο της πτυχιακης μου..Μπορεις να χρησιμοποιησεις κινητηρα ντιζελ..

 

Ολοι οι κινητηρες ντιζελ και βενζινης μπορουν να μετατραπου σε αεριομηχανες..και να καινε φυσικο αεριο ή βιοαεριο.

Οι βενζινοκηνητηρες που εχουν υποστει αυτη την μετατροπη αποδιδουν εως 30 kW αλλα χανει απο την αρχικη του αποδοση περιπου 15-18%. Το πλεονεκτημα τους ειναι οτι εχουν μικρο μεγεθος..Ειναι φθηνες λογω μαζικης παραγωγης αλλα εχουν μικρη διαρκεια ζωης 10000-30000 ωρες..

 

Οι πετρελαιοκινητηρες που εχουν υποστει αυτην την μετατροπηη ισχυς του φθανει μεχρι τα 200 kW.. Ημετατροπη αυτη γινετε με μετασχηματισμους των εμβολων και των κεφαλων ..και η εναυση πλεον δεν γινεται με συμπιεση αλλα με σπινθηριστες..

 

Τελος υπαρχουν και οι μηχανες διπλη καυσης . Ειναι κινητηρες diesel και αποδιδουν 6000 kW .. Αυτη οι κινητηρες βασιζονται κατα90% στο φυσικο αεριο και το υπολοιπο 10 στο πετρελαιο ..Αλλα ειναι πολυ ακριβες...

 

Αυτα..Ελπιζω να σε βοηθησα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.