Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Και τί ακριβώς προστατεύει βάζοντας ακίδες επάνω στο τράκερ; Λογικά θα χάσει τα πάντα άμα πέσει κεραυνός...

Τέλος πάντων, ας απαντήσει ένας Ηλ/γος κάτι δεν μου κάθεται καλά με όλα αυτά...

Δημοσιεύτηκε

Εγώ όσα panel έχω δει έχουν οπή για γείωση

επίσης επειδή το πλαίσιο είνια βαμένο σε αρκετές περιπτώσεις δεν έχεις ηλεκτρική συνέχεια απο πανέλο σε πανέλο

Δημοσιεύτηκε
Εγώ όσα panel έχω δει έχουν οπή για γείωση

επίσης επειδή το πλαίσιο είνια βαμένο σε αρκετές περιπτώσεις δεν έχεις ηλεκτρική συνέχεια απο πανέλο σε πανέλο

 

Εγώ χρησιμοποιώ solon blue και δεν έχει τέτοια οπή...Οπότε έχω κάποιο θέμα με τη γείωση...

Δημοσιεύτηκε

Περί γείωσης πλαισίων:

Αν τα πλαίσια δεν είναι πιστοποιημένα στην κατηγορία ασφάλειας ΙΙ (safety class ΙΙ), τότε πρέπει να γίνεται υποχρεωτικά και γείωση πλαισίων.

Αν είναι πιστοποιημένα, υπάρχουν στη διεθνή βιβλιογραφία συστάσεις (και αντιρρήσεις) για περαιτέρω γείωση των πλαισίων εκτός από την υποχρεωτική των βάσεων.

Προς το παρόν είναι απλά αντικρουόμενη σύσταση και όχι υποχρέωση.

 

Εάν το σύστημα περιλαμβάνει μετατροπείς χωρίς μετασχηματιστή οι οποίοι δεν έχουν γαλβανική απομόνωση, τότε τα πλαίσια καλό θα είναι να γειωθούν.

Αν αποφασίσετε για γείωση των πλαισίων, αυτή πρέπει να γίνει αφού τελειώσει η καλωδίωση της σειράς.

 

Τρόπος γείωσης:

1. Δημιουργήστε μια ηλεκτρική σύνδεση μεταξύ των πλαισίων και του συστήματος στήριξης .

2. Σιγουρευτείτε ότι η αγώγιμη σύνδεση δεν διακόπτεται (ούτε θα διακοπεί στο μέλλον από καθαρισμούς ή άλλου είδους συντήριση) και ότι όλα τα υλικά της σύνδεσης είναι πολύ καλά στερεωμένα. Μην σκεφτείτε τη λύση της συγκόλλησης με κολλητήρι (το έχω δει και αυτό).

3. Τα περισσότερα συστήματα στήριξης προσφέρουν κιτ γείωσης πλαισίων, το οποίο επειδή «πληγώνει» το πλαίσιο (frame) του φ/β πλαισίου (pv-module), πρέπει να ζητήσετε από τον κατασκευαστή των βάσεων την πιστοποίηση του κιτ από τον κατασκευαστή των πλαισίων, αλλιώς χάνεται η εγγύηση!!

4. Για να αποφύγουμε μελλοντική δημιουργία σκουριάς, οποιοδήποτε μέταλλο περιέχει σίδηρο στην αγώγιμη σύνδεση πρέπει να περαστεί με αντισκοριακό χρώμα ή να γαλβανιστεί. Εάν το υλικό είναι ανοξείδωτος χάλυβας, δεν υπάρχει καμία ανάγκη να φοβόμαστε για σκουριά.

post-37194-131887260759_thumb.jpg

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Δημοσιεύτηκε
1. Δημιουργήστε μια ηλεκτρική σύνδεση μεταξύ των πλαισίων και του συστήματος στήριξης.

 

Ηλεκτρική σύνδεση δεν συνιστούν τα άγκιστρα στερέωσης;

Δημοσιεύτηκε

Γειώνοντας τις βάσεις νομίζω ότι υπάρχει επαρκείς κάλυψη,στην περίπτωση που δεν υπάρχουν οπές στα πάνελ(δεν το΄χω βρει ακόμα,σε όσα δουλεύω εγώ προσωπικά όλα έχουν οπές) καλό θα'ταν να το ξαναβλέπαμε λίγο.....Μιλώντας για τον εαυτό μου,γειώνω πάνελ και βάσεις και νομίζω ότι είναι υπερ-αρκετό.......

Δημοσιεύτηκε
Και τί ακριβώς προστατεύει βάζοντας ακίδες επάνω στο τράκερ; Λογικά θα χάσει τα πάντα άμα πέσει κεραυνός...

Τέλος πάντων, ας απαντήσει ένας Ηλ/γος κάτι δεν μου κάθεται καλά με όλα αυτά...

 

Και με άλλους που το συζητησα παραξενευτηκαν κι εκεινοι, απο την αλλη φαινεται πολυ σοβαρη εταιρεια,τι να πω

 

Τωρα στο ζητημα ξεχωριστης γειωσης πανέλων. Ειναι περίεργο πώς τα 4 αγκιστρα του πανελ που ειναι μεταλλικά οπότε καλός αγωγος , δεν προσφέρουν επαρκη σύνδεση με τη βαση, ενω μια μικρη επαφή 5-10 χιλιοστών προσφέρει. Το γεγονός οτι η tsilena στεκεται στο ζητημα λογικό ειναι να κάνει τον καθένα πιο σκεπτικό, κι αν κανουμε μια μικρη έρευνα στο google θα δουμε οτι όντως διεθνώς υπάρχει θεματάκι.

Γιατι όμως τα 4 στηριγματα δεν πετυχαινουν ηλεκτρικα αγωγιμη συνδεση; Τα αλουμινενια πλαισια των πανελ ειναι ανοδιωμένα. Μήπως λοιπόν εκει ειναι το πρόβλημα; Μια έρευνα στο google "anodized aluminium conductivity", δειχνει οτι η ανοδιωση γενικά ειναι "non-conductive" ,και κάποιες αναφορες σε "conductive anodizing coating" έχουν να κάνουν με πατέντες που δεν ξέρω κατα πόσο αποτελεσματικές ειναι αλλά και κατα ποσο οι κατασκευαστες πανέλ τις υιοθετουν.

 

@tsilena

το kit γειωσης πλαισιου τι ειναι ακριβώς; υπαρχει κανένα link; σχετίζεται η εικόνα που ανέβασες; το καλώδιο που "ερχεται γύρω" 2 φορές στην 5άρα βίδα πρέπει να έχει καποιο ελάχιστο πάχος;

Γενικά για τη διαδικασία : ανοιγεις μια τρύπα στη βάση ,συνδεεις το "καλωδιο γειωσης" και μετά αυτό το καλώδιο το δουλευεις κατα μήκος της σειράς των πάνελ ακολουθώντας στο καθένα την διαδικασια στην εικόνα; Ή ανοιγεις για κάθε πάνελ και μια τρυπα στη βάση :shock:;

 

 

Safety class II ειναι τα περισσότερα πάνελ. Όπως και οι περισσότεροι όμως inverters που τοποθετουνται ειναι TL (πχ 11000 TL), οπότε αυτό σημαινει οτι χτυπάνε καμπανάκια και πρέπει τελικά να γινεται γειωση πανελ;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.