cna Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2011 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2011 @ikaros13: το θέμα δεν είναι πόσα χιλιόμετρα έχει κάνει αλλά τί είδους ήταν αυτά τα χιλιόμετρα (πόλη μόνο, πόλη και λίγες εξορμήσεις στην εθνική οδό, εθνική οδό χαλαρά, εθνική οδό με τσίτα τα γκάζια κλπ) καθώς και η συχνότητα/ποιότητα της συντήρησης. Αν κατάλαβα καλά φοράει turbo κινητήρα οπότε κατά πάσα πιθανότητα τα μηχανικά μέρη θα αντέξουν στην πρόσθετη καταπόνηση. @jackson: υπάρχουν πολλές περιπτώσεις κινητήρων που δεν αντέχουν. Είναι θέμα προδιαγραφών του κάθε κινητήρα. Βέβαια εξαιρούνται προφανώς τα αυτοκίνητα τύπου subaru impreza (για παράδειγμα) δεδομένου ότι ορισμένες κατηγορίες αγώνων επιβάλλουν την αύξηση της απόδοσης χωρίς όμως ουσιαστική μεταβολή των χαρακτηριστικών του κινητήρα.
ikaros13 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2011 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2011 Εχω αλλάξει εξάτμιση (μεσαίο-τελικό) αλλά φίλτρο αέρα εργοστασιακό (όσες φορές έβαζα ελεύθερο μου "έκαιγε' τον μερτητή αέρα σχετικά γρήγορα). Από συντήρηση την προβλεπόμενη, τώρα για τα χλμ "ανάμεικτα" θα έλεγα. Και σκίσιμο αλλά και πολύ συντηριτικά πολλές φορές (σίγουρα τις περισσότερες)
jackson Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2011 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2011 cna άποψή μου (που προκύπτει από την ενασχόλησή μου με το αντικείμενο) είναι ότι ακόμα και το συμβατικό αυτοκίνητο πόλης με 100ps, μπορεί χωρίς καμία μετατροπή στα εντόσθια να δουλέψει στα 160 με αξιοπιστία και ασφάλεια. Έχω δει και διαβάσει αρκετά.... Δεν εννοώ φυσικά να πάρω ένα ATOS με 60 και να το κάνω 120 γιατί δεν θα αντέξει ούτε το σασί του... ikaros τα πιο βασικά που έχεις να αναλογιστείς είναι: - Το (σωστό ή μη) ζέσταμα που του έκανες κάθε φορά μέχρι να φτάσει στη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας. - Το κρύωμα της τουρμπίνας πριν σβήσεις το μοτέρ. - Τα λάδια που του έβαζες (τύπο, χρόνο αλλαγής κλπ) - Τσιμπάει λαδάκι; (γενικά τα τούρμπο τσιμπάνε λαδάκι, το θέμα είναι εάν τσιμπάει παραπάνω από το νορμάλ, ώστε να οφείλεται σε φθορά ελατηρίων κλπ)
cna Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2011 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2011 jackson οκ δεν θα επιμείνω παραπάνω. Σίγουρα ξέρεις πολλά περισσότερα από εμένα και ίσως να είμαι και λίγο εκτός εποχής μιας και έχω εγκαταλείψει το άθλημα του tuning εδώ και αρκετό καιρό.
kusta80 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2011 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2011 Μια χαρα θα λειτουργει το μοτερακι και χωρις τουρμπινα αρκει να αλλαξεις εγκεφαλο. να απεγκαταστησεις το ιντερκουλερ που κανεις δεν ανεφερε και δημιουργει αντιστασεις σε ατμοσφαιρικο μοτερ.Εννοειται οτι πρεπει να μειωσεις διαμετρο εξατμισης λογω μεγαλου backpressure και αλλες λεπτομερεις.Γνωμη μου,βρες τουρμπινα.Δεν σε συμφερει να γυρισεις σε ατμοσφαιρκο ενα τουρμπατο μοτερ.
Manolis gon Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2011 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15 , 2011 Βρες τα χαρακτηριστικα της τουρμπινας σου, και ψαξε να βρεις μια αλλη που να εχει τα ιδια χαρακτηριστικα (καινουργια ή μεταχειρισμενη), για να μην κανεις επαναπρογραμματισμο (εαν γινεται στον εγκεφαλο και δεν ειναι κλειδωμενος) αλλα και να μπαινει χωρις μετατροπες στα τμηματα της εξατμισης. Ψαξε και στο ebay για καμια κινεζικη (οχι και τοσο καλη λυση αλλα..)
jackson Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2011 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2011 (εαν γινεται στον εγκεφαλο και δεν ειναι κλειδωμενος) :D Αυτό είναι σαν να λες "ψάχνω Αutocad για δουλειά και δεν βρίσκω....":D:D:D
akouv Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2011 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2011 Καλημέρα, Το να καταργήσεις το τούρμπο είναι απλά αστείο. Ο κινητήρας είναι κατασκευασμένος για να δουλεύει με υπερπίεση (σχέση συμπίεσης, όγκος εισαγωγής, ποσότητα βενζίνης, κλπ κλπ, άρα θα δουλεύει χάλια, θα καίει πολύ περισσότερο από ότι θα έπρεπε και θα καταστρέφεις και το περιβάλλον με τους ρύπους που θα βγάζει. Χρειάζεται και λίγη σκέψη (και γνώση) πριν αρχίσουμε τις πατέντες..
jackson Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2011 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2011 Διάβασε τα ποστ πριν βγάλεις συμπεράσματα...
tpanag Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2011 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2011 Αν και μη σχετικός επαγγελματικά κι εγώ με του akouv την άποψη συντάσσομαι... Μιλάμε για φορτηγό-van του ...1996. Τι επαναπρογραμματισμό να κάνει στον εγκέφαλο σε τόσο παλιό αυτοκίνητο και μάλιστα diesel και πως "θα κάνει τη δουλειά του" όπως ζητάει, με 50 ίππους που θα απομείνουν από 80+ που είχε... Η καλύτερη λύση είναι μια καινούργια τουρμπίνα, ή ακόμα καλύτερα ένα μεταχειρισμένο μοτέρ κομπλέ με την τουρμπίνα (αν βρει και σε ό,τι τιμή το βρει στην Ελλάδα, καθότι diesel άρα μάλλον δυσεύρετο). Αλλιώς το βλέπω για ανταλλακτικά το Ducato...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα