manos1972 Δημοσιεύτηκε February 14, 2011 at 01:36 μμ Δημοσιεύτηκε February 14, 2011 at 01:36 μμ Γεια σας.. Εχω μια κλούβα Fiat Ducato 1.9D, μοντέλο 1996.. Μου χάλασε η τουρμπίνα και δεν μπορώ να βρω μεταχειρισμένη.. Καινούρια τουρμπίνα δεν συμφέρει,μου ειπαν πως κανει 900€.. Αν συνδέσω την εξάτμιση χωρίς την τουρμπίνα, θα δουλέυει κανονικά η κλούβα ή θα έχω προβλήματα? Ας μου απαντήσει κάποιος ή αν μπορεί να μου δώσει κάποια άλλη λύση, ευχαριστώ.
Manolis gon Δημοσιεύτηκε February 14, 2011 at 05:32 μμ Δημοσιεύτηκε February 14, 2011 at 05:32 μμ Πολλες τουρμπινες επισκευαζονται αναλογως που εχει παθει ζημια , για δες μηπως επισκευαζεται!
manos1972 Δημοσιεύτηκε February 14, 2011 at 05:38 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε February 14, 2011 at 05:38 μμ Δυστυχώς ο άξονας έχει κόψει και οι φτερωτές έχουν σπάσει όλες...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε February 14, 2011 at 05:57 μμ Δημοσιεύτηκε February 14, 2011 at 05:57 μμ Και είσαι σίγουρος ότι δεν ρούφηξε κομμάτια μέσα στους κυλίνδρους;
ikaros13 Δημοσιεύτηκε February 14, 2011 at 06:07 μμ Δημοσιεύτηκε February 14, 2011 at 06:07 μμ Σχετικό με το θέμα ερώτημα. Τι γνώμη έχετε για το "πείραγμα" του κινητήρα, μέσω επαναπρογραμματισμού του εγγεφάλου? Νομίζετε ότι είναι μέσα στο φάσμα της μέγιστης απόδοσης που μπορεί να έχει ο συγκεκριμένος κινητήρας? Εχω ακούσει διάφορες γνώμες όπως ότι με την συγκεκριμένη αναβάθμιση θα είμαι οκ, μέχρι την άποψη ότι θα ζωρίσω τον κινητήρα τόσο πολύ που σε 1χρόνο θα είναι άχρηστος... edit φίλε με το Fiat. Σίγουρα οι τουρμπίνες επισκευάζονται, για την δική σου όπως τα περιγράφεις δεν το εγγυόμαι. Κοίτα την λύση μεταχειρισμένης. Στα μισά λεφτά βρήσκεις, αρκει να΄έχεις καλό και έμπιστο μηχανικό καταλαβαίνεις τι εννοώ
manos1972 Δημοσιεύτηκε February 14, 2011 at 06:58 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε February 14, 2011 at 06:58 μμ @AlexisPap Σίγουρα δεν τράβηξε κομμάτια μέσα γιατί μετά που κατάλαβα ότι έπαθε ζημιά η τουρμπίνα, ήμουν στον δρόμο και σταμάτησα γιατί όταν πατούσα γκάζ, έβγαζε πολύ καπνό ενώ όταν δούλευε ρελαντί δούλευε κανονικά ο κινητήρας αλλά δεν έβγαζε καπνό. Αν είχε πάθει ζημιά ο κινητήρας θα φαινόταν αμέσως. @Ikaros13 Η τουρμπίνα το έψαξα αν επισκευάζεται και πρέπει να αλλάξω τον κυρίως κορμό με τις φτερωτές πράγμα που μου βγαίνει περισσότερο σε € από ότι καινούρια...Για μεταχειρισμένη έχω ψάξει σχεδόν σε όλη την Ελλάδα και δεν έχω βρει. Για αυτό ρωτάω εάν αφαιρέσω την τουρμπίνα και συνδέσω κατευθείαν την εξάτμιση, εάν θα δουλέψει ή θα έχω σημαντικά προβλήματα; Ευχαριστώ και τους δύο..
AlexisPap Δημοσιεύτηκε February 14, 2011 at 07:30 μμ Δημοσιεύτηκε February 14, 2011 at 07:30 μμ Στις χαμηλές στροφές δεν θα καταλάβεις διαφορά. Στις υψηλές δεν θα δίνει την ροπή που ήξερες. Επίσης όταν το σανιδώνεις θα καπνίζει χωρίς να δίνει περισσότερη ισχύ.
rootbreaker Δημοσιεύτηκε February 14, 2011 at 07:59 μμ Δημοσιεύτηκε February 14, 2011 at 07:59 μμ 900 ευρώ η καινούρια όπως λες και για επισκευή περισσότερα από όσο για μία καινούρια. Με τόσα λεφτά βρίσκεις μοτέρ έτοιμο αν είσαι λίγο τυχερός, μαζί με τουρμπίνα.
manos1972 Δημοσιεύτηκε February 15, 2011 at 06:52 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε February 15, 2011 at 06:52 πμ Στις χαμηλές στροφές δεν θα καταλάβεις διαφορά. Στις υψηλές δεν θα δίνει την ροπή που ήξερες. Επίσης όταν το σανιδώνεις θα καπνίζει χωρίς να δίνει περισσότερη ισχύ. Μήπως ξέρεις να μου πεις φίλε μου . Πριν χαλάσει η τουρμπίνα ήταν 83 ps , εάν την αφαιρέσω πόσοι θα μείνουν; Σε ευχαριστώ πάντως για την βοήθεια σου .
AlexisPap Δημοσιεύτηκε February 15, 2011 at 07:01 πμ Δημοσιεύτηκε February 15, 2011 at 07:01 πμ Σε πόσες στροφές έδινε 83ps; Τι πίεση ανέβαζε η τουρμπίνα;
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα