Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 42
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε
Ο κινητήρας είναι κατασκευασμένος για να δουλεύει με υπερπίεση (σχέση συμπίεσης, όγκος εισαγωγής, ποσότητα βενζίνης, κλπ κλπ, άρα θα δουλεύει χάλια, θα καίει πολύ περισσότερο από ότι θα έπρεπε και θα καταστρέφεις και το περιβάλλον με τους ρύπους που θα βγάζει. Χρειάζεται και λίγη σκέψη (και γνώση) πριν αρχίσουμε τις πατέντες..

 

Μα αναφέρθηκε ότι πρώτα πρέπει να προγραμματίσει τον εγκέφαλο...οπότε και δεν θα συμβεί τίποτα από ό,τι αναφέρεις....

 

Μιλάμε για φορτηγό-van του ...1996. Τι επαναπρογραμματισμό να κάνει στον εγκέφαλο σε τόσο παλιό αυτοκίνητο και μάλιστα diesel

 

Δεν έχει καμία σχέση ο προγραμματισμός ούτε με το ότι είναι μοντέλο του 96, ούτε με το ότι είναι diesel...To αν θα σέρνεται είναι δικό του θέμα. Ρώτησε αν μπορεί να γίνει.

Δημοσιεύτηκε

Ότι και να κάνει με το πρόγραμμα, ποτέ δε θα είναι σωστό για τα εξαρτήματα που έχει ο κινητήρας, καθότι είναι σχεδιασμένος για να έχει και τούρμπο:

-άλλη σχέση συμπίεσης, άλλες ρυθμίσεις σε βαλβίδες, κλπ

-άλλες διατομές εισαγωγής

-άλλους αισθητήρες

 

Ακόμα και να έβρισκε κάποιον να του φτιάξει το πρόγραμμα με wide-band σε όλες τις συνθήκες σε δυναμόμετρο (ρελαντί, τέρμα γκάζι κλπ) το αυτοκίνητο θα σέρνεται.

 

Εγώ το σχολίασα γιατί συνήθως όταν μιλάει κάποιος για τέτοια πράγματα, μάλλον να γλιτώσει λεφτά θέλει και όχι να κάνει σωστή μετατροπή (που κοστίζει κιόλας)...

 

Άρα για ντουμάνι το βλέπω...

Δημοσιεύτηκε

Δεν έχει καμία σχέση ο προγραμματισμός ούτε με το ότι είναι μοντέλο του 96, ούτε με το ότι είναι diesel...To αν θα σέρνεται είναι δικό του θέμα. Ρώτησε αν μπορεί να γίνει.

 

Δεν μπορούν να επαναπρογραμματιστούν οι εγκέφαλοι όλων των αυτοκινήτων. Σε ορισμένα μοντέλα μάλιστα αναγκαστικά μπαίνει παράλληλο "εγκεφαλάκι". Άσε που έως και αποκλείω να έχει ασχοληθεί κανείς να βγάλει "βελτιωμένο" (και μάλιστα ως προς την απώλεια της τουρμπίνας) πρόγραμμα για ...Ducato diesel. Δεν έχουν καμία σχέση τα Saxo κλπ. που αναφέρετε τα οποία είναι εξαιρετικά "πιασάρικα" ώστε έχει ασχοληθεί κόσμος. Στα diesel εν γένει μάλιστα η όποια μετατροπή αφορά την πίεση της αντλίας πετρελαίου και μόνο (η οποία συνήθως έχει περιθώρια αύξησης με σχεδόν ανάλογη αύξηση της απόδοσης).

Με 50-55 ίππους (αν είναι τόση η τελική ιπποδύναμη που αμφιβάλλω ακόμα και για αυτό το νούμερο), ένα φορτηγό ίσα που θα ξεκινάει. Για να κάνει τη δουλειά του πάντως αποκλείεται μάλλον...

Δημοσιεύτηκε
Γεια σας..

 

Εχω μια κλούβα Fiat Ducato 1.9D, μοντέλο 1996..

 

Μου χάλασε η τουρμπίνα και δεν μπορώ να βρω μεταχειρισμένη..

Καινούρια τουρμπίνα δεν συμφέρει,μου ειπαν πως κανει 900€..

 

Αν συνδέσω την εξάτμιση χωρίς την τουρμπίνα, θα δουλέυει κανονικά η κλούβα ή θα έχω προβλήματα?

 

Ας μου απαντήσει κάποιος ή αν μπορεί να μου δώσει κάποια άλλη λύση, ευχαριστώ.

 

Χρειάζεσαι καινούργια ή μεταχειρισμένη τουρμπίνα. Αυτά τα "μαστορέματα" στα αυτοκινήτα δεν είναι και ότι καλύτερο για την μελλοντική αξιοπιστία της μηχανής. Αν πρέπει να πληρώσεις 900ε για καινούργια δεν συμφέρει καθόλου, ποιο φτηνά θα σου έρθει ολόκληρος ο κινητήρας..

 

Αν πάντως ψάξεις στο ιντερνετ εκτός Ελλάδας όλο και κάτι θα βρεις.

Δημοσιεύτηκε
Ότι και να κάνει με το πρόγραμμα, ποτέ δε θα είναι σωστό για τα εξαρτήματα που έχει ο κινητήρας, καθότι είναι σχεδιασμένος για να έχει και τούρμπο:

-άλλη σχέση συμπίεσης, άλλες ρυθμίσεις σε βαλβίδες, κλπ

-άλλες διατομές εισαγωγής

-άλλους αισθητήρες

 

Ακόμα και να έβρισκε κάποιον να του φτιάξει το πρόγραμμα με wide-band σε όλες τις συνθήκες σε δυναμόμετρο (ρελαντί, τέρμα γκάζι κλπ) το αυτοκίνητο θα σέρνεται.

 

Αυτο κ τιποτε αλλο... το αμαξι δεν θα πηγαινει καν. δεν υπαρχει ουτε 1 στο εκατομυριο να δουλεψει σωστα. επισκευη τουρμπινας ή αλλιως μια καινουργια κ αν δεν βρισκεις ιδια, φτιαξε ενα πλακακι σε εξατμισα να εδρασεις μια αλλη, παρομοιας παροχης

Δημοσιεύτηκε

Σας εχαριστώ που αχολειθήκατε με το θέμα μου .Μου δώσατε αρκετές απαντήσεις στα ερωτήματα μου. Τώρα δεν ξερω αν θα κάνω δουλειά μιας και έχω ψάξει σε αρκετά site αλλά δεν εχω πέσει τυχερός. Ζητάω μόνο μία τελευταία χάρη αν κάποιος ξέρει πού να ψάξει να με βοηθήσει. Το νούμερο της τουρμπίνας είναι σε αυτό το site .Αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει να βρώ κάποια μεταχηρισμένη . Σας ευχαριστώ πάντος....................

 

http://en.turbolader.net/Turbocharger-Catalogue/8900-0204/1307679080/454055-5002S.aspx

Δημοσιεύτηκε
Χωρίς τουρμπίνα ξέχνα τις προσπεράσεις, ιδιαίτερα όταν θα είσαι γεμάτος.

Ψάξε στο γνωστό μέρος http://global.ebay.com/ για την τουρμπίνα, θα εκπλαγείς.

 

Προσωπικά είχα βρει αντλία αέρα για τις ασφάλειες (ήταν ηλεκτροπνευματικές). Στην Ελλάδα κόστιζε πάνω από 300€ και θα καθυστερούσε επειδή θα γινόταν παραγγελία. Στις μάντρες δεν υπήρχε, έψαχνα 6 μήνες. Από το ebay βρήκα μια μεταχειρισμένη με 65€ με τα μεταφορικά. Την σύνδεσα μόνος μου και έτοιμος.

Ομοίως ένα Comand APS το οποίο στην Ελλάδα έχει τιμή αντιπροσωπίας με την εγκατάσταση πάνω από 2.000€, ίσως και 2.500€, μου κόστισε κάτω από 300€.

 

Ίσως να μην το βρεις αμέσως, αλλά δεν χάνεις τίποτα να ψάξεις.

 

 

 

Φίλε sdim μπορείς να μου πείς μία ποιό συγκεκριμένη διεύθηνση στο ebay γιατί δεν έχω βρεί τίποτα........

Δημοσιεύτηκε

Δες εδώ: http://shop.ebay.co.uk/i.html?_nkw=fiat+ducato+turbocharger&_sacat=0&_dmpt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&_odkw=turbo+fiat+ducato&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313

 

μάλλον αυτή είναι: http://cgi.ebay.co.uk/Turbocharger-FIAT-DUCATO-1-9-TD-94-02-80-82-PS-CIH-/350436009388?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item51979d25ac

Πρέπει να είναι Garrett η τουρμπίνα σου οπότε ρώτα και σε αυτούς:

http://www.turbobygarrett.com/

οι τιμές είναι υψηλές όμως από όσο βλέπω που σημαίνει ότι μάλλον δε γλυτώνεις το ποσό που σου είπαν...

  • 1 month later...
Δημοσιεύτηκε

καλησπερα, αν και πολυ αργοπορημενος στην απαντηση και μη ξερωντας αν θα εχεις βγαλει ακρη, θα σου προτεινα παντως να κοιταζες το μεγεθος της τουρμπινας σου, και να εψαχνες μια στο ιδιο μεγεθος απο αλλη εταιρια, ετσι θα γλυτωσεις στο νερο καμια 400 euro απο τα αρχικα 900...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.